Bekijk volle/desktop versie : Hoe gaan onze zusters om met Relaties?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-04-2012, 18:26
Ik wil je enkel dit meegeven zusters, dit is omdat ik van jullie hou omwille van Allaah. Wees standvastig en laat je niet afdwalen door de mannen van tegenwoordig. Een echte man die echte serieuze intenties met je heeft: wacht geen maanden of jaren om je hand te komen vragen. Let op je eer, voordat het te laat is, en je hele leven op z'n kop zit. Je zult alles kwijtraken dat je lief hebt en de zondes met je tot je graf meedragen/meenemen. Je zult er dagelijks aan herinnerd worden, een wond die je hele leven met je meedraagt. Open je ogen en laat je niet misleiden, door de mooie praatjes of de liefde die hij je geeft. De echte liefde bestaat pas in de huwelijk als je samen een huwelijkscontract hebt ondertekend als man en vrouw. InchaAllaah moge we Alle van het slechte weerhouden worden.


[video=youtube;HbEaJOSbTHc]http://www.youtube.com/watch?v=HbEaJOSbTHc[/video]

27-04-2012, 18:30



Citaat door Fiducie:
Ik wil je enkel dit meegeven zusters, dit is omdat ik van jullie hou omwille van Allaah. Wees standvastig en laat je afdwalen door de mannen van tegenwoordig. Een echte man die echte serieuze intenties met je heeft: wacht geen maanden of jaren om je hand te komen vragen. Let op je eer, voordat het te laat is, en je hele leven op z'n kop zit. Je zult alles kwijt raken dat je lief hebt en de zonde tot je graf meenemen. Je zult er dagelijks aan herinnerd worden, een wond die je hele leven met je meedraagt. Open je ogen en laat je niet misleiden, door de mooie praatjes of de liefde die hij je geeft. De echte liefde bestaat pas in de huwelijk als je samen een huwelijkscontract hebt ondertekend als man en vrouw. InchaAllaah moge we Alle van het slechte weerhouden worden.


youtube;HbEaJOSbTHc]http://www.youtube.com/watch?v=HbEaJOSbTHc
hmmm interessant!

heb meestal veel meiden horen zeggen dat ze hun exen al zijn vergeten. wat natuurlijk bullshit is.

laat staan als je met zo een iemand trouwt. je ligt met haar in bed op huwelijks nacht, maar ze denkt aan ene nordin, gio en abdel

dikke afknapper!

27-04-2012, 18:31

Citaat door Onbereikbaar__:
HAHAH!!
ey gekkind, valt er wat te lachen oelah?

27-04-2012, 18:32

Citaat door Fiducie:
Ik wil je enkel dit meegeven zusters, dit is omdat ik van jullie hou omwille van Allaah. Wees standvastig en laat je afdwalen door de mannen van tegenwoordig. Een echte man die echte serieuze intenties met je heeft: wacht geen maanden of jaren om je hand te komen vragen. Let op je eer, voordat het te laat is, en je hele leven op z'n kop zit. Je zult alles kwijtraken dat je lief hebt en de zondes met je tot je graf meedragen/meenemen. Je zult er dagelijks aan herinnerd worden, een wond die je hele leven met je meedraagt. Open je ogen en laat je niet misleiden, door de mooie praatjes of de liefde die hij je geeft. De echte liefde bestaat pas in de huwelijk als je samen een huwelijkscontract hebt ondertekend als man en vrouw. InchaAllaah moge we Alle van het slechte weerhouden worden.


[video=youtube;HbEaJOSbTHc]http://www.youtube.com/watch?v=HbEaJOSbTHc[/video]
Eeerste zinnige topic in tijden

27-04-2012, 18:33



Citaat door its_showtime:
hmmm interessant!

heb meestal veel meiden horen zeggen dat ze hun exen al zijn vergeten. wat natuurlijk bullshit is.

laat staan als je met zo een iemand trouwt. je ligt met haar in bed op huwelijks nacht, maar ze denkt aan ene nordin, gio en abdel

dikke afknapper!
Vrouwen zijn er veel gevoeliger ervoor,zoiets zal altijd aan hun knagen

27-04-2012, 18:34

Citaat door its_showtime:
ey gekkind, valt er wat te lachen oelah?
! Ik lach jou ook uit.

