Bekijk volle/desktop versie : Rare gewoontes



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

23-04-2012, 15:18
Wie heeft er rare gewoontes? Ik denk iedereen wel toch..

Ik kan bv een pen niet heel laten, dat klepje breek ik altijd af onbewust soms, wel irritant als je even die pen leent en diegene je zo aankijkt

Of zonder kussen slapen,heerlijk


Ik heb er meer maar eerst jullie

23-04-2012, 15:21


Ik heb geen rare gewoontes, ben gewoon perfect denk ik


23-04-2012, 15:23
-Ik neem s'morgens onze deken altijd mee tot aan de deur van de badkamer, als ik wakker wordt dan sla ik onze deken over me heen.. en loop ermee naar de badkamer! Ik sla dan wel zo'n kleintje over mijn vent, als hij nog ligt te slapen.. als ik heb gedaan wat ik moest doen, in de badkamer.. dan krijgt hij hem weer terug.

-Ik douche altijd zittend.. ga gewoon met m'n billen op de grond zitten, en ga dan douchen. Leg de shampoo, conditioner, douchegel etc alvast naast me.. dan hoef ik niet op te staan, om die weer te pakken als ik die nodig heb. Echt een aanrader trouwens, zittend douchen.

23-04-2012, 15:25
xx Ik zit vaak met mijn voeten te bewegen
xx Soms praat ik hardop in mezelf haha.
xx 20 keer op een dag teletekst kijken (verslaafd)

23-04-2012, 15:27


Ik heb er heel wat, maar dit zijn de meest voorkomende.

- Als ik slaap, moet ik mijn dekbed over mijn hoofd doen.
- Elke keer als ik een hap neem, dan moet ik ook elke keer bismillah zeggen. ( Een goeie gewoonte toch? :hihi
- Heel vaak praat ik in mezelf.

Dat waren het voor nu.

23-04-2012, 15:32
als ik buiten een vette hap neem, dan moet ik altijd extra servetjes erbij nemen om dat vet eruit te deppen

23-04-2012, 15:33

Citaat door saraartje:
Ik heb geen rare gewoontes, ben gewoon perfect denk ik

saaierd

23-04-2012, 15:34
Om het half uur/uur naar de koelkast kijken of er iets te vinden is. Al weet ik dat er niets is wat ik wil.

23-04-2012, 15:34

Citaat door elhobje:
-Ik neem s'morgens onze deken altijd mee tot aan de deur van de badkamer, als ik wakker wordt dan sla ik onze deken over me heen.. en loop ermee naar de badkamer! Ik sla dan wel zo'n kleintje over mijn vent, als hij nog ligt te slapen.. als ik heb gedaan wat ik moest doen, in de badkamer.. dan krijgt hij hem weer terug.

-Ik douche altijd zittend.. ga gewoon met m'n billen op de grond zitten, en ga dan douchen. Leg de shampoo, conditioner, douchegel etc alvast naast me.. dan hoef ik niet op te staan, om die weer te pakken als ik die nodig heb. Echt een aanrader trouwens, zittend douchen.
geweldig

23-04-2012, 15:35

Citaat door Hijaab21:
xx Ik zit vaak met mijn voeten te bewegen
xx Soms praat ik hardop in mezelf haha.
xx 20 keer op een dag teletekst kijken (verslaafd)
haha,

mensen die teletekst kijken irriteer ik me heel erg aan, ook een rare eigenschap van me

23-04-2012, 15:37

Citaat door Bouayach_Inoe:
Ik heb er heel wat, maar dit zijn de meest voorkomende.

- Als ik slaap, moet ik mijn dekbed over mijn hoofd doen.
- Elke keer als ik een hap neem, dan moet ik ook elke keer bismillah zeggen. ( Een goeie gewoonte toch? :hihi
- Heel vaak praat ik in mezelf.


Dat waren het voor nu.
alleen dat praten kan maf zijn haha

23-04-2012, 15:37

Citaat door umm-mussa.:
Om het half uur/uur naar de koelkast kijken of er iets te vinden is. Al weet ik dat er niets is wat ik wil.
HOOP noem je dat, dat er ineens iets verschijnt, neergelegd door de kabouters

23-04-2012, 15:39



Citaat door Roos-je23:
HOOP noem je dat, dat er ineens iets verschijnt, neergelegd door de kabouters
Inderdaad! Ik snap nog steeds niet waarom ik steeds ga. Mijn moeder kijkt me ook steeds raar aan.

23-04-2012, 15:39

Citaat door Roos-je23:
alleen dat praten kan maf zijn haha
Yes indd. Vooral als iemand langs je loopt en denkt dat je het tegen hem/haar hebt. Weird

23-04-2012, 15:41
Niet zo heel gek

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13