Bekijk volle/desktop versie : Sommige mensjes hier, denken dat



Pagina's : [1] 2

21-04-2012, 20:13
Woorden van onbekenden je echt kwetsen

Seriously, de een scheld de ander uit voor iets (heftigs) omdat diegen gewoon niets te doen heeft (?!) de ander gaat hierin in hogerberoep de ander nog hoger, eentje die rechtertje speelt.. Alle advocaatjes die niet luisteren...


I don't get it dit is virtueel you guys
En dan de mensjes met halve foto's (lip, oog, kleding, lichaam etc) ????? Ik zou wel willen weten waarom?!



Niets beledigends hoor... Iedereen doet wat ie wil, ik wil alleen weten waarom

21-04-2012, 20:51


Of ze gaan ervan uit dat je gefrustreerd bent terwijl ze eigenlijk zelf worden uitgelachen door iblies die op dat moment naast hun zit.

21-04-2012, 20:57

Citaat door ___Riham:
Dus dat
hey jij! Je hebt een halve foto als avatar.. Why? Waarom doe je 'm niet helemaal? Je hoeft niet te antwoorden als je niet wil hoor

Citaat door Vogelpoep:
Of ze gaan ervan uit dat je gefrustreerd bent terwijl ze eigenlijk zelf worden uitgelachen door iblies die op dat moment naast hun zit.
of dat ja

21-04-2012, 21:04

Citaat door RedLipstick:
hey jij! Je hebt een halve foto als avatar.. Why? Waarom doe je 'm niet helemaal? Je hoeft niet te antwoorden als je niet wil hoor
of dat ja
Sgatje me kop is te dik past er niet op hahahaha

21-04-2012, 21:09



Citaat door ___Riham:
Dus dat


Citaat door ___Riham:
Sgatje me kop is te dik past er niet op hahahaha
hahahaha! Oke.. Maar je kan 'm toch verkleinen

21-04-2012, 22:00

Citaat door RedLipstick:
hahahaha! Oke.. Maar je kan 'm toch verkleinen
Hahahah niet eens bij nagedacht wie weet in de toekomst

21-04-2012, 22:12

Citaat door Vogelpoep:
Of ze gaan ervan uit dat je gefrustreerd bent terwijl ze eigenlijk zelf worden uitgelachen door iblies die op dat moment naast hun zit.


Jij bent echt een grappemaker inclusief een faker je durft niet eens toe te geven dat jij precies het geen doet wat de ts zegt!
daarom ben je en blijf je altijd scheinheilig!
je praat altijd jou daden goed terwijl jij nota benen een foto van je naakte kont naar mannen stuurt jou foto gaat nog steeds rond op marokko.nl!
btw ik zeg eerlijk ik scheld er meestal op los ik maak leden belachelijk & ik verneder ze en ik haal ze omlaag en de rede is omdat het mij ook heel vaak overkomt dus ik bescherm mezelf door die leden nog harder aan te pakken maar goed dat valt onder meelopers gedrag omdat ik precies hetzelfde doe als hun.
ik miss dat lieve meisje in mijzelf toen ik hier in het begin kwam toen wist ik het altijd vol te houden om niemand uit te schelden en te kwetsen maar mensen konden mijn "waarheid" niet verdragen dus gingen ze me allemaal aanvallen door me uit te schelden en daarom doe ik dat nu ook.
maar ik blijf tot de dag van vandaag aan mezelf werken & ik geef ook zeker nooit op !

21-04-2012, 22:22

Citaat door Haagsee__070:

Jij bent echt een grappemaker inclusief een faker je durft niet eens toe te geven dat jij precies het geen doet wat de ts zegt!
daarom ben je en blijf je altijd scheinheilig!
je praat altijd jou daden goed terwijl jij nota benen een foto van je naakte kont naar mannen stuurt jou foto gaat nog steeds rond op marokko.nl!
btw ik zeg eerlijk ik scheld er meestal op los ik maak leden belachelijk & ik verneder ze en ik haal ze omlaag en de rede is omdat het mij ook heel vaak overkomt dus ik bescherm mezelf door die leden nog harder aan te pakken maar goed dat valt onder meelopers gedrag omdat ik precies hetzelfde doe als hun.
ik miss dat lieve meisje in mijzelf toen ik hier in het begin kwam toen wist ik het altijd vol te houden om niemand uit te schelden en te kwetsen maar mensen konden mijn "waarheid" niet verdragen dus gingen ze me allemaal aanvallen door me uit te schelden en daarom doe ik dat nu ook.
maar ik blijf tot de dag van vandaag aan mezelf werken & ik geef ook zeker nooit op !
Heb ik wat gemist?

