Bekijk volle/desktop versie : de bitterheid van liefde....



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2012, 14:12
[... voel je niet op het moment dat ze tegen jou zegt dat ze liever het contact wil verbreken, want op dat moment denk je stiekem "ze komt toch nog terug, want ze kan niet zonder mij, zoals ik niet zonder haar kan"

dat gebeurt dan ook. want ze komt telkens weer terug. en jij gelooft steeds dat je haar in je macht hebt. maar opgegeven moment geloof je dat ze echt niet meer terugkomt, omdat het haar gelukt is om jou te negeren, en omdat het haar gelukt is om jou aandacht te missen, dat merk je aan verschillende signalen en gebeuren.

op dat moment pas begin je de bitterheid te voelen.

niet zozeer de bitterheid van het feit dat je haar niet meer hebt, maar de bitterheid van het besef dat je degelijk wel te missen bent. het besef dat andere heerlijk slaapt zonder wakker te liggen van het feit dat ze jou vaarwel heeft gezegd. dat besef geeft jou onzekerheid, en ongeloof in liefde, en veel twijfel aan jezelf, waardoor je de behoefte aan de liefde steeds aan de kant schuift omdat je niet meer gelooft in jouw "bijzonder zijn voor een andere"

ik ruik marmita... hmmm smullen... in zogenaamd cocot minuut


lekkah]

24-04-2012, 14:25


Je hebt t nu over 7martek?

24-04-2012, 14:27


hij heeft het over marmita die aan het tbeg is

24-04-2012, 14:27

Citaat door INFINITYLOVE:
Je hebt t nu over 7martek?
7marti is mijn grote liefde die mij nooit voor geen sec in de steek zou laten

24-04-2012, 14:28


Vindt zij het wel leuk dat je haar zo noemt?

24-04-2012, 14:30
Ah dat is het dus waarom sommige mannen zich soms zo nonchalant en koud gedragen, ze denken, ze komt wel terug.

24-04-2012, 14:36
valse hoop...allah in3el li may hshem

24-04-2012, 15:58
Leuk? Weet ik niet... Wel geil

24-04-2012, 18:33
Whats'up oumdounia.....?

24-04-2012, 18:36
elmotchoooo (spreek uit als een spaanse motcho) elmotchooooo

deze nick ga ik gebruiken in het dagelijkse leven super vet ouwe dank je wel voor het kiezen van deze nick

elmotchooooooo


24-04-2012, 18:38
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!!!

24-04-2012, 20:55

Citaat door ELmotchou:
[... voel je niet op het moment dat ze tegen jou zegt dat ze liever het contact wil verbreken, want op dat moment denk je stiekem "ze komt toch nog terug, want ze kan niet zonder mij, zoals ik niet zonder haar kan"

dat gebeurt dan ook. want ze komt telkens weer terug. en jij gelooft steeds dat je haar in je macht hebt. maar opgegeven moment geloof je dat ze echt niet meer terugkomt, omdat het haar gelukt is om jou te negeren, en omdat het haar gelukt is om jou aandacht te missen, dat merk je aan verschillende signalen en gebeuren.

op dat moment pas begin je de bitterheid te voelen.

niet zozeer de bitterheid van het feit dat je haar niet meer hebt, maar de bitterheid van het besef dat je degelijk wel te missen bent. het besef dat andere heerlijk slaapt zonder wakker te liggen van het feit dat ze jou vaarwel heeft gezegd. dat besef geeft jou onzekerheid, en ongeloof in liefde, en veel twijfel aan jezelf, waardoor je de behoefte aan de liefde steeds aan de kant schuift omdat je niet meer gelooft in jouw "bijzonder zijn voor een andere"

ik ruik marmita... hmmm smullen... in zogenaamd cocot minuut


lekkah]
heeeeel mooi geschreven en het is echt waar!! upaaa

24-04-2012, 21:13



Citaat door Al-haq:
heeeeel mooi geschreven en het is echt waar!! upaaa
Meis, hoe gaat het met je? Al vordering n.a.v die ene topic van je?

24-04-2012, 21:35

Citaat door asma_92:
Meis, hoe gaat het met je? Al vordering n.a.v die ene topic van je?
om eerlijk te zijn ik onderdruk heel wat het gaat nog steeds niet goed Alhamdoelillah Allah is de Verlosser. het is overleven en elke dag strijden. ik doe mijn best. Moge Allah jou beschermen tegen al het kwaad en verdriet. Ameen! xxxxxxxx

24-04-2012, 21:37
Weet niet wat je allemaal neergeklakt hebt maar stem op me broodje als het je belieft!

http://broodje.hema.nl/#/galerij/broodje/37023

Pagina's : [1] 2 3