Bekijk volle/desktop versie : Wie wil mij helpen?



15-01-2003, 13:02
Hallo Yasmina-leden,

Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier,en vraag ik jullie beleefd wat de mogelijkheden hier zijn.

Groetjes
Marocbella

15-01-2003, 14:06


Hallo Leila19,

Ik heb me rot gelachen om jouw mailtje.
meid je kan er wat van.
In ieder geval bedankt voor je moeite.

Mijn dank is groot.
Ik hoop dat ik het net zo naar mijn zin zal hebben als jij (gezien het aantal berichten die je op je naam hebt staan)

Groetjes
Marocbella

15-01-2003, 14:13
Als ik gepest word wend ik me wel tot jou.Is dat goed.
De dating site heb ik net gezien. Zat toch echt niets voor mij bij hahaha.
Laten we het maar houden op de leuke onderwerpen die hier staan.
Alhoewel ze soms erg kinderachtig zijn.
Maar mocht ik nog vragen hebben stel ik ze zeker aan jou.
En tja de eenzame koude dagen......daar komen we wel weer doorheen.
Aan fifty-fifty bedankjes doe ik niet aan.
Het is alles of niets hahaha.

groetjes
Marocbella

15-01-2003, 15:29
je bent dus al uitvoerig rondgeleid door de gids die deze yasmina wereld op haar duimpje kent dus je kan weinig verdwalen maar mocht dat toch gebeuren weet dan dat het net is als in het echte leven hier.
en dat je in je eentje de wereld moet aankunnen

15-01-2003, 15:33


Als ik verdwaal...wil jij me dan helpen .....
In het echt kan ik het leven ook niet aan!!! hahaha grapje

Groetjes
Marocbella

18-01-2003, 23:22
If you like me.....

waar heb je het over hahahahaa

Groetjes
Marocbella


P.s. ik weet al aardg wat de mogelijkheden zijn maar wat voor publiek komt hier eigenlijk

18-01-2003, 23:27

Citaat:
Origineel gepost door leila19
hallo meid

eerst en vooral welkoooooooooom
schoenen uit,jas aan de kapstok en kom erbij..

De mogelijkheden zijn hier niet echt om te zeggen beperkt..
je kan hier terecht voor alles....eerst en vooral is dit een datingsite natuurlijk,dus als je denkt dat je klaar bent om illie van der broek op te vangen via deze site..klik dan op vrouw zoekt man..

Als je kiest voor de lady's zou ik zeggen..klik op vrouw zoekt vrouw..maar deze moet nog komen..alhoewel het niet realiseerbaar is.

Verder is hier ook de plaatselijke zoo aanwezig..de dieren zijn goed gedistribueerd dus hier en daar op elk forum kom je wel wat tegen.

Je ken hier ja hart luchten.
je kan natuurlijk ook iemand opzoeken..zoals tante fatma ofzo..wend je dan naar uit het oog verloren.

Bij kletshoekje moet je niet gaan ,tenzij je graag bullshit leest.
BIj verhalenrubriek kan je de verhalen en de fantasieen van de mgaarba lezen..heel spannend tot angstaanjagend..

MM verder ja..is er een oproepsysteem aanwezig ,in je prive mail..kan je sneaky pm's sturen..
Pm staat voor prive mail..kan je sturen naar de leden die je hier leuk zou vinden ze3ma..
Verder ja kan je altijd beroep doen op onze slapende moderators die af en toe in actie schieten.


Verder kan je roomservice krijgen....mm zou wel leuk zijn..

voor de rest ja..als je nog vragen hebt..wend u zich maar tot de vragendienst vanuit erkempoe..wij beantwoorden u vragen in alle discretie..dus shooooooooooot...

bye bye
Ewa ik denk niet dat iemand het beter kon uitleggen .En marhbabiek meid .

18-01-2003, 23:29
hahahaha.
leila heeft het inderdaad goed uitgelegd
maar sinds ik de site heb ontdekt lijk ik wel verslaafd heeft iemand een middel daar tegen.

18-01-2003, 23:34
zeg maar hotsand......ik wil ervanaf zit al hele dagen achter de pc ik krijg droopy oogjes

19-01-2003, 07:23
het publiek dat hier komt is net het zelfde dat buiten ook rondloopt halve garen maar ook mensen die waarachtig proberen te leven .
maar dat is iets waar je zelf achter moet komen als je daar de behoefte aan hebt.velen komen hier voor de gezelligheid ,weer een ander om kennis te vergaren dan heb je nog m,ensen die uit pure verveling komen ,mensen die een relatie komen zoeken en waarom ben jij hier ?

19-01-2003, 15:23
Hahahaha, heb hier gewoon buikpijn van het lachen...wat doen jullie me aan???

Wat ik hier doe...tja vraag ik mijzelf eigenlijk ook af!!

Enne if you like me........ben jij hier de dichter???
Prachtig verwoord allemaal.

Leila19....meid die klappen helpen al niet meer,ben inmiddels zo gewend aan de klappen dat ik de pijn niet meer voel, we hebben geen stekker of pan of bord meer in huis dat zegt toch wel genoeg?? tja....nog steeds verslaafd en nog steeds geen middel....iemand nog een ander middeltje voor Marocbella?


Groetjes