Bekijk volle/desktop versie : De ideale vrouw/man!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

15-01-2003, 16:42
Dat innerlijk het belangrijkste is weten we wel. Maar uiterlijk is toch wel de eerste indruk die je krijgt van iemand om er eventueel iets mee af te spreken of een babbeltje mee te maken.

Wat zijn voor jou de uiterlijkheden waar je meteen je aandacht op zet.
Voor mij zijn het toch de ogen. En van jullie?

15-01-2003, 16:44


waar ik op let is
hoe een jongen denkt! of ie eerlijk is en natuurlijk ziet ie er verzorgt uit

15-01-2003, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
de hoofddoek
Wat voor kleur val je dan op?

15-01-2003, 16:45
voor mij de ogen en de hart



zoals onslaught al zei:

''ken mij naam'' (know my name)

15-01-2003, 16:45


de nagels en de tanden moeten proper zijn en ja de haren fantsoenlijk geknipt en kleding netjes gekleed oh ja mag niet stinken naar zweet en ook niet overdreven naar parfum ruiken dist is het eerste waar ik op let !!!!!!!!!

15-01-2003, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door rizlane18
waar ik op let is
hoe een jongen denkt! of ie eerlijk is en natuurlijk ziet ie er verzorgt uit
Rizlane18 dat zijn innerlijkheden. Ik heb het nu puur en alleen over uiterlijkheden. Verzorging is idd een eigenschap waar iemand aan moet voldoen.

15-01-2003, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
de nagels en de tanden moeten proper zijn en ja de haren fantsoenlijk geknipt en kleding netjes gekleed oh ja mag niet stinken naar zweet en ook niet overdreven naar parfum ruiken dist is het eerste waar ik op let !!!!!!!!!
hahahha ja dat ook natuurlijk

15-01-2003, 16:48

Citaat:
Origineel gepost door xxxxxxxxx
Rizlane18 dat zijn innerlijkheden. Ik heb het nu puur en alleen over uiterlijkheden. Verzorging is idd een eigenschap waar iemand aan moet voldoen.
oke oke
ik sluit me dan aan bij jawhara1

15-01-2003, 16:48

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
voor mij de ogen en de hart



zoals onslaught al zei:

''ken mij naam'' (know my name)
Vertel mij eens! Hoe kun jij iemands hart zien? Dat zou ik namelijk ook willen zien

15-01-2003, 16:49

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
de nagels en de tanden moeten proper zijn en ja de haren fantsoenlijk geknipt en kleding netjes gekleed oh ja mag niet stinken naar zweet en ook niet overdreven naar parfum ruiken dist is het eerste waar ik op let !!!!!!!!!
Dus ook de uiterlijke verzorging.

15-01-2003, 16:50
ja vindt je niet dat het meestal genoeg zegt over een persoon????? (ale niet altijd dan )

15-01-2003, 16:51
Eenverzorgt gebit, waar natuurlijk een leuke lach bij hoort en een frisse adem. Uitstraling die iemand heeft kan ook veel zeggen over een persoon.
tuurlijk moet iemand niet stinken maar dat is standaard.

15-01-2003, 16:52



Citaat:
Origineel gepost door xxxxxxxxx
Vertel mij eens! Hoe kun jij iemands hart zien? Dat zou ik namelijk ook willen zien
alles kan, gewoon jezelf zijn, als je niet toegelaten wordt, dan laat je zelf toe en treedn in zij of haar hart, als je me snap als niet,

dan ooit zul je het snappen, en onthoud dan , dat ik dat ebdoelde als je het ooit mee maak

15-01-2003, 16:53

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
de nagels en de tanden moeten proper zijn en ja de haren fantsoenlijk geknipt en kleding netjes gekleed oh ja mag niet stinken naar zweet en ook niet overdreven naar parfum ruiken dist is het eerste waar ik op let !!!!!!!!!
i go with this one

15-01-2003, 16:54

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
ja vindt je niet dat het meestal genoeg zegt over een persoon????? (ale niet altijd dan )
Dat zijn 1 van basiskenmerken waar iemand aan moet voldoen, maar ik vind ogen het eerste gevoel wat je bij iemand krijgt. Ogen kunnen je verblinden.

Pagina's : [1] 2 3 4