Bekijk volle/desktop versie : Zal hij me ooit nog vertrouwen?

Pagina's : [1] 2 3 4

23-04-2012, 12:01
Ik heb een issue. Ben helemaal gek op een jongen, mijn droomman in elk opzicht. Echt, gewoon perfection. Alleen kreeg ik niet de bevestiging van hem die ik nodig had, waardoor ik niet het gevoel kreeg dat hij echt voor mij ging. Ik dacht die gast is niet serieus met mij, en had ik dus gewn contact nog met wat andere gasten. Niks serieus, gewn een oude vriend van me, en een ex die met me wilde praten. Maar toen ik dus bij die jonge was, keek hij in mn telefoon en barstte hij tegen me uit. Dat hij echt serieus bezig met me was, en dat de reden dat ik geen hoogte van hem kreeg was dat hij druk was met een zaak die hij wilde beginnen enzovoorts. En dat hij niet wil dat ik contact met andere mannen heb, al is het vriendschappelijk.

Maar sindsdien merk ik dus dat hij me niet meer vertrouwt. Ik heb echt geen behoefte aan contact met andere mannen, heb ook echt iedereen verwijderd. MAar hij gelooft me niet, controleert me, zoekt overal wat achter. Ik vraag me dus af, kan ik het vertrouwen nog herstellen, of op een manier bewijzen dat ik wel te vertrouwen ben ?

23-04-2012, 12:02

Gewoon contact met andere gasten op wat voor manier? Ik vind eerlijk gezegd wel dat hij gelijk heeft, als je echt voor hem wilde gaan zou je niet zo snel in de armen van een ander vallen bij wijze van spreken.

23-04-2012, 12:04

Citaat door INFINITYLOVE:
Gewoon contact met andere gasten op wat voor manier? Ik vind eerlijk gezegd wel dat hij gelijk heeft, als je echt voor hem wilde gaan zou je niet zo snel in de armen van een ander vallen bij wijze van spreken.
alleen via telefoon, maar ik wist nog niet dat hij echt voor mij ging. Dus kan hij mij dat dan kwalijk nemen ?

23-04-2012, 12:20
nee niet meer.

23-04-2012, 12:21

Geen enkele marokkaan is te vertrouwen, zoals wel man als vrouw zijnde !

23-04-2012, 12:30
Vrouwen zijn nooit te vertrouwen en dat weet hij. Leef er maar mee.

23-04-2012, 12:34
Hij kan je nog wel ooit vertrouwen maar dat zal je toch wel je hele leven kosten dus ik zou toch maar overstappen na een andere

23-04-2012, 12:34
Meid,

Spijt is altijd achteraf. Zodra je serieus contact hebt moet je ook straight tegen die persoon zijn en praten.
Jij hebt niet gepraat waardoor je bent gaan denken voor hem.

JIj bent in de tussen tijd je aandacht gaan splitsen bij andere gasten. Je moet het van zijn kant bekijken. Zou jij het leuk vinden als jij in zijn telefoon zou kijken en er allemaal nummer en smsjes van andere dames in staan. Je zou precies hetzelfde reageren.

T heeft tijd nodig. Ga nie pushen. Als hij om je geeft herstelt het zich vanzelf.

23-04-2012, 12:37
Jullie hadden geen relatie, waar flipt hij dan over als ik vragen mag? Alsof hij zich alleen maar met jou bezighield..bullshit.

Ik snap die mensen echt niet, zelfs een relatie stelt niets voor..je bent elkaar niks verschuldigd. Hij moet zich geen rechten toe eigenen als jij niet van hem bent.

23-04-2012, 12:41
ben ik het niet mee eens Pink Label.

Je moet gewoon duidelijk zijn. ZEGGEN WAT JE WILT EN WAT JE VOELT. gewoon straight to the point dan heb je meteen duidelijkheid. Anders loop je langs elkaar heen en dan krijg je DIT

23-04-2012, 12:47

Citaat door selma1:
ben ik het niet mee eens Pink Label.

Je moet gewoon duidelijk zijn. ZEGGEN WAT JE WILT EN WAT JE VOELT. gewoon straight to the point dan heb je meteen duidelijkheid. Anders loop je langs elkaar heen en dan krijg je DIT
Lieve schat, een jongen die een relatie met je aangaat en je van alles beloofd is niks waard. De volgende dag dumpt hij je en niemand die hem zal kunnen tegenhouden.

Hij zal haar niet meer vertrouwen omdat hij haar niet serieus neemt zo zijn jongens.
Ben je het hier ook niet mee eens?

23-04-2012, 12:51

Citaat door selma1:
Meid,

Spijt is altijd achteraf. Zodra je serieus contact hebt moet je ook straight tegen die persoon zijn en praten.
Jij hebt niet gepraat waardoor je bent gaan denken voor hem.
JIj bent in de tussen tijd je aandacht gaan splitsen bij andere gasten. Je moet het van zijn kant bekijken. Zou jij het leuk vinden als jij in zijn telefoon zou kijken en er allemaal nummer en smsjes van andere dames in staan. Je zou precies hetzelfde reageren.

T heeft tijd nodig. Ga nie pushen. Als hij om je geeft herstelt het zich vanzelf.
ja dit zei hij ook tegen me. Hij zei dat ik er het had moeten zeggen dat ik twijfelde over zijn intentie. Maar ik wilde mezelf niet opdringen.. ik dacht hij moet het laten merken, ik hoor er niks over te zeggen

Ja tuurlijk had ik het ook erg gevonden als ik nrs van meiden in zijn telefoon had gevonden. Maar ik heb hem nu al 3x gezegd dat ik nu echt geen contact meer heb met anderen en voor hem ga. Toch zoekt hij overal wat achter. Ik ben bang dat hij me niet meer kan en gaat kunnen vertrouwen

23-04-2012, 12:54

Citaat door lima1596:
Hij kan je nog wel ooit vertrouwen maar dat zal je toch wel je hele leven kosten dus ik zou toch maar overstappen na een andere
Ik wil niemand anders. Hij heeft me al weten te raken in mijn hart helaas

23-04-2012, 13:02
Jawel, joh.. Zoiets valt nog te herstellen. Je moet het gewoon tijd geven en laten rusten. Niet tegenstribbelen als hij je telefoon wil checken of iets dergelijks.

23-04-2012, 13:03
Fail in so many levels

Pagina's : [1] 2 3 4