Bekijk volle/desktop versie : 'Turkije voorkomt deelname Israël NAVO-top'



Pagina's : [1] 2 3 4

23-04-2012, 15:34


© AFP. Feestvierende Turken bij het mausoleum van Mustafa Kemal Atatürk, vandaag. 23 april is een nationale feestdag in Turkije.
Turkije heeft de deelname van Israël aan de NAVO-top volgende maand tegengehouden. De reden is dat Israël weigert excuses aan te bieden voor de dood van Turkse activisten in 2010. Dat heeft een Turkse regeringsfunctionaris gezegd. Turkije is een van de lidstaten van het bondgenootschap.

De relaties tussen Turkije en Israël zijn sterk verslechterd, nadat Israëlische commando's in actie waren gekomen op het schip Mavi Marmara van een Turkse hulporganisatie. Het vaartuig vervoerde hulpgoederen voor de Gazastrook, waar de radicale Palestijnse beweging Hamas aan de macht is. Negen Turken op het schip kwamen om.

Israël is geen lid van de NAVO, maar volgens Turkse media wilden sommige lidstaten dat het land zou deelnemen om de samenwerking met het land te versterken.



http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3245109/2012/04/23/Turkije-voorkomt-deelname-Israel-NAVO-top.dhtml



[video=youtube;I0xL5Sx1jO4]http://www.youtube.com/watch?v=I0xL5Sx1jO4[/video]

23-04-2012, 16:44


Selam wat een mooi film wlad el9ab lihod

23-04-2012, 17:04

Citaat door taurine:
Selam wat een mooi film wlad el9ab lihod
Kortom , ZO SNEL MOGELIJK, Nucleaire kernwapens incl intercontinentale raketten bouwen. Ik vertrouw die Israel voor geen cent. Wij moeten ook kernbommen in bezit hebben.

23-04-2012, 19:52
Verdeel en heers, vandaag is de NATO achter Turkije, morgen achter Israel...........

23-04-2012, 19:54


Ik ben geen Turk, maar ik hou echt van Erdogan

23-04-2012, 19:57

Citaat door Mambo7:
Ik ben geen Turk, maar ik hou echt van Erdogan
Ik ben zelf Turks. En ik was laatst bij een Marokkaanse man van 67 jaar. Ik had zijn auto gekocht. En hij zei letterlijk dat hij fan is van Erdogan en dat hij veel houdt van hem. En dat moet ook zo zijn , Erdogan is de BOM !

23-04-2012, 19:59

Citaat door AliUitBombali:
Ik ben zelf Turks. En ik was laatst bij een Marokkaanse man van 67 jaar. Ik had zijn auto gekocht. En hij zei letterlijk dat hij fan is van Erdogan en dat hij veel houdt van hem. En dat moet ook zo zijn , Erdogan is de BOM !
Ik ben geen 67, ik ben 40 jaar jonger, maar ik zie die Erdogan veel dingen veranderen in zijn land, en zelfs zijn buurlanden hoop geven

23-04-2012, 19:59

Citaat door toffestijl:
Verdeel en heers, vandaag is de NATO achter Turkije, morgen achter Israel...........
De Nato heet geen andere keus. Ze moeten Turkije luisteren. Of ze moeten bepaalde overeenkomsten door een of andere manier verbreken.

23-04-2012, 20:00

Citaat door Mambo7:
Ik ben geen 67, ik ben 40 jaar jonger, maar ik zie die Erdogan veel dingen veranderen in zijn land, en zelfs zijn buurlanden hoop geven
Het komst sowieso goed. Want de Europese economie gaat naar de hell. Dus dit is ''onze'' kans om samen met alle Turkse landen en alle Arabische landen de macht te grijpen. Samen staan we sterk

23-04-2012, 20:44
erdogan is een man die durft te praten . daar zijn er meer van nodig

24-04-2012, 00:16
En dan komen wij met onze leiders....schijnheilige dief Mo 6, moordenaar Assad, pussy Ben Ali, psyco Khaddafi, Mubarak in zijn ziekenhuis bedje etc. etc. ...Erdogan is de bomb waar geen één huidige arabische leider aan kan tippen, jammer dat veel turken hem niet zin zitten, van mij mag hij vandaag nog naar Marokko komen om te regeren!

24-04-2012, 00:47

Citaat door Leipe_hollander:
MashaAllah er zullen altijd satanisten onder ons zitten, zoals ataturk... maar samen die de sunna volgen, we zullen sterk zijn bi idnillah!
Zulke dingen moetje niet zeggen broer. Door Atatürk heeft Turkije 7 westerse legers de hell in geschoten. Als hij er niet was waren we dit:



Nadat Atatürk en zijn leger de oorlog hebben verklaard is Turkije dit geworden:






Daarom heb ik respect voor Atatürk. Maar het is wel zo dat ook hij politieke fouten heeft gemaakt. Mja geen enkel mens is perfect snap je. Nu is Erdogan aan de macht

24-04-2012, 00:48



Citaat door I.D:
En dan komen wij met onze leiders....schijnheilige dief Mo 6, moordenaar Assad, pussy Ben Ali, psyco Khaddafi, Mubarak in zijn ziekenhuis bedje etc. etc. ...Erdogan is de bomb waar geen één huidige arabische leider aan kan tippen, jammer dat veel turken hem niet zin zitten, van mij mag hij vandaag nog naar Marokko komen om te regeren!
50% van de Turkse stemmers hebben op Erdogan gestemd broer. Waar praat je over

24-04-2012, 01:04
Hadith aub en geen fatwa.

Bovendien zie ik die dief niet als mijn leider, Allah is mijn leider en mijn wereldse leider ben ikzelf. En ja ik steun de 20 feb. beweging niks mis mee...wat is dat voor raar filmpje ik begrijp er niet veel van

24-04-2012, 01:08

Citaat door AliUitBombali:
50% van de Turkse stemmers hebben op Erdogan gestemd broer. Waar praat je over
Na alles wat hij voor Turkije heeft gedaan verdient hij de status die Atta Turk nu geniet. Het is Erdogan gelukt om van niets, iets te maken...

Pagina's : [1] 2 3 4