Bekijk volle/desktop versie : Nieuw leven?



Pagina's : [1] 2

29-11-2004, 16:32
Ey mensen,

Ik ben een marokkaanse meisje tegen gekomen, we waren samen naar de bios gegaan en hebben wat gedronken. Het was heel gezellig...We hebben nu al 3 mnd contact..... veel contact zelfs.

Mijn probleem ligt hierin ,ik weet dat ik nu van iedereen een negatiefe reactie ga krijgen maar ik wil het toch effe kwijt, zij is marokkaans en het is best moeilijk. Ik bedoel we moeten aan de andere kant van Nederland afspreken..kijk ik doe het voor haar..ook voor ons. Maar het een beetje moeilijk. Ik heb totaal geen plannen nu. Ik bedoel ik wil zekers nog niet trouwen of verloven. Waarom niet? Omdat ik nog 5 jaar naar school moet. (ben 23 jaar). Het is niet dat ik Nederlandse meisjes wil tussen door, ik haat ze, maar ik denk zelf dat het te vroeg is om te serieus te zijn. Ik weet zeker dat het voor haar best serieus is, ik bedoel ze gaat niet zomaar wat drinken. Ik wil haar de respect geven die ze verdient. Ik wil niet te veel van haar vragen. Misschien verwacht ik te veel van haar..Dit is namelijk de eerste keer dat ik met een marokkaanse meid wat heb...

Kan iemand mij advies geven, dank u

Grtjes Sounoual

29-11-2004, 16:35


de relatie stoppen!

29-11-2004, 16:43

Citaat door yamientjexx:
de relatie stoppen!
waarom?

29-11-2004, 16:45

Citaat door Soul2Soul:
waarom?
Ten eertse begaan jullie een VRESELIJKE daad jullie hebben samen een haramrelatie!

29-11-2004, 16:45


Nou je bent echt een uitzondering de meeste denken niet eens hoe jij denkt...maar eerlijk gezegd weet ik meestal wel raad te geven maar dit lijkt me wat moeilijk...
Hoe oud is het meisje?...hou je van haar?...Wil je je leven met haar delen later?
Waarom wil je niet verloven met haar dan kun je toch elkaar beter leren kennen en wie weet denk je er over een jaar of 2 anders over wat betreft trouwen..luister voor elk probleem is een oplossing ook voor de jouwe...maar je mag zeker niet opgeven indien je vind dat dit meisje het waard is...

Ik hoor het van je


29-11-2004, 16:47
Waarom zou je je relatie stoppen.
Je lijkt me een goede jongen en daarom vind zij je blijkbaar ook leuk
Maar het is inderdaad moeilijk omdat je ieder keer ver moet afspreken
Maar beter zo dan dat iedereen het weet vooral haar familie of mensen
om haar heen ze kan een slechte naam krijgen terwijl ze dat helemaal niet
is.

sterkte uiteindelijk ligt de beslissing bij jou.

29-11-2004, 16:52

Citaat door yamientjexx:
Ten eertse begaan jullie een VRESELIJKE daad jullie hebben samen een haramrelatie!
ik ben het niet met je eens...ten eerste ik doe niks harams..ik probeer iemand te leren kennen..

29-11-2004, 16:56

Citaat door Soul2Soul:
ik ben het niet met je eens...ten eerste ik doe niks harams..ik probeer iemand te leren kennen..
Ja maar niet door alleen samen te izjn met een MEISJE???..maar met iemand erbij ene magram

29-11-2004, 16:57

Citaat door KLeInDuImPjE:
Nou je bent echt een uitzondering de meeste denken niet eens hoe jij denkt...maar eerlijk gezegd weet ik meestal wel raad te geven maar dit lijkt me wat moeilijk...
Hoe oud is het meisje?...hou je van haar?...Wil je je leven met haar delen later?
Waarom wil je niet verloven met haar dan kun je toch elkaar beter leren kennen en wie weet denk je er over een jaar of 2 anders over wat betreft trouwen..luister voor elk probleem is een oplossing ook voor de jouwe...maar je mag zeker niet opgeven indien je vind dat dit meisje het waard is...

