Bekijk volle/desktop versie : stage pw3



28-04-2012, 20:34
Gezocht stagiaire buitenschoolse opvang (BSO) in Schiedam

De werklocatie is Schiedam-Nieuwland; er worden kandidaten gezocht binnen een straal van 30 km.

Het werk

Werk jij graag met kinderen, heb je relevante diploma's en ben je op zoek naar een leuke stageplek? Dan hebben wij die plek voor jou!

Voor de snel groeiende kinderopvang in Schiedam zijn wij op zoek naar stagiaires die zich kunnen inzetten op de buitenschoolse opvang. Het betreft voor- en naschoolse opvang en eventueel ook in de vakanties. In de functie word je begeleid door een ervaren groepsleidster en ben je verantwoordelijk voor het organiseren van activiteiten voor kinderen van 4 tot 13 jaar. Je leert hoe je een groep kinderen kan begeleiden en verzorgen. Je draagt zorg voor een veilig klimaat in de groep, zodat de kinderen zich optimaal kunnen ontplooien. Je onderhoudt contact met ouders/verzorgers. Je leert over de ontwikkelingen van de kinderen.

Het is belangrijk dat je goed Nederlands spreekt, initiatief toont, kan luisteren, actief en enthousiast bent. We verwachten dat je verantwoordelijk, stressbestendig bent en dat je snel kan reageren en zelf problemen kan oplossen, dat je je goed aanpast binnen de groep en dat je enthousiasme uitstraalt.

Arbeidsvoorwaarden: Aantal uur per week : 21-24 uur

Beloningsvorm : Reiskostenvergoeding (afhankelijk van de afstand)

Werktijden: In overleg

Gevraagde opleiding: PW3, voorkeur voor tweede- of derdejaars of Capabel studenten

Talenkennis: Goede beheersing van de Nederlandse taal

Contactpersoon: Nurhan Kadi-Tonkul

Telefoon: 06-19342009

E-mailadres en Website : info@kindcentrumacademia.nl en http://www.kindcentrumacademia.nl

29-04-2012, 12:52


gelijk nummer opgeslagen heb deze stageplek echt nodig voor september inchAllah...

29-04-2012, 12:52
shokran oegtie(k)

30-04-2012, 17:20
geen dank!

we zijn nog steeds met spoed opzoek naar stagiaires voor in de zomer!

30-04-2012, 19:39


en voor september tot juni 2013 ?

01-05-2012, 20:00

Citaat door Anoniempje90:
en voor september tot juni 2013 ?
je kan het proberen inshaallaah.
als er plek vrij is of vrij komt wordt je gebeld of gemaild.

ga je capabel doen?

02-05-2012, 14:21
nee nee zit al in me 2e leerjaar en ga naar de 3e inchAllah .. ik heb gebeld het is mogelijk ik moet mn cv en solli sturen, doe ik nu meteen dus gayr inchallah...