Bekijk volle/desktop versie : Haar verven tijdens zwangerschap



Pagina's : [1] 2

21-04-2012, 10:22
Salam dames,

Weten jullie of het schadelijk is om je haren te verven tijdens de zwangerschap?

Hoor graag van jullie terug.

Groet,

Selina

21-04-2012, 10:35


ik ben zelf kapster en weet dat het geen kwaad kan, alleen moet je het wel in een ruimte met ventilatie doen ivm inademen

21-04-2012, 21:14
bij me eerste zwangerschap had ik ne haren niet geverft maar op he laatste xag ht niet uit. ik was 40weken voorbij dus wou ze persee verven. die dag nog verf gehaaldn geverft gedouch en 4u later krerg ik weeen in bed. na 26u was ik bevallen.

maaar
nu ben ik ook zwanger en ht nichtje van me man is kapster. ze heeft me haren geverf met verf van garnier met advocaat daar zitten geen schadelijke stoffen in . en hmdl hb ik gen last van gehad

xx

21-04-2012, 21:49
Ik ben langs 2 kapperszaken geweest en allebei zeiden ze dat je het liefst voor de 3 maanden zwangerschap niet moet verven.
en daarna kan het wel maar dan uitkijken met het inademen.

22-04-2012, 10:08



Citaat door hadeekcasawia:
bij me eerste zwangerschap had ik ne haren niet geverft maar op he laatste xag ht niet uit. ik was 40weken voorbij dus wou ze persee verven. die dag nog verf gehaaldn geverft gedouch en 4u later krerg ik weeen in bed. na 26u was ik bevallen.

maaar
nu ben ik ook zwanger en ht nichtje van me man is kapster. ze heeft me haren geverf met verf van garnier met advocaat daar zitten geen schadelijke stoffen in . en hmdl hb ik gen last van gehad

xx
Dank voor jullie antwoorden.

Wat jij zegt, bij de eerste heb ik mijn haar ook niet geverfd tijdens de zwangerschap. Een week na de bevalling ben ik naar de kapper geweest. Dat was niet echt leuk!

Nu heb ik bruin met veel blonde highlights en ik heb een uitgroei van 15 cm. Dus mijn haar kan niet geverfd worden met die onschadelijk verven maar moet echt naar de kapper om het te blonderen.Ik hoor hier veel verhalen over. De ene zegt ja, de ander neen. En ik wil het echt weer verven!

22-04-2012, 10:11
Wil het sowieso nar de 3 maanden doen. Maar wat ik niet begrijp is: je ademt het toch in! Wat voor schade kan dit opbrengen

24-04-2012, 12:23
Voor de drie maanden word het idd afgeraden. Maar ik heb met week 34 mijn haren geverfd, even die uitgroei behandelen. Wil weer eens terug haha.

24-04-2012, 13:20
ik heb het 2 keer gedaan! 1 keer helemaal mijn haar en andere keer alleen highlights.(die trouwens ineens veel lichter uitpakte:hihi

24-04-2012, 13:22
2011Mama, weet je wat raar is. Ik heb dus een keer die highlights genomen, een maand voor mijn zwangerschap en SubhanAllah ze kwamen heeeeeel licht uit na een keer gewassen te hebben. Heel raar, ik had rode highlights en ze werden goudblond achtig iets hahaha.

Toch weer een ander kleurtje overheen gegooid, en ben er nu wel blij mee.

24-04-2012, 13:48
En hoe is dat met je haren met henna verven, mag dat ook?

24-04-2012, 14:34
henna mag denk ik wel

24-04-2012, 20:03

Citaat door 2011mama:
henna mag denk ik wel
ja,henna is een puur natuurlijk product dus denk echt dat dit geen kwaad kan.

24-04-2012, 20:04



Citaat door 2011mama:
ik heb het 2 keer gedaan! 1 keer helemaal mijn haar en andere keer alleen highlights.(die trouwens ineens veel lichter uitpakte:hihi
Ok! Dus gewoon doen?

23-11-2012, 20:41
Probeer Colourwell eens, dat is 100% natuurlijk

27-11-2012, 13:17
Ik heb het gevraagd aan mijn dokter, volgens haar kan het helemaal geen kwaad. Hoofdhaar is dood weefsel.. Maar mijn zus heeft het ook een keer tijdens haar zwangerschap geverfd en ze kreeg een raar resultaat, bij haar haarwortels heeft de kleur totaal niet gepakt en de plekken waar die wel heeft gepakt, was het een andere kleur, veeel lichter bijna wit zelfs hahaha. Zij verft het vaker op dezelfde wijze, maar normaal gesproken een mooi resultaat.

Pagina's : [1] 2