Bekijk volle/desktop versie : Baan vinden, help...



22-04-2012, 20:08
Zoals mijn titel al verraadt, ben ik op zoek naar een baan. Ik zoek een administratieve functie, maar heb geen ambitie meer om bij standaard commerciele instellingen te werken. Ik wil graag mijn rol vervullen bij bijv. ziekenhuizen, scholen, verzorgingstehuizen, kinderdagverblijf enz. Ik heb heel lang voor een commercieel bedrijf gewerkt en ik ben toe aan iets menselijkers en minder cijfers.

Het punt is dat er overal op internet vacatures staan voor administratieve functies maar het heeft allemaal te maken weer met financieel, commercieel en heel dat plaatje wat er nog bij hoort. Er is weinig naar waar mijn voorkeur naaruit gaat, daarom wilde ik vragen of er mensen zijn die misschien een handige site weten die ik misschien nog niet heb ontdekt? Of misschien een tip o.i.d.?

Alvast bedankt.

22-04-2012, 20:20


Hey misschien kan je anders open solliciteren bij instellingen waar je graag wilt werken, het is natuurlijk niet hetzelfde als een openstaande vacature maar het is iets om gewoon extra's te doen, wie weet wat het uiteindelijk opbrengt.

22-04-2012, 20:21
Op sites van die instellingen misschien kijken? Daar plaatsen ze ook vaak vacatures...

22-04-2012, 20:35
http://Www.jongerenloket.com