Bekijk volle/desktop versie : 'ik ga zeeeeker weer op Wilders stemmen'



Pagina's : [1] 2

23-04-2012, 14:20
Aldus mijn collega.


Waarop ik zei: waarom in hemelsnaam? Zij hebben de val van dit kabinet veroorzaakt.

Zij: 'Omdat ik het heb gehad met kutbuitenlanders!!!! Al die Polen, Marokkanen.. Nederlanders zelf hebben niet eens werk!!!'


Mijn andere collega en ik keken haar echt zo aan van

Ik zeg: 'beter ga ik hier niet op in want dit zou zomaar een vervelend gesprek voor je kunnen worden.'
Mijn andere collega: 'idd, ik ga hier ook niet op in.'




Hoe kan je hier op een CORRECTE DIPLOMATIEKE manier mee om gaan? Dus please.. geen bitchfight tips.. ik heb normaal werk..

23-04-2012, 14:22


Wollah van zulke collega's had ik het leven echt zuur gemaakt, letterlijk!

23-04-2012, 14:23
bied haar aan om haar af te zetten bij stembureau enne een etentje achteraf en feliciteer haar met DE keuze die ze heeft gemaakt.

zolang ze maar van je afblijft en wilders van je wallet!

23-04-2012, 14:23
Sorry hoor maar zie jou er ook voor aan om op wilders te stemmen, was jij niet toevallig die collega?

23-04-2012, 14:24


Je moet gewoon rustig uitleggen wat er niet klopt aan al hun argumenten. Bij mijn voormalige werkgever stikte het ook van de Volendammers die dachten dat het de Partij voor de Vis uit Volendam was ofzo

Ik stelde een Volendammer dan altijd de vragen (hoewel ze verstaan een ander verhaal is) wat zijn meningen zijn en dan ontkrachten met de eigen punten van de PVV. Wat ik heb geleerd is dat die Volendammers het bij de vis moeten houden en zeker niet met politiek

23-04-2012, 14:28

Citaat door HetABC:
Je moet gewoon rustig uitleggen wat er niet klopt aan al hun argumenten. Bij mijn voormalige werkgever stikte het ook van de Volendammers die dachten dat het de Partij voor de Vis uit Volendam was ofzo

Ik stelde een Volendammer dan altijd de vragen (hoewel ze verstaan een ander verhaal is) wat zijn meningen zijn en dan ontkrachten met de eigen punten van de PVV. Wat ik heb geleerd is dat die Volendammers het bij de vis moeten houden en zeker niet met politiek
Die varkenshoofden zullen ondanks dat je het duizendmaal uitlegt, toch aangeven.. dat ze op de PVV zullen stemmen.

23-04-2012, 14:31

Citaat door elhobje:
Die varkenshoofden zullen ondanks dat je het duizendmaal uitlegt, toch aangeven.. dat ze op de PVV zullen stemmen.
Daar lig ik niet wakker van en dat mogen ze van me. Ik krijg dan alleen maar de bevestiging dat het gros van de stemmers domme mensen zijn

23-04-2012, 14:33
Ze is vrij om te stemmen op wie ze wil & de discussie met Wilders-aanhangers zou ik nooit aangaan omdat het ze niet gaat om politiek/democratie het is puur emoties waarop zij handelen of hun keuze maken bij het stemmen. En 9 van de 10 x hebben ze geen idee van hoe de politiek in elkaar steekt dus waarom je tijd, energie & goede bui laten verpesten voor een dumbass.

23-04-2012, 14:35
Och arme Hollanders. Zelfs in hun eigen land kunnen ze niet meer gerust en vrij stemmen op wie ze willen. Anders worden ze door de vreemdelingen bekritiseerd. Pffffff

23-04-2012, 14:36
Wat ze stemt haar probleem, maar die zin erna had ze bij zich kunnen houden.

Ik weet niet of ik me in had kunnen houden.

23-04-2012, 14:41
Is geert wilders niet zelf getrouwd met ene buitenlander ze vrouw is toch een pool??

23-04-2012, 14:42

Citaat door taourirtia:
Is geert wilders niet zelf getrouwd met ene buitenlander ze vrouw is toch een pool??
Hongaar ja

23-04-2012, 14:44


dit zou zomaar een vervelend gesprek kunnen worden.... die was eigelijk wel meteen op d'r plek gezet. of misschien was 't ook wel haar bedoeling geweest om een vervelend gesprek aan te gaan.


ik heb 't ook weleens op de werkvloer gehoord, me leidinggevende tegen haar collega in de lift waar ook allochtonen bij waren; ik zal zeker op wilders stemmen, want hij heeft zeker wel een aantal goede punten.

23-04-2012, 14:44

Citaat door Surfster:
Aldus mijn collega.


Waarop ik zei: waarom in hemelsnaam? Zij hebben de val van dit kabinet veroorzaakt.

Zij: 'Omdat ik het heb gehad met kutbuitenlanders!!!! Al die Polen, Marokkanen.. Nederlanders zelf hebben niet eens werk!!!'


Mijn andere collega en ik keken haar echt zo aan van

Ik zeg: 'beter ga ik hier niet op in want dit zou zomaar een vervelend gesprek voor je kunnen worden.'
Mijn andere collega: 'idd, ik ga hier ook niet op in.'




Hoe kan je hier op een CORRECTE DIPLOMATIEKE manier mee om gaan? Dus please.. geen bitchfight tips.. ik heb normaal werk..
ik had dit gedaan en dan weglopen

23-04-2012, 14:44

Citaat door Aboe_Qaboe:
Och arme Hollanders. Zelfs in hun eigen land kunnen ze niet meer gerust en vrij stemmen op wie ze willen. Anders worden ze door de vreemdelingen bekritiseerd. Pffffff
Och arme DWVDMV. Zelfs in hun eigen rubriek kunnen ze niet meer gerust kwebbelen over ditjes en datjes zonder dat er een MANNELIJKE lid weer opduikt. Pfffff





Pagina's : [1] 2