Bekijk volle/desktop versie : Welke Lieve Yasminalid...



Pagina's : [1] 2

15-01-2003, 15:15
wil me helpen met m'n GIP werk over de Islam

ik zoek iemand die zo plaatjes in mekaar kan steken zoals die avatar van D@t KraZy MocRo...ik vind dat

dus ik moet mijn voorstelling op laptop doen...dus moet ik alles hier op mijn pc zetten..maar ik kan dat niet..echt niet

welke lieve yasminalid wil me helpen...




die krijgt iets van me..that's a promise


15-01-2003, 15:18


helleau.....chocola krijg je nog...


maar nu ben ik effe echt serieus bezig ok

15-01-2003, 15:24
Sowfunny ga ergens anders de clown uithange...

ik ben hier serieus bezig ok?

15-01-2003, 15:33
MissOogappeltje...ik moet zo euhm..bv. ik heb vier plaatjes van de islam hé..dan moeten die zo om de beurt vanzelf veranderen...kijk eens naar D@ttie zijn avatar..zo moet dat ongeveer hé..amai als jij mij helpt...ben je me veeeel tegoed

15-01-2003, 15:35



Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
MissOogappeltje...ik moet zo euhm..bv. ik heb vier plaatjes van de islam hé..dan moeten die zo om de beurt vanzelf veranderen...kijk eens naar D@ttie zijn avatar..zo moet dat ongeveer hé..amai als jij mij helpt...ben je me veeeel tegoed
dat kun je oplossen met Powerpoint.je kunt die plaatjes over elkaar laten glijden en veel meer.


Experimenteer eens met powerpoint,zou ik zeggen/schrijven.(schrappen wat niet past)

15-01-2003, 15:37
Ik heb zelf ook een paar weken geleden een presentatie met powerpoint gehouden..Ik denk dat je het zelf ook kan doen het is simpel,en een kweste van experimenteren


Veel Succes!

xxx hinda

15-01-2003, 15:39

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
MissOogappeltje...ik moet zo euhm..bv. ik heb vier plaatjes van de islam hé..dan moeten die zo om de beurt vanzelf veranderen...kijk eens naar D@ttie zijn avatar..zo moet dat ongeveer hé..amai als jij mij helpt...ben je me veeeel tegoed
gebruik power point of Flash.. Had die programma eerst ook maar nu niet meer.. sorry

15-01-2003, 15:39
dank u schatjes..

ik ga eens proberen..maar als het me echt echt niet lukt mag ik dan nog eens jullie lastig vallen

15-01-2003, 15:40

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
dank u schatjes..

ik ga eens proberen..maar als het me echt echt niet lukt mag ik dan nog eens jullie lastig vallen
jij altijd

15-01-2003, 15:42
Powerpoint? :schok:

das precies chineeeeeeees..wajauwwwwww ik ga hier nog aan dood



15-01-2003, 15:43

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
Powerpoint? :schok:

das precies chineeeeeeees..wajauwwwwww ik ga hier nog aan dood


Laat Flash dan maar zitten

15-01-2003, 15:43

Citaat:
Origineel gepost door SowFunny
maar je moet eens kijken naar haar haar zo vreemd het is krullend maar tergelijkertijd een dikke warboel en plat......




SowFunny
jij moet je mond houden...da ben ik nog niet eens op die avatar..
dikke pech hé

en zid koesht weg trap het hier af...!!!

15-01-2003, 15:45



Citaat:
Origineel gepost door SowFunny
ga dood?.......


whatever......




SowFunny
Verveel je,je meid?

15-01-2003, 15:45

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Laat Flash dan maar zitten
Wie of wat is Flash?





en missoogappeltje..we zijn allemaal zo NI slim als jij hé

iwaa plzzzzzzzzz help me

15-01-2003, 15:49

Citaat:
Origineel gepost door helleau
wie is dat dan he??
Natalie martinez

die model die door jennifer lopez werd gekozen om voor haar kledinglijn te showen

Pagina's : [1] 2