Bekijk volle/desktop versie : Zal hij me ooit nog vertrouwen?



Pagina's : 1 [2] 3 4

23-04-2012, 13:13
Je gaf hem een bepaald gevoel en je hebt dan ook contact met andere mannen. Dan wordt hij natuurlijk kwaad.

23-04-2012, 13:14



Citaat door mysteriouszlayd:
Ik wil niemand anders. Hij heeft me al weten te raken in mijn hart helaas
Je hebt 2 keuzes
1een andere de kans te geven je hart te veroveren (makkelijke keuze)
2 altijd zijn slaafje zijn... Want zal bij elke ruzie horen ga ga na die andere man of die andere was beter hè en ga zo maat door

23-04-2012, 13:15
als hij alles was wat je wilde waarom contact met andere gasten?

23-04-2012, 13:20
Jullie begrijpen't niet, he? Je moet altijd backup hebben en zeker als je 't gevoel hebt dat je geen zekerheid hebt bij een jongen.

23-04-2012, 13:21


Een Marokkaanse man zal altijd wantrouwig blijven. Zoek een ander en paas hem door naar mij.

23-04-2012, 13:23

Citaat door lima1596:
Je hebt 2 keuzes
1een andere de kans te geven je hart te veroveren (makkelijke keuze)
2 altijd zijn slaafje zijn... Want zal bij elke ruzie horen ga ga na die andere man of die andere was beter hè en ga zo maat door
Makkelijke keuze? Volgens mij begrijp je niet hoe gek ik op hem ben

23-04-2012, 13:23

Citaat door moOie_mOkor:
Jullie begrijpen't niet, he? Je moet altijd backup hebben en zeker als je 't gevoel hebt dat je geen zekerheid hebt bij een jongen.
Back up? Dat is een sletten mentaliteit

23-04-2012, 13:24

Citaat door selma1:
als hij alles was wat je wilde waarom contact met andere gasten?
zoals ik al zei omdat ik dacht dat hij niet serieus was. Ik heb 2 lessen geleerd: heb nooit contact met andere mannen, als je echt helemaal gek op iemand bent.

en de 2e les...

Vergeet nooit die verdomde telefoonvergrendeling aan te zetten op je telefoon

23-04-2012, 13:26
In mijn ogen ben je gewoon een ho€r. Hij zal je zeker nooit vertrouwen. Het is een wonder dat hij nog bij je is gebleven.

23-04-2012, 13:27
effe serieus...dat jhe nbiet te vertrouwen bent is toch al laaaanggg duidelijk? ik bedoel je liegt thuis tegen je eigen ouders dat je zogenaamd naar school bent gegaan terwijlje bij hem bent...waarom zeikt hij dan nog? ik bedoel wat is hij dat hij van jou verwacht dat je te vertrouwen bent terwijl je je eigen ouders niet trouw bent?

23-04-2012, 13:28

Citaat door Pink-Label:
Back up? Dat is een sletten mentaliteit
wajaawww dus jij bedoelt eigenlijk dat die Mooie_mokor een slet is?

pik je dat mooie mokor? ik zou het niet pikken hoor, alhoewel pink label wel gelijk heeft

23-04-2012, 13:29

Citaat door Effe_serieus:
wajaawww dus jij bedoelt eigenlijk dat die Mooie_mokor een slet is?

pik je dat mooie mokor? ik zou het niet pikken hoor, alhoewel pink label wel gelijk heeft
kom je weer voor rwina zorgen hier

23-04-2012, 13:29



Citaat door Pink-Label:
Back up? Dat is een sletten mentaliteit
die mannen van tegewnoordig verdienen ook alleen maar sletten, dus met een slettenmentaliteit heb ik geen problemen mee.

23-04-2012, 13:30

Citaat door moOie_mOkor:
die mannen van tegewnoordig verdienen ook alleen maar sletten, dus met een slettenmentaliteit heb ik geen problemen mee.
Mannen verdienen vrouwen, shmetta's verdienen sletten, oke schat?

23-04-2012, 13:31

Citaat door Moordwijf_:
Een Marokkaanse man zal altijd wantrouwig blijven. Zoek een ander en paas hem door naar mij.
Ben je gek, back off the boy is mine

Pagina's : 1 [2] 3 4