Bekijk volle/desktop versie : Henny Huisman naar rechter om ex-schoonzoon



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2012, 10:56
AMSTERDAM - Henny Huisman (60) stapt naar de rechter om de strijd tegen zijn ex-schoonzoon Galid Aajoud voort te zetten. De presentator wil zijn dochter Lobke (33) en kleinzoontje Julius beschermen.

Dochter Lobke klapte eind vorig jaar uit de school over haar vriend Galid Aajoud, die haar stelselmatig zou hebben bedreigd en gekleineerd.
“Het mooiste zou zijn als deze loverboy uit de ouderlijke macht wordt gezet”,[/SIZE] zegt Henny in AD.

Lobke en haar zoontje wonen momenteel tijdelijk bij Henny in Bakkum. Galid was daar tot voor kort ook woonachtig, maar is, tot grote opluchting van Henny, inmiddels verhuisd naar Castricum.
“[SIZE=3]Godzijdank heeft dat onkruid[/SIZE] zich ergens anders genesteld.
En daar woekert het gewoon weer door.”

“Lobke wil Galid nooit meer zien. En wij ook niet.[SIZE=3] Aan de andere kant heeft hij als vader, helaas, wel bepaalde rechten.De kinderbescherming, jeugdzorg en kinderrechter buigen zich momenteel over de kwestie.
Laten we hopen dat ze snel met een oordeel komen.”

24-04-2012, 11:02


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Azie je hoe joden over marokkanen denken (moslims)


marok jongens helemaal naar de malle mooer uitzondering daar gelaten

24-04-2012, 11:06

Citaat door Hamsteren:
AMSTERDAM - Henny Huisman (60) stapt naar de rechter om de strijd tegen zijn ex-schoonzoon Galid Aajoud voort te zetten. De presentator wil zijn dochter Lobke (33) en kleinzoontje Julius beschermen.

Dochter Lobke klapte eind vorig jaar uit de school over haar vriend Galid Aajoud, die haar stelselmatig zou hebben bedreigd en gekleineerd.
“Het mooiste zou zijn als deze loverboy uit de ouderlijke macht wordt gezet”,[/SIZE] zegt Henny in AD.

Lobke en haar zoontje wonen momenteel tijdelijk bij Henny in Bakkum. Galid was daar tot voor kort ook woonachtig, maar is, tot grote opluchting van Henny, inmiddels verhuisd naar Castricum.
“[SIZE=3]Godzijdank heeft dat onkruid[/SIZE] zich ergens anders genesteld.
En daar woekert het gewoon weer door.”

“Lobke wil Galid nooit meer zien. En wij ook niet.[SIZE=3] Aan de andere kant heeft hij als vader, helaas, wel bepaalde rechten.De kinderbescherming, jeugdzorg en kinderrechter buigen zich momenteel over de kwestie.
Laten we hopen dat ze snel met een oordeel komen.”



Gadverdamme zeg!
Henny Huisman, wat een woorden: Onkruid. Loverboy.
Hij laat zicht te vaak negatief in de publiciteit over deze Galid, alleen maar woorden waarop te lezen is dat hij erg op hem neerkijkt.

24-04-2012, 11:08

Citaat door Neda:
Gadverdamme zeg!
Henny Huisman, wat een woorden: Onkruid. Loverboy.
Hij laat zicht te vaak negatief in de publiciteit over deze Galid, alleen maar woorden waarop te lezen is dat hij erg op hem neerkijkt.
galid pleegde zina

24-04-2012, 11:12


voorpagina telegraaf staat :
[/SIZE]
Henny Huisman naar rechter om terroriserende ex-schoonzoon

[SIZE=3]als je erop klik krijg je dit :

Henny Huisman naar rechter om ex-schoonzoon

24-04-2012, 11:15
eerlijk lees jij riooljournalistiek. ik begrijp niet dat de telegraaf als serieuze nieuwsbron word gezien

24-04-2012, 11:24
Voorschut Marokkanen, net zoals dat stuk onkruid dat Gordon graag apart nam in een kamertje. Ieuwww het zouden maar je zoons zijn bah bah bah..

24-04-2012, 11:27

Citaat door Cashmere:
Voorschut Marokkanen, net zoals dat stuk onkruid dat Gordon graag apart nam in een kamertje. Ieuwww het zouden maar je zoons zijn bah bah bah..
wablief ?

24-04-2012, 11:28

Citaat door Vogelpoep:
eerlijk lees jij riooljournalistiek. ik begrijp niet dat de telegraaf als serieuze nieuwsbron word gezien
ik lees verschillende bronnen
kijken wat het te melden heeft.

24-04-2012, 11:55

Citaat door Hamsteren:
ik lees verschillende bronnen
kijken wat het te melden heeft.
ja de telegraaf heeft altijd onzin

24-04-2012, 12:00
moeten ze maar geen haram relatie met speenvarkens aangaan
dat krijg je ervan
dit is hoe ze tegen ons aankijken onkruid loverboy en meer
veraad nooit je afkomst nederlander kafir zal je altijd haten
wat heeft deze lelijkerd wat marokkaanse meiden niet hebben
ye ziekte

24-04-2012, 12:06
Henny Huisman kan laag en hoog springen, als er geen sprake is van gevaarte voor het kind heeft Galid ook gewoon het gezag, waar iedere vader recht op heeft.

Ik vond het altijd een sympatieke man die Henny, totdat hij ging rennen naar de media met zijn verhaal over zijn ex schoonzoon. Wat heeft de media ermee te maken?
Is Galid een bnn'er? Nee, dus waarom moet heel Nederland aanhoren hoe slecht hij wel niet is?

24-04-2012, 12:11



Citaat door Lolita88:
Henny Huisman kan laag en hoog springen, als er geen sprake is van gevaarte voor het kind heeft Galid ook gewoon het gezag, waar iedere vader recht op heeft.

Ik vond het altijd een sympatieke man die Henny, totdat hij ging rennen naar de media met zijn verhaal over zijn ex schoonzoon. Wat heeft de media ermee te maken?
Is Galid een bnn'er? Nee, dus waarom moet heel Nederland aanhoren hoe slecht hij wel niet is?



Inderdaad, ben totaal afgeknapt op die man

24-04-2012, 12:12
Snuitje wat heb je toch gedaan?

24-04-2012, 12:14
Ik vind henny een vies mens die zwaar over datum is, maar dat probeert tegen te houden door zich te kleden als een man van 30. Naja, wat vaarvoor door moet gaan. Die lobke is niet zo fris in haar bovenkamer. Ze laten haar en haar gestoorde vader aan het worod en die shmetta van een Khalid niet.

Pagina's : [1] 2 3