Bekijk volle/desktop versie : Download Nederlandse Gebedsreader met afbeeldingen! Handig om te hebben!



19-04-2012, 19:09
Download Nederlandse Gebedsreader met afbeeldingen! Zeer handig om te hebben!
Salam o Alaikoum Warahmatullahi Wabarakatuh,

Beste broeders en zusters, zoals jullie weten is het gebed een van de belangrijkste en meest omvattende vormen van aanbidding. Geleerden, van vroeger tot nu, hebben talloze boeken geschreven over het gebed.

Er is een Nederlandstalige Gebedsreader die het gebed volgens de Maliki Madhab (wetschool) beschrijft. De Ahlus Sunnah Wal Djamaa'ah wordt gerepresenteerd door de 4 Madhaahib (wetscholen): de Hanafi, Maaliki, Shaafi'i en Hanbali wetschool.

De Maliki Madhab (wetschool) wordt gevolgd door moslims in onder andere: Marokko, Algerije, Tunesië, Libië, Mauritanië, en het oostelijk Arabische schiereiland.

Deze unieke Gebedsreader legt het gebed volgens de Maliki Madhab uit doormiddel van tekst en afbeeldingen.

Download gratis de Gebedsreader op: http://www.stion.nl/campagne/het-gebed-volgens-de-maliki-madhab

05-05-2012, 02:05


As-salaam wa-laikoem, Ma sha- Allaah, goed zo reader. BarakAllaahoeFeek voor het delen![/SIZE]

05-05-2012, 02:16
Djazakallahoe ghayran voor het delen

10-05-2012, 10:21
Djazaka allah oegairan moge allah swt je hiervoor rijkelijk belonen amien

14-05-2012, 00:26


Die heb ik al. Ik heb ishn 20 islamitische apps op mij tel en die hebben mij goed geholpen

16-05-2012, 20:13
Djazakallahoe gairan voor het plaatsen!!!

Inchallah zullen andere hier leering uit trekken, jammer dat niemand mee up;t!!

Upp!!