21-04-2012, 22:27

Citaat door Haagsee__070:

Jij bent echt een grappemaker inclusief een faker je durft niet eens toe te geven dat jij precies het geen doet wat de ts zegt!
daarom ben je en blijf je altijd scheinheilig!
je praat altijd jou daden goed terwijl jij nota benen een foto van je naakte kont naar mannen stuurt jou foto gaat nog steeds rond op marokko.nl!
btw ik zeg eerlijk ik scheld er meestal op los ik maak leden belachelijk & ik verneder ze en ik haal ze omlaag en de rede is omdat het mij ook heel vaak overkomt dus ik bescherm mezelf door die leden nog harder aan te pakken maar goed dat valt onder meelopers gedrag omdat ik precies hetzelfde doe als hun.
ik miss dat lieve meisje in mijzelf toen ik hier in het begin kwam toen wist ik het altijd vol te houden om niemand uit te schelden en te kwetsen maar mensen konden mijn "waarheid" niet verdragen dus gingen ze me allemaal aanvallen door me uit te schelden en daarom doe ik dat nu ook.
maar ik blijf tot de dag van vandaag aan mezelf werken & ik geef ook zeker nooit op !
Jij bent officieel niet meer in orde daar. Maar vertel wat doet er nu zon pijn? Wat doet jou zon pijn dat je hele verhalen gaat typen die ik niet ga lezen want wat je zegt doet er eigenlijk niet toe. Ik hoop voor je dat je straks aan Allah je daden kan gaan verantwoorden, want je beschuldigd mij van zina meisje Ik weet het is misschien internet maar je handen gaan voor je praten op de dag des oordeels en geloof mij niemand ontkomt aan die dag jij niet en ik ook niet. Veel plezier met iblies in je kamer

21-04-2012, 22:31

Citaat door ___Riham:
Heb ik wat gemist?
ik heb echt geen zin om iedere keer weer die foto te plaatsen, maar er is een lid ideale_jongen die had een foto geplaatst en zei dat ik het was. En dat ik een roenaida of runaida was. Dat blijkt een naam te zijn en hij dacht stoer te doen door te doen alsof hij mij echt kende. El mohim zij ging er op in, nadat ze mij ervan had beschuldigd dat ik het bed deel met negers en dat ik van achteren gepakt werd omdat ik volgens haar opkwam voor marokkaanse meisjes die met negers waren gegaan

21-04-2012, 22:31
Zo dames toch waarom zo op elkaar reageren

21-04-2012, 22:32

Citaat door Vogelpoep:
ik heb echt geen zin om iedere keer weer die foto te plaatsen, maar er is een lid ideale_jongen die had een foto geplaatst en zei dat ik het was. En dat ik een roenaida of runaida was. Dat blijkt een naam te zijn en hij dacht stoer te doen door te doen alsof hij mij echt kende. El mohim zij ging er op in, nadat ze mij ervan had beschuldigd dat ik het bed deel met negers en dat ik van achteren gepakt werd omdat ik volgens haar opkwam voor marokkaanse meisjes die met negers waren gegaan
Meid negeer ze gewoon, my god nu weet ik weer waarom ik marokkanen haat.
Meid ze zijn het niet waard

21-04-2012, 22:36



Citaat door ___Riham:
Meid negeer ze gewoon, my god nu weet ik weer waarom ik marokkanen haat.
Meid ze zijn het niet waard
daarom ik heb echt een bloedhekel door deze site aan marokkanen gekregen, stiekem hebben ze allemaal een smerig hart
Inshallah krijgen deze mensen wat hun toebehoort.

21-04-2012, 22:48

Citaat door ___Riham:
Hahahah niet eens bij nagedacht wie weet in de toekomst
je eigen keuze moppie

Citaat door Haagsee__070:

btw ik zeg eerlijk ik scheld er meestal op los ik maak leden belachelijk & ik verneder ze en ik haal ze omlaag en de rede is omdat het mij ook heel vaak overkomt dus ik bescherm mezelf door die leden nog harder aan te pakken maar goed dat valt onder meelopers gedrag omdat ik precies hetzelfde doe als hun.
ik miss dat lieve meisje in mijzelf toen ik hier in het begin kwam toen wist ik het altijd vol te houden om niemand uit te schelden en te kwetsen maar mensen konden mijn "waarheid" niet verdragen dus gingen ze me allemaal aanvallen door me uit te schelden en daarom doe ik dat nu ook.
maar ik blijf tot de dag van vandaag aan mezelf werken & ik geef ook zeker nooit op ![/b]

Ik snap niet waarom je dat toelaat Het zijn woorden schat.. wat kan jou het schelen wat anderen van je denken... je kent ze niet eens.. en het is allemaal virtueel.. Ik vind het zonde, dat mensen altijd zo negatief moeten zijn.. laat staan als je er een van wordt... je ziet het vaak hoor de een praat slecht doet de ander mee... zo is het met alles... Je hoeft jezelf niet te verdedigen, want het is niet eens een aanval.. marokkanen zijn er om je de grond in te drukken Gelukkig zijn er uitzonderingen.. wees een uitzondering

Citaat door Vogelpoep:
ik heb echt geen zin om iedere keer weer die foto te plaatsen, maar er is een lid ideale_jongen die had een foto geplaatst en zei dat ik het was. En dat ik een roenaida of runaida was. Dat blijkt een naam te zijn en hij dacht stoer te doen door te doen alsof hij mij echt kende. El mohim zij ging er op in, nadat ze mij ervan had beschuldigd dat ik het bed deel met negers en dat ik van achteren gepakt werd omdat ik volgens haar opkwam voor marokkaanse meisjes die met negers waren gegaan
Trek je er niets van aan mop er zijn mensen die je er niet op beoordelen... it's all about the inside ps. Dat laatste.. kan wel begrijpen dat ze hierop ingingen... Marokkanen hebben d'r wat tegen Maar goed van je dat je d'r voor opkwam

21-04-2012, 22:49

Citaat door ___Riham:
Meid negeer ze gewoon, my god nu weet ik weer waarom ik marokkanen haat.
Meid ze zijn het niet waard
...niets aan toe te voegen... same overhere...

Pagina's : [1] 2