Bekijk volle/desktop versie : Help!



Pagina's : [1] 2

27-04-2012, 23:17
salem wa 3aleikoem broeders en zusters,

Ik ben zo dringend op zoek naar mensen die mij advies kunnen geven.
mijn ouders en gezin wonen nu al 1 jaar ergens anders wij hebben een nieuwbouw complex.
de huur is aanzienlijk verhoogd :S we betalen nu 700 euro permaand! me vader krijgt wel huurtoeslag
alleen dat is niet veel + mijn vader komt nu niet rond ook stond er in de brief dat de huur kan oplopen tot 930 euro
dit wil ik ckr voorkomen maar elke jaar gaat het huur omhoog... dit wisten wij niet voor dat we hier kwamen wonen
dat de huur tot zo eeen bedrag kan oplopen ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want als enige dochter die alles in huis regelt word ik op dit moment gek. ik krijg ook de schuld van alles omdat ik de huis heb uitgekozen.. :S mijn vader betaalde heel weinig toen hij in vorige huis woonde en nu is het de dubbele! of meer zelfs ik wil een bezwaarschrift chrijven wie kan mij aub vertellen wat ik moet doen want heb geen raad!!!

28-04-2012, 11:39


Misschien is woningruil iets voor jullie?

28-04-2012, 12:22
wat is de verhoging geweest?
hoeveel procent?
wat is er in het contract vastgelegd over verhoging?

zoals ik het zie.. hebben jullie een huis in de vrije sector..dit weet ik omdat jullie meer dan 664,67 aan huur betalen...
en in dat geval kunnen ze vragen wat ze in het contract hebben vastgelegd!!

28-04-2012, 17:15
Je kan beter een afspraak maken met de woningbouw corporatie jij hebt niks fout gedaan wat ik zoiezo niet begrijp hoe jullie die huis hebben gekregen aangezien ze ook naar inkomsten kijken enzo gair Insch'Allah

28-04-2012, 21:56



Citaat door Magreb_United:
wat is de verhoging geweest?
hoeveel procent?
wat is er in het contract vastgelegd over verhoging?

zoals ik het zie.. hebben jullie een huis in de vrije sector..dit weet ik omdat jullie meer dan 664,67 aan huur betalen...
en in dat geval kunnen ze vragen wat ze in het contract hebben vastgelegd!!


Het is geen vrije sector, anders zouden ze geen huurtoeslag krijgen.

29-04-2012, 10:34

Citaat door Vinea:
Het is geen vrije sector, anders zouden ze geen huurtoeslag krijgen.
700€ en huurtoeslag?


29-04-2012, 12:25

Citaat door IDontWantALot:
salem wa 3aleikoem broeders en zusters,

Ik ben zo dringend op zoek naar mensen die mij advies kunnen geven.
mijn ouders en gezin wonen nu al 1 jaar ergens anders wij hebben een nieuwbouw complex.
de huur is aanzienlijk verhoogd :S we betalen nu 700 euro permaand! me vader krijgt wel huurtoeslag
alleen dat is niet veel + mijn vader komt nu niet rond ook stond er in de brief dat de huur kan oplopen tot 930 euro
dit wil ik ckr voorkomen maar elke jaar gaat het huur omhoog... dit wisten wij niet voor dat we hier kwamen wonen
dat de huur tot zo eeen bedrag kan oplopen ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want als enige dochter die alles in huis regelt word ik op dit moment gek. ik krijg ook de schuld van alles omdat ik de huis heb uitgekozen.. :S mijn vader betaalde heel weinig toen hij in vorige huis woonde en nu is het de dubbele! of meer zelfs ik wil een bezwaarschrift chrijven wie kan mij aub vertellen wat ik moet doen want heb geen raad!!!
De huren stijgen ELK jaar !!!!!!!!!!!Ook voor je vaders vorige huis........


Zou het kunnen zijn dat je vader dit dure huis via via heeft verkregen ?

En inderdaad boven een bepaald bedrag aan huur krijgt men GEEN huursubsidie meer.

Dit verhaal klopt niet.................

29-04-2012, 12:27

Citaat door Vinea:
Het is geen vrije sector, anders zouden ze geen huurtoeslag krijgen.
maar de grens toch voor vrije sector is 664?
als geen vrije sector is dan kan zit je toch onder die prijs
of heb ik het mis?

29-04-2012, 13:32

Citaat door Magreb_United:
maar de grens toch voor vrije sector is 664?
als geen vrije sector is dan kan zit je toch onder die prijs
of heb ik het mis?
Misschien heeft de servicekosten inclusief meegerekend en is de kale huur veel lager..

29-04-2012, 13:34

Citaat door berbertje00:
Misschien heeft de servicekosten inclusief meegerekend en is de kale huur veel lager..
hmm zou kunnen..
wel een naaistreek dan!

29-04-2012, 13:39

Citaat door Magreb_United:
hmm zou kunnen..
wel een naaistreek dan!
Inclusief gas , water en licht................misschien is dat het wat ze bedoelde.

Tja, dat ben je heel snel kwijt aan huur, gas water en licht...................

29-04-2012, 13:42

Citaat door adje:
Inclusief gas , water en licht................misschien is dat het wat ze bedoelde.

Tja, dat ben je heel snel kwijt aan huur, gas water en licht...................
jah dat zeker!
vooral met veel kinderen enzo

29-04-2012, 16:38


Dan zou ik zeggen geef mij maar zo een huis.. 700€ voor alles, lijkt me echt sterk..

30-04-2012, 10:21

Citaat door Glimlachje:
Dan zou ik zeggen geef mij maar zo een huis.. 700€ voor alles, lijkt me echt sterk..
ligt eraan waar je woont..

30-04-2012, 11:36

Citaat door Magreb_United:
ligt eraan waar je woont..
Dat kan..

Pagina's : [1] 2