Bekijk volle/desktop versie : wat zijn vrouwen ontzettend zwak en zielig



Pagina's : [1] 2 3

22-04-2012, 00:09
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4a3c9059-4705-3da0-8417-0a67d2e6c62d

ik dacht dat alleen de marokkaanse vrouwen zo zielig zijn...

22-04-2012, 00:11


Bij mij werkt het filmpje helaas niet.

22-04-2012, 00:12
Het is algemeen bekend dat een vrouw een zacht hart heeft. En dat een vrouw neigt naar een man die haar beschermt en haar lief heeft. Ik snap dus ook waarom het pijn doet wanneer het tegenovergestelde gebeurd.

22-04-2012, 00:13
Vrouwen willen zwak en zielig zijn.

22-04-2012, 00:13



Citaat door Prachtig.:
Bij mij werkt het filmpje helaas niet.
echt scheiden op rtl 4..zo zielig hoe die vrouw er alles aan doet om haar man te behouden terwijl ze weet dat ie een vriendin heeft..waar ie elke weekend bij slaapt

22-04-2012, 00:14

Citaat door LaCusine:
Het is algemeen bekend dat een vrouw een zacht hart heeft. En dat een vrouw neigt naar een man die haar beschermt en haar lief heeft. Ik snap dus ook waarom het pijn doet wanneer het tegenovergestelde gebeurd.
ja en als iemand je leven kapot wil maken dan wees je sterk en hard voor die klootzak

22-04-2012, 00:15

Citaat door Sneeuwvlokje.:
Vrouwen willen zwak en zielig zijn.
niemand wil zwak zijn, maar sommige willen het eeuwige slachtofferrol aannemen..

22-04-2012, 00:16

Citaat door Sensuall:
echt scheiden op rtl 4..zo zielig hoe die vrouw er alles aan doet om haar man te behouden terwijl ze weet dat ie een vriendin heeft..waar ie elke weekend bij slaapt
Is toch logisch, ze heeft kinderen met hem. Ze hebben een heel verleden met elkaar. Dat geef je heus niet 1,2,3 op. Ieder vrouw heeft een stukje hoop in hun hart zitten dat alles weer zal zijn hoe het was. Ik vind haar dapper, ondanks de pijn en de vernedering die ze moet ondergaan toch voor haar zelf kiest en een nieuw leven leeft.

22-04-2012, 00:17

Citaat door Sensuall:
ja en als iemand je leven kapot wil maken dan wees je sterk en hard voor die klootzak
Dat zou je denken, maar wanneer een vrouw zielsveel van een man houdt en ook nog eens kinderen met hem heeft. Gaat dat soms niet zo makkelijk.

22-04-2012, 00:19

Citaat door LaCusine:
Is toch logisch, ze heeft kinderen met hem. Ze hebben een heel verleden met elkaar. Dat geef je heus niet 1,2,3 op. Ieder vrouw heeft een stukje hoop in hun hart zitten dat alles weer zal zijn hoe het was. Ik vind haar dapper, ondanks de pijn en de vernedering die ze moet ondergaan toch voor haar zelf kiest en een nieuw leven leeft.
waar heb jij het over, ze heeft nooit voorzichzelf gekozen..ze deed alles om het voor hem makkelijker te maken...hij is bij haar weggegaan..ze had geen enkele keus om alleen door te gaan..ik vind haar maar zwak zwak en nog eens zwak

22-04-2012, 00:19

Citaat door Prachtig.:
Bij mij werkt het filmpje helaas niet.
Je ot.

Check hoekje

22-04-2012, 00:20

Citaat door LaCusine:
Dat zou je denken, maar wanneer een vrouw zielsveel van een man houdt en ook nog eens kinderen met hem heeft. Gaat dat soms niet zo makkelijk.
gelukkig zijn niet alle vrouwtjes zwak en zijn er ook vrouwen die prima voor zichzelf kunnen zorgen..

hoe kun je van zo een klootzak houden hoe??

22-04-2012, 00:20


Rexona zegt dat alle vrouwen sterk zijn. Zonder uitzondering.











22-04-2012, 00:21

Citaat door Sensuall:
waar heb jij het over, ze heeft nooit voorzich zelf gekozen..ze deed alles om het voor hem makkelijker te maken...hij is bij haar weggegaan..ze had geen enkele keus om alleen door te gaan..ik vind haar maar zwak zwak en nog eens zwak
Ze heeft de scheidingspapieren getekend ook al had ze geen keus. Ze heeft hem in zijn waarde (ahum) gelaten en verder gegaan. Ze kon hem ook lastig vallen en de kinderen van hem vandaan houden. Dus ze heeft zich dapper gehouden om hem dagelijks onder ogen zien te komen wetend dat hij terug naar huis gaat bij een ander vrouw. Terwijl ze thuis alleen is.

22-04-2012, 00:22

Citaat door Sensuall:
gelukkig zijn niet alle vrouwtjes zwak en zijn er ook vrouwen die prima voor zichzelf kunnen zorgen..

hoe kun je van zo een klootzak houden hoe??
Ik snap ook niet hoe iemand een klootzak kan houden, maar ja ze zeggen ook niks voor niks; '' Liefde maakt blindt.''

Pagina's : [1] 2 3