Bekijk volle/desktop versie : Wat is voor jullie absoluut onmisbaar in jullie keuken



Pagina's : [1] 2

29-11-2004, 10:05
hey mensen,


Iedereen die wat tijd spendeert in de keuken heeft wel iets waarmee hij/zij niet zonder kan dus is mijn vraag aan jullie is : Welk keukenvoorwerp/keukenapparatuur is onmisbaar voor je?


Voor mij is het men snijplank en mixer echt onmisbaar


greetz hafsa

29-11-2004, 11:21


IS er dan niets onmisbaar voor jullie??? strange


GReetz hafsa

29-11-2004, 11:43
Mijn Philips cucina keukenmachine/blender is wel erg onmisbaar en mijn gasfornuis met heteluchtoven, en de magnetron is ook altijd makkelijk voor eten te ontdooien of snel opwarmen, chocola smelten, melk koken en dat soort dingen.

maha salama je zuster in de islaam

29-11-2004, 14:05
mijn hele keuken en inhoud is onmisbaar voor me hahahahha.
ik zou gek worden

Liefs van mij

29-11-2004, 14:10



Citaat door hafsaaaatje:
hey mensen,


Iedereen die wat tijd spendeert in de keuken heeft wel iets waarmee hij/zij niet zonder kan dus is mijn vraag aan jullie is : Welk keukenvoorwerp/keukenapparatuur is onmisbaar voor je?


Voor mij is het men snijplank en mixer echt onmisbaar


greetz hafsa
mijn fornuis en oven ,anders kunnen we niet koken mijn staafmixer,broodbakmachine ,hoef ik niet te kneden

29-11-2004, 14:35
Voor mij is de keukenweegschaal , oven en de mixer onmisbaar.

30-11-2004, 04:32

Citaat door hafsaaaatje:
hey mensen,


Iedereen die wat tijd spendeert in de keuken heeft wel iets waarmee hij/zij niet zonder kan dus is mijn vraag aan jullie is : Welk keukenvoorwerp/keukenapparatuur is onmisbaar voor je?


Voor mij is het men snijplank en mixer echt onmisbaar


greetz hafsa
Onmisbaar zijn mijn wok en houten spatel. Ik heb een speciale houten spatel die niet rond is maar vierkant aan het einde. Moet er zal die altijd gebruiken!

En daarnaast ook wel de mixer!

30-11-2004, 08:12
Een Vrouw!!!

30-11-2004, 17:41

Citaat door hafsaaaatje:
hey mensen,


Iedereen die wat tijd spendeert in de keuken heeft wel iets waarmee hij/zij niet zonder kan dus is mijn vraag aan jullie is : Welk keukenvoorwerp/keukenapparatuur is onmisbaar voor je?


Voor mij is het men snijplank en mixer echt onmisbaar


greetz hafsa
Voor mij echt het fornuis, keukenmachine en chloor en schoonmaakdoekjes (om weer alles schoon te krijgen)

Liefs, S

30-11-2004, 19:24
Mijn alleshakker/mixer en natuurlijk mijn oven. En als accesoire is het misschien wel handig een pc in mijn keuken te hebben. dan heb ik alle recepten van kp, alhoceima rose enz bij de hand hahaha

30-11-2004, 20:09
combimagnetron en weegschaal rest is vanzelfsprekend denk ik

30-11-2004, 22:34
Volgens mij alles ik heb zoveel keukenapparatuur, pannen, vormen, etc. Mijn keuken is dan ook helemaal vol. Maar wat ik echt niet kan missen is mijn Bosch keukenmachine en mijn oven.

01-12-2004, 09:43


Het is me opgevallen dat jullie meerdere keukenvoorwerpen onmisbaar achten


greetz hafsa

01-12-2004, 11:20

Citaat door maizkma:
Mijn alleshakker/mixer en natuurlijk mijn oven. En als accesoire is het misschien wel handig een pc in mijn keuken te hebben. dan heb ik alle recepten van kp, alhoceima rose enz bij de hand hahaha
hihihi ja, zou errug handig zijn die pc in de keuken

Liefs, S

01-12-2004, 11:24

Citaat door alhoceima_rose:
mijn hele keuken en inhoud is onmisbaar voor me hahahahha.
ik zou gek worden

Liefs van mij
Hhahahaaha dus voor jou is het niet een keukenvoorwerp maar héél je keuken,ja ja soms is je keuken inderdaad in zijn geheel onmisbaar

Ps:Ik hou van je recepten ga zo door meid



Greetz hafsa

Pagina's : [1] 2