Bekijk volle/desktop versie : Driftige dreumes.



Pagina's : [1] 2

21-04-2012, 20:52


Met mevrouw was vandaag even geen land meer te bezeilen. Wilde niet in haar stoeltje zitten om te eten. Ik wilde niet toegeven door haar op mn schoot te nemen en te voeden wat tot nog meer hysterisch gehuil tot gevolg had. Overal lees je dat je dit gedrag, hard huilen en schreeuwen of het hysterische af en tot ze echt helemaal over haar toeren is, moet negeren. Nou valt niet mee. Heb haar eerst in de box gezet om te kalmeren, maar dat hielp niet. Heb het even volgehouden en heb haar toch weer gepakt.
Moehiem, hoe gaan jullie mama's met ervaring er mee om?

21-04-2012, 20:56


gewoon mee doen dan houd ze wel op

21-04-2012, 20:57

Citaat door kinderoppas:
gewoon mee doen dan houd ze wel op
Onze monsters zijn praktisch even oud.

En ja, soms doe ik mee, van valt ze van verbazing stil.

21-04-2012, 21:00
Grappig,
ja ze proberen alles uit zien hoe ver ze kunnen gaan

21-04-2012, 21:01


Eerlijk is eerlijk, ik negeerde haar gedrag volkomen (mn dochter) als ze zo deed.. Door het begeren werd ze helemaal gek..na 5 minuten gillen en rollen door t huis gaf ze t meestal op en kwam ze zelf een knuffel geven en sorry zeggen. Dan knuffelde ik haar terug, leg uit waarom ik haar negeerde en gaan we verder met waar we mee bezig waren. Succes, ps t is echt niet makkelijk om een gillend,springend huilend kindte negeren, maar opvoeden kan je t beste thuis doen ipv als je op bezoek bent..

21-04-2012, 21:03

Citaat door Oummnia:
Eerlijk is eerlijk, ik negeerde haar gedrag volkomen (mn dochter) als ze zo deed.. Door het begeren werd ze helemaal gek..na 5 minuten gillen en rollen door t huis gaf ze t meestal op en kwam ze zelf een knuffel geven en sorry zeggen. Dan knuffelde ik haar terug, leg uit waarom ik haar negeerde en gaan we verder met waar we mee bezig waren. Succes, ps t is echt niet makkelijk om een gillend,springend huilend kindte negeren, maar opvoeden kan je t beste thuis doen ipv als je op bezoek bent..
Nu dat laatste ben ik echt met je eens en daar ben ik ook hard mee bezig. Maar wilde me ook even gesteund voelen. Mn man zei net nog waar ik het geduld vandaan heb, maar zelf had ik het idee dat ik te snel toegaf.

21-04-2012, 21:12

Citaat door juno:
Nu dat laatste ben ik echt met je eens en daar ben ik ook hard mee bezig. Maar wilde me ook even gesteund voelen. Mn man zei net nog waar ik het geduld vandaan heb, maar zelf had ik het idee dat ik te snel toegaf.



awel mijn dochter begint ook zo hysterisch te wenen, maar vooral in de koets, ze heeft dat echt niet graag, ik kan echt niet meer rustig winkele, ik weet niet wat er mee aanvangen, iemand tips

21-04-2012, 21:16

Citaat door Hijaab87:
awel mijn dochter begint ook zo hysterisch te wenen, maar vooral in de koets, ze heeft dat echt niet graag, ik kan echt niet meer rustig winkele, ik weet niet wat er mee aanvangen, iemand tips
betekend koets, buggy bij jullie?

21-04-2012, 21:16

Citaat door Hijaab87:
awel mijn dochter begint ook zo hysterisch te wenen, maar vooral in de koets, ze heeft dat echt niet graag, ik kan echt niet meer rustig winkele, ik weet niet wat er mee aanvangen, iemand tips
Een koets als in: paard en wagen? Of is dat een Belgisch woord voor iets waar wij in nl een ander woord voor hebben net als regels=menstruatie etc

21-04-2012, 21:20

Citaat door maaltje:
Een koets als in: paard en wagen? Of is dat een Belgisch woord voor iets waar wij in nl een ander woord voor hebben net als regels=menstruatie etc
ik was daar wel nieuwsgierig naar haha, als je hier zegt..ik neem de kleine in de koets naar het winkelcentrum...hahaha iedereen ligt op de grond van het lachen

21-04-2012, 21:24
Ik heb ook een zoontje van 2,5 en eentje van 1 jaar.
Nou ik kan dus niet meer met ze winkelen en probleem hier is ze krijsen allebei de hele boel bij elkaar.
Word er echt gek van.
Wanneer ik het negeer zijn ze soms wel stil maar soms gillen ze nog harder.

21-04-2012, 21:25

Citaat door riffia19:
Ik heb ook een zoontje van 2,5 en eentje van 1 jaar.
Nou ik kan dus niet meer met ze winkelen en probleem hier is ze krijsen allebei de hele boel bij elkaar.
Word er echt gek van.
Wanneer ik het negeer zijn ze soms wel stil maar soms gillen ze nog harder.
ik herken dit bij mijn 2, eentje van 2 en eentje van 4 ...soms weet ik werkelijk niet wat ik ermee aanmoet, zeggen dat ze op moeten houden helpt niet, negeren helpt ook niet..

kortom sbar oesafie haha

21-04-2012, 21:27


koets bedoel ik kinderwagen mee, sorry dames, maar riffia zo is het bij mij ook, ik voel me dan zo ongemakkelijk, en dan begin ik de stresseren en wil ik gewoon zo snel mogelijk naar huis. we gaan binnen een anderhalf maand op vakantie, en daar ben ik toch van plan om veel te reizen en wandelen enz.. maar als ze altijd zo krijst dan ga ik er niet zo van genieten van de vakantie

21-04-2012, 21:31

Citaat door Hijaab87:
koets bedoel ik kinderwagen mee, sorry dames, maar riffia zo is het bij mij ook, ik voel me dan zo ongemakkelijk, en dan begin ik de stresseren en wil ik gewoon zo snel mogelijk naar huis. we gaan binnen een anderhalf maand op vakantie, en daar ben ik toch van plan om veel te reizen en wandelen enz.. maar als ze altijd zo krijst dan ga ik er niet zo van genieten van de vakantie
je voelt je ongemakkelijk omdat mensen dan op zo een manier naar je gaan kijken, dan denk ik echt van NOG NOOIT EEN KRIJSENS KIND GEZIEN OFZO...,

je dochter is by the way nog jong, nog niet eens een jaartje..ze groeit er wel overheen, maar vooral niet altijd toegeven..want zo leert ze aan dat wanneer ze krijst ze kan krijgen wat ze wilt.

p.s. grappig joh dat jullie koets voor kinderwagen hebben

21-04-2012, 21:35

Citaat door maaltje:
Een koets als in: paard en wagen? Of is dat een Belgisch woord voor iets waar wij in nl een ander woord voor hebben net als regels=menstruatie etc
Ik wou je een puntje geven

Maar ik had je al eens gegeven denk ik

Pagina's : [1] 2