Bekijk volle/desktop versie : UPDATE: Mijn facebook foto's zijn gestolen



27-04-2012, 03:11
Waar het om gaat: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4251611

Ik kom net van het politiebureau IDD NET PAS . Ben daar 6 uur lang geweest moest eerst een hele tijd wachten . Hoe dan ook terugdenkend aan jullie negatieve reacties had ik ook zoiets na een uur wachten van het is zinloos. Waarom zouden ze me helpen. Dit gevoel werd nog erger toen er een jonge hindoestaanse agent naar ons toe kwam (mijn vader wou toen al naar huis) . Hoe dan ook hij vroeg me wat er was gebeurd (zie link) en YESSS ze gaan contact opnemen met FB zodat die kunnen zien wie mijn account hebben bezocht + mijn foto's hebben opgeslagen . FB is verplicht ze medewerking te verlenen Dat ik nou net een hindoestaanse agent heb getroffen bleek dus een meevaller te zijn! Vooral doordat hij echt veel medeleven had als grote fan van een bollywood actrice katrina kaif Blijkbaar heeft die normaliter weinig te doen, want hij vertelde me dat zij een lotgenoot is!!! Volgens hem zijn er foto's van de facebook pagina's van haar familieleden op het internet gelekt. Op 1 foto is te zien naast zo'n haram film producer. Hoe dan ook blijkbaar heeft zij ook de indiase autoriteiten ingelicht. Ik zit het nu te bekijken: http://pinkvilla.com/node/212746 HARAM....wat als dit met mijn foto's gebeurt Je kan het haar niet kwalijk nemen dat ook zij die crimineel wil pakken die foto's heeft gestolen van de fb pagina's van haar familieleden.

Hoe dan ook heb zo'n aangifte formulier ingevuld en ze gaan DIRECT beginnen met onderzoeken. Heb ook geïnformeerd wat er kan gebeuren met die crimineel die heeft gestolen van mijn FB: Ik kan een fikse boete eisen (civielrechtelijk) + het OM als die een precedent wil scheppen 3 jaar celstraf

Dus LEER HIERVAN: Sla nooit foto's op die op het internet zijn geplaatst! Ook niet van beroemdheden! Gewoon niet doen! En zeker niet van FB stelen. Het gaat iemand die ik ken zijn/haar leven verwoesten! Na 3 jaar cel zal diegene nooit meer een baan kunnen krijgen . CRIMINELEN

27-04-2012, 08:07


Oke ben je weer los gelaten? Is het niet kathem saher geweest?