Bekijk volle/desktop versie : Ras al Hanout Marakesch

27-04-2012, 10:04
Salaam dames,

Mijn collega gaat naar Marakesch en had gevraagd of ik iets wou hebben.. ik zat te denken aan ras al hanout.
Weet iemand of er een speciale naam is voor bijv. ras el hanout voor marmita of het is het allemaal hetzelfde

wil iemand het vandaag laten weten ze gaat maandag en ik zie haar niet meer.. ( ze is nederlands en moet een briefje meegeven)

Bedankt./..

27-04-2012, 10:18

Eigenlijk zou ik graag willen weten wat je precies wilt hebben.ik weet dat je speciale kruidenmengsel hebt voor mrouzia/vis/vlees maar een speciale voor marqa/marmita?

Ik ken geen ras el hanout voor marmita en ik zou je collega (is het een nederlander) niet op weg sturen om goede ras el hanout te kopen.

27-04-2012, 10:48

Citaat door tooto7moe:
Eigenlijk zou ik graag willen weten wat je precies wilt hebben.ik weet dat je speciale kruidenmengsel hebt voor mrouzia/vis/vlees maar een speciale voor marqa/marmita?

Ik ken geen ras el hanout voor marmita en ik zou je collega (is het een nederlander) niet op weg sturen om goede ras el hanout te kopen.
ik wil niet speciaal alleen voor marmita maar voor de meeste marokkaanse gerechten....