Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat is jullie ervaring met corrigerend ondergoed?



26-04-2012, 14:17
Ik ben even benieuwd of iemand nog een tip heeft voor een goed merk corrigerend ondergoed? Ik heb zelf vorig jaar een corrigerend hemdje bij de Hema gekocht, maar die schuift steeds na een tijdje omhoog. Ben eigenlijk op zoek naar een wat langer hemdje. Alvast bedankt voor de tips!!

26-04-2012, 14:39


Beste is om toch te sporten en proberen af te vallen als je overtollig vet hebt op bepaalde gebieden. Kan me best voorstellen dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Toch zou ik me als ik jou was daar meer op focussen ipv 'probleemgebieden' te verhullen met corrigerende hempjes en ondergoed.

26-04-2012, 15:46
Dank voor je antwoord Clarity, ik weet wat je bedoelt, maar ik ben niet eens zo dik (al zeg ik het zelf), maar na 3 zwangerschappen is dat buikje haast niet weg te krijgen en zoek ik gewoon iets wat alles net iets gestroomlijnder maakt.

26-04-2012, 17:06
Merk spanx

http://spanx.com/ChooseYourCountry.jsp


Citaat:
http://www.beautygloss.nl/2012/04/25/outfit-beautygloss-party-powered-by-loccitane/#more-13757

Ten slotte nog een klein geheimpje.. Spanx. Heb je er weleens van gehoord? Dit is echt een ware hit bij de celebs in Amerika, iedereen draagt Spanx. Ik besloot het te testen.. met als resultaat dat ik de dag voor mijn feest terug moest rennen naar Karen Millen om een jurkje in een maatje kleiner te halen! Ongelooflijk! Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Dit is dus corrigerend ondergoed, dat er voor zorgt dat je serieus één maatje krimpt. Bizar! Misschien leuk detail: Karen Millen valt over het algemeen klein, neem dus altijd een maatje groter dan je normaal draagt. Bij mijn vorige feest droeg ik maat 42. Dit keer had ik 40, die zat ‘prima’. Ik heb natuutlijk flink getraind, vooral de laatste week voor mijn feest. De dag er voor deed ik de Spanx (in maat M) aan en kon ik terug naar de winkel voor maat 38. Vergeet niet, de maten vallen klein. Ja, ik kan het ook niet helemaal geloven. Zonder Spanx zou ik er in ieder geval niet in passen! Spanx is in Nederland nog niet te koop, maar zal vanaf eind Mei bij de Bijenkorf komen. Aanrader! Zelfs alle medewerkers van de Karen Millen winkel wilden er eentje hebben, omdat ze zagen hoe goed het werkte. Haha!

26-04-2012, 21:02


Bedankt voor de tips, vooral die van de C&A, ze verkopen het tegenwoordig ook overal! Las net ook iets over Trinny en Susannah, die Engelse stylistes van tv. Heeft iemand daar ervaring mee?

26-04-2012, 22:01
Ik heb twee soorten ondergoed van Trinny en Susannah. 1 jurkje en 1 broekje. Vind het echt super. Heb vooral het jurkje bijna dagelijks aan, zelfs op een broek zit het geweldig, doe ik de onderkant iets omhoog, dan zie je het echt niet zitten, een soort lang hemd dus..;-)

26-04-2012, 22:16
Bedankt voor je reactie, sneeuwklok. Kun je mij vertellen waar je dit kunt kopen?

01-05-2012, 21:56
Sorry, een paar dagen niet op internet geweest...Ik heb het ondergoed van Trinny en Susanah gekocht op internet, bij de site http://www.corrigerend-ondergoed.net Heel overzichtelijk , snelle levering en wat ik zei, ben er heel blij mee. Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel! Ik zal wat vaker inloggen ;-)

02-05-2012, 00:07

Citaat door Sam7ay-azin-ino:
Hey meid,

ik adviseer jou die van de c&a
en dan moet je met ondersluiting nemen, dus een soort body.
Hij verhult je buikje, je wordt echt een maatje of 2 slanker
en het zit ook lekker. Geen gedoe of wat dan ook.
Ik heb m zelf ook en ben er tevreden mee.
Hij kost 19,95.
heb je hier ook een foto van?


gr Lina

02-05-2012, 07:59
Noti, moet ik ook ff lezen, zal straks na de bevalling zoiets nodig moeten hebben om te voorkomen dat mn buik op mn knieën gaat hangen

18-05-2012, 17:22
Nou, ik heb wat besteld op die site hoor! Bedankt voor de tip, inderdaad super, ik had het de volgende dag al binnen. Ik heb ook zo'n jurkje net als jij, zit inderdaad goed. Dacht eerst even dat ik het niet aankreeg, maar kwam er daarna achter dat erin stappen toch een stuk handiger is dan over je hoofd..haha.

29-05-2012, 10:28

Citaat door Moana:
Nou, ik heb wat besteld op die site hoor! Bedankt voor de tip, inderdaad super, ik had het de volgende dag al binnen. Ik heb ook zo'n jurkje net als jij, zit inderdaad goed. Dacht eerst even dat ik het niet aankreeg, maar kwam er daarna achter dat erin stappen toch een stuk handiger is dan over je hoofd..haha.
Welke heb jij precies besteld?

29-05-2012, 14:07


Hoi Queenbee,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoelang heb je nog te gaan? Je zult het wel warm hebben gehad de afgelopen dagen!!
Ik heb de All in one bodysmoother, dus een jurkje met bandjes. Echt een superjurkje. Ik lijk zo echt een stuk slanker. Gr. Mo.