Bekijk volle/desktop versie : Oranje blijft favoriet voor de europese titel



Pagina's : [1] 2

23-04-2012, 15:39

Citaat door Barcasmooth:
Ukraine en Polen zien Oranje als titel favoriet 1 voor het Europees kampioenschap

[video=youtube;2og21E8u8yE]http://www.youtube.com/watch?v=2og21E8u8yE[/video]
.

23-04-2012, 15:57


dus als ukraine en polen dat zeggen is het zo in praktijk, nl is altijd kampioen met de mond, altijd grote mond voordat het toernooi is begonnen, als ik zulke videos moet geloven, heeft nl nu al 10 wks gewonnen en 20 eks

23-04-2012, 16:03

Citaat door SNSBank:
dus als ukraine en polen dat zeggen is het zo in praktijk, nl is altijd kampioen met de mond, altijd grote mond voordat het toernooi is begonnen, als ik zulke videos moet geloven, heeft nl nu al 10 wks gewonnen en 20 eks

23-04-2012, 16:06

Citaat door gatarisch:
ik kan nie w8ten, bijna 7 weekjes, die NL gaan zwaar op hun bek, met hun grote mond, ronaldo7 gaat ze poepie laten ruiken

23-04-2012, 16:16


als alles gaat zo het hoort te gaan en duitsland en spanje eerste worden in de poule. dan treffen zij elkaar pas in de finale weer

het zal tussen die twee gaan

messi had de mogelijkheid om voor spanje uit te komen. als die dat gedaan had was die nu samen met ronaldo9 en zidane de beste van de wereld geweest. wk, ek en 3 gouden ballen

23-04-2012, 16:18

Citaat door UrSuperior:
als alles gaat zo het hoort te gaan en duitsland en spanje eerste worden in de poule. dan treffen zij elkaar pas in de finale weer

het zal tussen die twee gaan

messi had de mogelijkheid om voor spanje uit te komen. als die dat gedaan had was die nu samen met ronaldo9 en zidane de beste van de wereld geweest. wk, ek en 3 gouden ballen
Portugal gaat 2 de worden in de poule van NL..droom finale zou spanje vs duitsland zijn..maar ik wil absoluut geen luc de jong in de finale willen zien tegen iniesta en xavi

23-04-2012, 16:19

Citaat door UrSuperior:
als alles gaat zo het hoort te gaan en duitsland en spanje eerste worden in de poule. dan treffen zij elkaar pas in de finale weer

het zal tussen die twee gaan

messi had de mogelijkheid om voor spanje uit te komen. als die dat gedaan had was die nu samen met ronaldo9 en zidane de beste van de wereld geweest. wk, ek en 3 gouden ballen
en confederation cup is ook na wk en ek 1 van de belangrijkste cups die je als speler met je land kan winnen ronaldo 9 en zidane hebben die gewonnen, zidane zelfs 2 x

23-04-2012, 16:23

Citaat door SNSBank:
en confederation cup is ook na wk en ek 1 van de belangrijkste cups die je als speler met je land kan winnen ronaldo 9 en zidane hebben die gewonnen, zidane zelfs 2 x
messi heeft 3 cl's

meer dan c. ronaldo, ronaldo9 en zidane bij elkaar

dus dat telt ook

23-04-2012, 16:24

Citaat door Barcasmooth:
Ukraine en Polen zien Oranje als titel favoriet 1 voor het Europees kampioenschap
Als je nouw eens kwam met clubs
die er echt toe doen
die dat zeiden over orangje
zou je me laten twijfelen
polen ukraine brengen geen verschil
in de europese voetbal nog wk
je hoort nooit wat van ze en ziet niet veeel vn ze

23-04-2012, 16:24

Citaat door UrSuperior:
messi heeft 3 cl's

meer dan c. ronaldo, ronaldo9 en zidane bij elkaar

dus dat telt ook
Seedorf heeft er 4 en de stefano zelfs 5 maar je weet dat wk voor 10000 CL teld he??? hahahaha


Romario en Maradona hebben 0 CL, maar zijn meer legende dan messi

23-04-2012, 16:25

Citaat door SNSBank:
Seedorf heeft er 4 en de stefano zelfs 5 maar je weet dat wk voor 10000 CL teld he??? hahahaha


Romario en Maradona hebben 0 CL, maar zijn meer legende dan messi
cl is hoger niv dan wk!

23-04-2012, 16:27
Iemand is weer aan het huilen. huil:

Plaats snel plaatjes enz.

23-04-2012, 16:29



Citaat door UrSuperior:
cl is hoger niv dan wk!
klopt CL is ijzer en WK is goud messi is beter dan maradona en pelle en ronaldo 9, je hebt gelijk man

23-04-2012, 16:33

Citaat door SNSBank:
klopt CL is ijzer en WK is goud messi is beter dan maradona en pelle en ronaldo 9, je hebt gelijk man
vind jij pelle van az beter dan messi...

23-04-2012, 16:34

Citaat door UrSuperior:
vind jij pelle van az beter dan messi...
ik zeg tog messi is beter goed lezen, messi is beter dan maradona en pelle die italiaan en ronaldo9 samen,want messi heeft 3 cl gewonnen, niemand kan dat, alleen messi

Pagina's : [1] 2