Bekijk volle/desktop versie : Speciaal voor de gescheiden vrouwen die het wat moeilijk hebben !



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

23-04-2012, 19:39
Salaam dames,

Deze topic is speciaal bedoelt voor de gescheiden dames onder ons
en vooral de dames die het er nog moeilijk mee hebben.
Spijtig genoeg hoor ik ook bij de club gescheiden vrouwen.
Hoe ervaren jullie je scheiding?
Hoe hebben jullie dit allemaal verwerkt?
En voor de gene die willen, wat is de rede van jullie scheiding?

23-04-2012, 19:43


Ik ken veel gescheiden vrouwen die binnen een jaar of twee weer hertrouwen.
Scheiden is nooit leuk, maar het heeft allemaal een reden gehad.
Verwerk je verdriet en ga door met je leven

23-04-2012, 19:45

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Ik ken veel gescheiden vrouwen die binnen een jaar of twee weer hertrouwen.
Scheiden is nooit leuk, maar het heeft allemaal een reden gehad.
Verwerk je verdriet en ga door met je leven

23-04-2012, 19:46

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Ik ken veel gescheiden vrouwen die binnen een jaar of twee weer hertrouwen.
Scheiden is nooit leuk, maar het heeft allemaal een reden gehad.
Verwerk je verdriet en ga door met je leven
Makkelijker gezegd dan gedaan!

23-04-2012, 19:49



Citaat door LadY_AicHA:
Makkelijker gezegd dan gedaan!
Nee, vrouwen maken het zichzelf moeilijker dan nodig is.
Waarom je nog focussen op het verleden? Dat is geweest. Het nu is veel belangrijker. waarom zou je jezelf helemaal gek maken om iets of iemand die het niet waard is? Zorg dat elke dag telt.

23-04-2012, 19:51

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Nee, vrouwen maken het zichzelf moeilijker dan nodig is.
Waarom je nog focussen op het verleden? Dat is geweest. Het nu is veel belangrijker. waarom zou je jezelf helemaal gek maken om iets of iemand die het niet waard is? Zorg dat elke dag telt.
Mag iki vragen of jij gescheiden bent?

23-04-2012, 19:52

Citaat door LadY_AicHA:
Mag iki vragen of jij gescheiden bent?
Nee lieve schat, ik weet waar je naar toe wilt. Maar ik heb hele zware klappen in mijn leven gekregen. Al doende leer je. Levenservaring noem ik dat. Daarvoor hoef je niet gescheiden te zijn.

23-04-2012, 19:53

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Nee, vrouwen maken het zichzelf moeilijker dan nodig is.
Waarom je nog focussen op het verleden? Dat is geweest. Het nu is veel belangrijker. waarom zou je jezelf helemaal gek maken om iets of iemand die het niet waard is? Zorg dat elke dag telt.
Ben het met ts eens, het is makkelijker gezegd dan gedaan.. maar het is zeker haalbaar! Allah i hawnek, ts.

23-04-2012, 19:54
ik zit in een scheiding heb het heel zwaar gehad ik ging kapot dacht hhoe kom ik hierdoorheen. heb het nog steeds erg moeilijk maar voel me wl ietsje beter, h

23-04-2012, 19:56

Citaat door elhobje:
Ben het met ts eens, het is makkelijker gezegd dan gedaan.. maar het is zeker haalbaar! Allah i hawnek, ts.
In het begin zal het aanpoten zijn. Maar ik heb geleerd dat alles een reden heeft en dat het zinloos is stil te staan bij het verleden. Elke keer dat je dat doet zal de pijn in alle hevigheid terugkomen. Verwerk het door middel van de koran te lezen, geduld te hebben en je focussen op wat nog komen gaat. Zie het als een leermoment en sluit het af, ja is makkelijk gezegd dan gedaan, maar er komt een moment dat het klaar is.

23-04-2012, 20:01

Citaat door Yas_Mi_Ne:
In het begin zal het aanpoten zijn. Maar ik heb geleerd dat alles een reden heeft en dat het zinloos is stil te staan bij het verleden. Elke keer dat je dat doet zal de pijn in alle hevigheid terugkomen. Verwerk het door middel van de koran te lezen, geduld te hebben en je focussen op wat nog komen gaat. Zie het als een leermoment en sluit het af, ja is makkelijk gezegd dan gedaan, maar er komt een moment dat het klaar is.
Voor de een makkelijker dan voor de andere, als iemand jaren nodig heeft om het te verwerken.. prima! Je praat er idd veelste makkelijk over.. omdat jij het zelf niet hebt meegemaakt.

23-04-2012, 20:02
dramqueens.

23-04-2012, 20:09



Citaat door elhobje:
Voor de een makkelijker dan voor de andere, als iemand jaren nodig heeft om het te verwerken.. prima! Je praat er idd veelste makkelijk over.. omdat jij het zelf niet hebt meegemaakt.
Moet je echt gescheiden zijn om verdriet te hebben en te verwerken?

23-04-2012, 20:12

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Moet je echt gescheiden zijn om verdriet te hebben en te verwerken?
In jouw geval wel.. je hebt het erover alsof je het uit hebt gemaakt met je vriendje!

23-04-2012, 20:32
Ja klopt zo praat ze indd Elhobje,
Ik zou dames adviseren om gewoon lekker te rouwen en ook gewoon goed te huilen.
Zorg dat je situatie accepteert want als je niet accepteert zou je het nooit laten rusten.

Neem de tijd om het te verwerken. Ik bedoel het is niet nix scheiden.
Praat het goed uit met een vriendin of tante of ..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11