Bekijk volle/desktop versie : schokkend, een bekende Marokkaanse actrice verteld haar levensverhaal



Pagina's : [1] 2 3

19-04-2012, 12:45
[video=youtube;eRNyhN1N7h8]http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=eRNyhN1N7h8[/video]


Aicha MahMah, heeft in vele films gespeeld en in series, waaronder de serie Rhimo, verteld in deze video hoe zij in armoedige omstandigheden leeft.

In een piepklein huis met 2 kamers, moet zij het zien te redden. Ze werd aangeklaagd door buren, standoverlast vanwege slechte riolering die tot de huiskamer is binnengedrongen.

Toen ik het filmpje zag kreeg ik een brok van in mijn keel, deze vrouw en vele met haar werken al van jongsaf aan in de film industrie, maar van een fijn leven is er helaas geen sprake van.

1000 dirham huur, kan zij niet betalen. Kijk zelf.................



Hier de link voor de leden die iphone hebben
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=eRNyhN1N7h8

19-04-2012, 12:46


notif


vanavond ff bekijken

19-04-2012, 12:50
Subhanallah, zij speelt in heel veel films zelfs! Hoeveel verdienen zij wel niet dan?
Het grappige is dat zij best vaak de personage speelt dat rijk is en welvarend etc.

19-04-2012, 12:55

Citaat door Chaine:
Subhanallah, zij speelt in heel veel films zelfs! Hoeveel verdienen zij wel niet dan?
Het grappige is dat zij best vaak de personage speelt dat rijk is en welvarend etc.
Mijn oma die kent haar van films van vroeger, toen ze nog heel jong was speelde zij al in vele series en films. Het is niet alleen met haar zo, heel veel acteurs en actrices in Marokko krijgen onderbetaald, het is meer vriendjes politiek.
Ben je dik bevriend met een regiseur dan zal je schitteren in vele fims en ik denk dat vele jonge actrices veel ervoor moeten doen. Het is echt schokkend dat dit gebeurd, ik had altijd gedacht dat zij het goed hadden.

19-04-2012, 12:55


Verschrikkelijk! Je zou denken dat zij het wel goed zou hebben.
Zo te zien krijgen die acteurs niet echt goed betaald.

19-04-2012, 12:59

Citaat door saraartje:
Verschrikkelijk! Je zou denken dat zij het wel goed zou hebben.
Zo te zien krijgen die acteurs niet echt goed betaald.
Ja he, ik schrok er ook erg van.

Kijk maar wanneer 1 van hun ziek wordt, dan kunnen ze nooit ziekenhuis kosten betalen en moet de koning ingrijpen. Zelfs bij de zangers en zangeressen. Ik begrijp dat niet, echt niet.
In Hollywood zijn de acteurs stikkend rijk, in Marokko leven ze in armoedige omstandigheden.

19-04-2012, 12:59
Nee zij is niet aangeklaagd zij is diegene die huurt bij de huisbaas en er loopt riolering van de buren gewoon in haar huiskamer..plus zij heeft geen goede gezondheid..heb trouwens al die filmpjes gezien van die acteurs...mijn man vertelde mij al een keer dat ze geen goede leven hebben...hij komt uit darlbida..en bijna leven ze van werk naar werk en hebben geen ziekenfonds of pensioen opgebouwd.

19-04-2012, 13:41
de acteurs in maroc verdienen weinig heel veel hebben een andere baan naast het acteren

19-04-2012, 16:51
Ooh wat erg dit.

Ik zag ooit een intervieuw van een bekende acteur die zijn gal vol spuwde over vriendjes politiek en gelijk heeft hij, want sommige acteurs zie je echt in iedere film

19-04-2012, 16:52
Notif, iets voor vanavond naar te kijken sé

19-04-2012, 16:55
vinden mensen dit echt zo schokkend?
wat er in syrie gebeurt, dat vind ik pas schokkend!

19-04-2012, 16:55
ze zeggen niet voor niks dat er geen baraka zit in lhram

19-04-2012, 17:00



Citaat door Sabryne:
ze zeggen niet voor niks dat er geen baraka zit in lhram
Er zijn ook islamitische films waar geen liefde etc in voor komt, maar puur over de levenswijze van de profeten. Die acteurs krijgen ook een low budget pay check, terwijl zo een film veel geld opleverd, vele films komen in bioscopen en worden verkocht in andere landen, ik vraag mij dan af waar al dat geld blijft

19-04-2012, 17:04
Ze woont praktisch een riolering, vind dat toch wel heel erg!!
En niet omdat het een bekende actrice is, maar dit zou je haast voor niemand willen.
Lahie 7sen l3awen.

19-04-2012, 17:07

Citaat door lovestory:
Er zijn ook islamitische films waar geen liefde etc in voor komt, maar puur over de levenswijze van de profeten. Die acteurs krijgen ook een low budget pay check, terwijl zo een film veel geld opleverd, vele films komen in bioscopen en worden verkocht in andere landen, ik vraag mij dan af waar al dat geld blijft
daar zit wel wat in, maar deze dame in kwestie speelt niet in dat soort films..

Pagina's : [1] 2 3