Bekijk volle/desktop versie : Said wilt me terug!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-04-2012, 10:33
i am like what dude? nu wil je opeens hard aan onze relatie werken?
nu wil je opeens clear spelen?

wat zouden jullie doen?
vertel bassie

21-04-2012, 10:35


Gewoon terug nemen. Je gaat geen betere of een slechtere treffen, alle mannen zijn hetzelfde.

21-04-2012, 10:36

Citaat door DiepOngelukkig_:
Gewoon terug nemen. Je gaat geen betere of een slechtere treffen, alle mannen zijn hetzelfde.
je hebt me niet gezegd waarom?

21-04-2012, 10:42

Citaat door basilicum:
je hebt me niet gezegd waarom?
Ik vind jullie relatie zo kinderachtig.

21-04-2012, 10:52



Citaat door DiepOngelukkig_:
Ik vind jullie relatie zo kinderachtig.
dat vind ik de laatste tijd ook. ik kan je geen ongelijk geven!

21-04-2012, 10:54

Citaat door Helios:

21-04-2012, 10:57

Citaat door basilicum:
i am like what dude? nu wil je opeens hard aan onze relatie werken?
nu wil je opeens clear spelen?

wat zouden jullie doen?
vertel bassie

Zonder man is het leven minder stressvol, fleuriger en leuker!

Citaat door DiepOngelukkig_:
Gewoon terug nemen. Je gaat geen betere of een slechtere treffen, alle mannen zijn hetzelfde.
so true!

21-04-2012, 10:58

Citaat door RedLipstick:
Zonder man is het leven minder stressvol, fleuriger en leuker!


so true!
echt wel.

maar Said en ik heb echt veel dingen meegemaakt.
en hij is er voor me geweest zoals nog nooit een marokkaanse jongen voor me is geweest.

21-04-2012, 11:01

Citaat door basilicum:
echt wel.

maar Said en ik heb echt veel dingen meegemaakt.
en hij is er voor me geweest zoals nog nooit een marokkaanse jongen voor me is geweest.
Ja en..? Leuke ervaring gehad.. life goes on..

21-04-2012, 11:06

Citaat door RedLipstick:
Ja en..? Leuke ervaring gehad.. life goes on..
kinda like what you say

ik heb vanavond al een date met een scharrel van vroeger? moet ik me slecht voelen?

21-04-2012, 11:07

Citaat door basilicum:
kinda like what you say

ik heb vanavond al een date met een scharrel van vroeger? moet ik me slecht voelen?
ja je moet je schuldig voelen... you should get yourself a new toyboy

21-04-2012, 11:09

Citaat door RedLipstick:
ja je moet je schuldig voelen... you should get yourself a new toyboy
ik heb altijd een lijstje mannen tot mijn beschikking.
het is alleen dat ik 9 maanden met dezelfde jongeman heb gedaan. dat vind ik best knap van mezelf.
dat is echt niets voor bassie.
ik zou eigenlijk met iemand anders gaan varen en toen belde am mij en toen dacht ik why not!

21-04-2012, 11:10


grappemakers kijk ze hier vol trots vertellen hoe hun vriendjes zijn en dat alle mannen het zelfde zijn blijkbaar hebben jullie dus alles mannen al geproefd !
ik begrijp niet waarom er geen haat in deze topic word gezaaid?
en wanneer ik een topic open over dat ze de maagdevlies operatie moeten afschaffen dan raken jullie helemaal in paniek en gefrustreerd !
en dan schreeuwt iedereen verwijder de topic en dan geven jullie mij aan bij de moderatie nu begrijp ik waarom jullie dat deden.
en nu vallen alle puzzel stukjes op hun plaats!
nu begrijp ik waarom meisjes tegen mijn plannen zijn!
ik zorg er wel in mijn eentje voor dat die maagde operatie's afgeschaft worden en inclusief al die andere trucjes die ze gebruiken om de man voor de gekk de houden!
het word tijd dat jullie eerlijk gaan zijn in plaats van fake!

21-04-2012, 11:16

Citaat door basilicum:
ik heb altijd een lijstje mannen tot mijn beschikking.
het is alleen dat ik 9 maanden met dezelfde jongeman heb gedaan. dat vind ik best knap van mezelf.
dat is echt niets voor bassie.
ik zou eigenlijk met iemand anders gaan varen en toen belde am mij en toen dacht ik why not!

Een lijstje?! Nou euhh dat hij er na 9 maanden niet achtergekomen is...

Citaat door Haagsee__070:
grappemakers kijk ze hier vol trots vertellen hoe hun vriendjes zijn en dat alle mannen het zelfde zijn blijkbaar hebben jullie dus alles mannen al geproefd !
ik begrijp niet waarom er geen haat in deze topic word gezaaid?
en wanneer ik een topic open over dat ze de maagdevlies operatie moeten afschaffen dan raken jullie helemaal in paniek en gefrustreerd !
en dan schreeuwt iedereen verwijder de topic en dan geven jullie mij aan bij de moderatie nu begrijp ik waarom jullie dat deden.
en nu vallen alle puzzel stukjes op hun plaats!
nu begrijp ik waarom meisjes tegen mijn plannen zijn!
ik zorg er wel in mijn eentje voor dat die maagde operatie's afgeschaft worden en inclusief al die andere trucjes die ze gebruiken om de man voor de gekk de houden!
het word tijd dat jullie eerlijk gaan zijn in plaats van fake!
euuhhh Ik ben ook voor het afschaffen van de maagdenvlies correctie hoor Waarom moet er haat gezaait worden als het niet jouw leven is... zó marokkaans dat meebemoeien en vooroordelen van andere mensen (die je niet eens kent).... Alleen voor dat al verdien je een ban

21-04-2012, 11:16

Citaat door Haagsee__070:
grappemakers kijk ze hier vol trots vertellen hoe hun vriendjes zijn en dat alle mannen het zelfde zijn blijkbaar hebben jullie dus alles mannen al geproefd !
ik begrijp niet waarom er geen haat in deze topic word gezaaid?
en wanneer ik een topic open over dat ze de maagdevlies operatie moeten afschaffen dan raken jullie helemaal in paniek en gefrustreerd !
en dan schreeuwt iedereen verwijder de topic en dan geven jullie mij aan bij de moderatie nu begrijp ik waarom jullie dat deden.
en nu vallen alle puzzel stukjes op hun plaats!
nu begrijp ik waarom meisjes tegen mijn plannen zijn!
ik zorg er wel in mijn eentje voor dat die maagde operatie's afgeschaft worden en inclusief al die andere trucjes die ze gebruiken om de man voor de gekk de houden!
het word tijd dat jullie eerlijk gaan zijn in plaats van fake!
get over it girl!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6