27-04-2012, 18:36

Citaat door its_showtime:
hmmm interessant!

heb meestal veel meiden horen zeggen dat ze hun exen al zijn vergeten. wat natuurlijk bullshit is.

laat staan als je met zo een iemand trouwt. je ligt met haar in bed op huwelijks nacht, maar ze denkt aan ene nordin, gio en abdel

dikke afknapper!
De leugen die ze zelf maar al te graag zouden willen geloven.

27-04-2012, 18:37
Iedereen denkt zo makkelijk na over relaties en zien het alleen als misstap t.o.v. Allah swt.
Het erge is dat het ook een misstap is tegenover jezelf! Ik kan alleen volgens de dames praten in deze zin.
We worden allemaal als een wit laken, onbevlekt geboren. Elke kuise dame is 1 en al kwetsbaarheid.
Haar nour en haar eer wordt beschadigd, elke keer opnieuw, wanneer een man/jongen aan haar zit.

Je gaat van onaangeraakt, naar vuiligheid. Mannen die je met een oog vol lust bekijken.
Relaties zijn eeuwig zonde voor jezelf. Ik denk dat iedereen dat zelf moet begrijpen.
Jij geeft hem jouw onschuld. Elke aanraking, doet je huid huilen.
Geloof me hij vult je lichaam alleen met zonden.

27-04-2012, 18:38

Citaat door Onbereikbaar__:
! Ik lach jou ook uit.
Hahahahaha,jeh weirdo

27-04-2012, 18:38

Citaat door Fiducie:
Ik wil je enkel dit meegeven zusters, dit is omdat ik van jullie hou omwille van Allaah. Wees standvastig en laat je niet afdwalen door de mannen van tegenwoordig. Een echte man die echte serieuze intenties met je heeft: wacht geen maanden of jaren om je hand te komen vragen. Let op je eer, voordat het te laat is, en je hele leven op z'n kop zit. Je zult alles kwijtraken dat je lief hebt en de zondes met je tot je graf meedragen/meenemen. Je zult er dagelijks aan herinnerd worden, een wond die je hele leven met je meedraagt. Open je ogen en laat je niet misleiden, door de mooie praatjes of de liefde die hij je geeft. De echte liefde bestaat pas in de huwelijk als je samen een huwelijkscontract hebt ondertekend als man en vrouw. InchaAllaah moge we Alle van het slechte weerhouden worden.


[video=youtube;HbEaJOSbTHc]http://www.youtube.com/watch?v=HbEaJOSbTHc[/video]
En de vrouw is natuurlijk onschuldig.

27-04-2012, 18:39

Citaat door tzizwit:
Hahahahaha,jeh weirdo
En jou lach ik nog harder uit.

27-04-2012, 18:39

Citaat door KabouterKwebbel:
Iedereen denkt zo makkelijk na over relaties en zien het alleen als misstap t.o.v. Allah swt.
Het erge is dat het ook een misstap is tegenover jezelf! Ik kan alleen volgens de dames praten in deze zin.
We worden allemaal als een wit laken, onbevlekt geboren. Elke kuise dame is 1 en al kwetsbaarheid.
Haar nour en haar eer wordt beschadigd, elke keer opnieuw, wanneer een man/jongen aan haar zit.

Je gaat van onaangeraakt, naar vuiligheid. Mannen die je met een oog vol lust bekijken.
Relaties zijn eeuwig zonde voor jezelf. Ik denk dat iedereen dat zelf moet begrijpen.
Jij geeft hem jouw onschuld. Elke aanraking, doet je huid huilen.
Geloof me hij vult je lichaam alleen met zonden.
Mooi gezegd sis.

27-04-2012, 18:40



Citaat door Onbereikbaar__:
! Ik lach jou ook uit.
leipe bitch dit ben je ongesteld aan het worden oelah?

yek labas?

27-04-2012, 18:42

Citaat door Onbereikbaar__:
En jou lach ik nog harder uit.
Wie het eerst lacht lacht het best hihih, jeh weirdo


27-04-2012, 18:42

Citaat door its_showtime:
leipe bitch dit ben je ongesteld aan het worden oelah?

yek labas?
hahahaha, dat denk ik ook bro

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6