Bekijk volle/desktop versie : Wat is het ergste/pijnlijkste woord/zin wat er ooit tegen jou is gezegd?



Pagina's : [1] 2 3

28-04-2012, 18:08


28-04-2012, 18:14


Ik ben voor dingen uitgemaakt ja, eerst deden ze me wat maar als iemand in herhaling valt dan is de lol er ook snel vanaf.

28-04-2012, 18:16
Aaahw wat een zielige foto.

28-04-2012, 18:16

Citaat door BoraSita:
Ik ben voor dingen uitgemaakt ja, eerst deden ze me wat maar als iemand in herhaling valt dan is de lol er ook snel vanaf.
ben je daarom zo hard en gemeen geworden

28-04-2012, 18:17



Citaat door Amoura:
ben je daarom zo hard en gemeen geworden
hahaha gek genoeg heeft dat een andere reden.

28-04-2012, 18:18

Citaat door BoraSita:
Ik ben voor dingen uitgemaakt ja, eerst deden ze me wat maar als iemand in herhaling valt dan is de lol er ook snel vanaf.
Ja, op een gegeven moment gaat 't de ene oor in en de andere oor uit. Bij mij niet helaas. Ik kan er wel maanden mee rond lopen.

28-04-2012, 18:20
Ik ben ook voor van alles uitgemaakt (door gezinsleden). Vroeger vond ik het erg, maar nu kies ik voor mijzelf en doet het me helemaal niks meer. Ik deel ook bijvoorbeeld niks met ze, heb alleen een beste vriendin die mij door en door kent.

28-04-2012, 18:20

Citaat door Queenofajdir:
Ja, op een gegeven moment gaat 't de ene oor in en de andere oor uit. Bij mij niet helaas. Ik kan er wel maanden mee rond lopen.
Ik had dat ook eerst maar dat kwam door de dingen die werden gezegd en nu heb ik een i don't care attidude en het raakt me niet eens meer.

28-04-2012, 18:21
Je moet ook kijken naar de persoon die het zegt en in dit geval was het gewoon een die meer met zijn vingertje wees ipv naar zijn of haar eigen gedrag te kijken.

28-04-2012, 18:28

Citaat door BoraSita:
Je moet ook kijken naar de persoon die het zegt en in dit geval was het gewoon een die meer met zijn vingertje wees ipv naar zijn of haar eigen gedrag te kijken.
Daar heb je gelijk in. .
Maar soms is het moeilijk. Voor de 1 wat makkelijker dan voor de ander.

28-04-2012, 18:29
Ik heb er geen problemen mee , ik vergeet snel dingen die ik zeg of tegen me gezegd worden die geen toegevoegde waarde hebben heerlijk he zo'n memory

dat zijn vaak low life mensen, en hebben een interne crisis , dan maar gewoon meedoen


28-04-2012, 18:30

Citaat door Queenofajdir:
Daar heb je gelijk in. .
Maar soms is het moeilijk. Voor de 1 wat makkelijker dan voor de ander.
Als jij die mensen niet nodig hebt in je leven dan zou ik alle contacten verbreken.

28-04-2012, 18:33



Citaat door BoraSita:
Als jij die mensen niet nodig hebt in je leven dan zou ik alle contacten verbreken.
Gaat dat wel makkelijk met schoonfamilie?

28-04-2012, 18:37

Citaat door Queenofajdir:
Gaat dat wel makkelijk met schoonfamilie? (schoonzus + Schoonmoeder)
Nee makkelijk gaat het niet maar je kan wel regelen dat jij ze niet hoeft te zien. Het is aan je man om je daarin ook te beschermen.

28-04-2012, 18:40

Citaat door BoraSita:
Nee makkelijk gaat het niet maar je kan wel regelen dat jij ze niet hoeft te zien. Het is aan je man om je daarin ook te beschermen.
Daar ga ik wat mee doen. ThanQ. ♥

Pagina's : [1] 2 3