Ik hoor het van je

Ze is heel lief..maar ik kan nu niet verloven..om het feit dat ik er nog helemaal niet klaar voor ben daar moet eerst 2 a 3 jaar overheen gaan vind ik zelf. Kijk dat ik trouw blijf is voor mijzelf wel duidelijk daar gaat het niet echt om. Houden van vind ik een grote woord met een diepe betekenis. Dus nee ik houd nog niet van haar. Ik weet wel dat zij serieus is..meer dan ik..serieus in de zin van al plannen. Ik denk dat ik haar moet zeggen dat ik het toch moet baseren op vriendschap om haar niet uit haar waarde te halen...of overhaast ik dan? ja sorry

29-11-2004, 16:57

Citaat door yamientjexx:
Ja maar niet door alleen samen te izjn met een MEISJE???..maar met iemand erbij ene magram
sorry dit hierboven moet je effe uitleggen het is een beetje onduidelijk

29-11-2004, 16:59

Citaat door Soul2Soul:
sorry dit hierboven moet je effe uitleggen het is een beetje onduidelijk
Je zegt toch dat je haar beter wilt leren kennen....
Nou als je met haar afspreekt doe dat dan niet alleen er moet een derde persoon aanwezig zijn...als jullie met ze tweeen alleen zijn kan er alles gebeuren snapje of niet?

29-11-2004, 17:02

Citaat door yamientjexx:
Je zegt toch dat je haar beter wilt leren kennen....
Nou als je met haar afspreekt doe dat dan niet alleen er moet een derde persoon aanwezig zijn...als jullie met ze tweeen alleen zijn kan er alles gebeuren snapje of niet?
WHAHHA ik vraag volgende keer haar vader wel mee???

nee effe zonder gein..wat moet ik doen dan..ik doe helemaal niks dan alleen praten. Ik hou namelijk van praten en zij ook..niet alles hoeft gerelateerd zijn aan lichaamlijke contact..het kan misschien ook wel spiritueel zijn...zij raakt mijn ziel ik raak haar ziel..dat geeft een voldoening geloof mij .....

29-11-2004, 17:03


trouw met haar of laat haar gaan......
ga haar niet 3 jaar aan het lijntje houden. vertel haar dat je er niet aan toe bent en zoek haar na 3 jaar nog eens op.

van dat afspreken komt alleen maar hoop ellende al is het vriendschappelijk bedoeld en weet je heus wel hoe je op je zelf moet letten...het brengt uiteindelijk alleen narigheid met zich mee. we zijn tenslotte mensen en mensen gaan zich aan elkaar hechten.

Dat je nu nog niet van haar houdt, das denk ik ook de bedoeling. laat de liefde nou maar komen NADAT je getrouwd bent en niet ervoor. een paar gebroken harten minder op de wereld op die manier....

29-11-2004, 17:06
Ben je geen marokkaan!

29-11-2004, 17:06

Citaat door boeiend:
trouw met haar of laat haar gaan......
ga haar niet 3 jaar aan het lijntje houden. vertel haar dat je er niet aan toe bent en zoek haar na 3 jaar nog eens op.

van dat afspreken komt alleen maar hoop ellende al is het vriendschappelijk bedoeld en weet je heus wel hoe je op je zelf moet letten...het brengt uiteindelijk alleen narigheid met zich mee. we zijn tenslotte mensen en mensen gaan zich aan elkaar hechten.

Dat je nu nog niet van haar houdt, das denk ik ook de bedoeling. laat de liefde nou maar komen NADAT je getrouwd bent en niet ervoor. een paar gebroken harten minder op de wereld op die manier....
in de eerste 2 alinea's ben ik het best wel met je eens..maar dan kom je met iets dat ga ik dus nooit van me leven doen. Ervanuit gaan dat je van iemand gaat houden nadat je getrouwd bent..kom nou zeg..we leven niet meer in de bergen ofwel. Ja sorry ik vind dat één van de steunpilaren van een huwelijk liefde is ..het houden van..

Pagina's : [1] 2