Bekijk volle/desktop versie : Even van me afschrijven.



18-04-2012, 19:09
Hallo dames,

Ik zit met het volgende wil even van mij afschrijven.
Misschien dat iemand dit ook mee maakt.

Telkens als er voor mij een moeilijke tijd aanbreekt, of als er iets ergs gebeurd is ( dit is de laatste tijd best vaak). Droom ik over 3 dezelfde vrouwen. Ik droom of dat er 2 aardig tegen mij doen en 1 gemeen. Of ik droom dat ze blij, of ik droom dat ze me uitlachen en kleineren, of ik droom dat ik met ze aan het vechten ben en dat ik ze negeer.
Ik droom van de vrouwen echt alleen wanneer er iets ergs staat te gebeuren of wanneer er net iets gebeurt is of wanneer ik een tegenslag heb gehad.

De dames in kwestie die ken ik, het was een hele goede vriendin van mijn moeder, maar 3 jaar geleden kregen ze ruzie omdat ik ging trouwen.
Ik vind dit zo vaag en eng tegelijk.

18-04-2012, 19:14



Citaat door mecho:
Hallo dames,

Ik zit met het volgende wil even van mij afschrijven.
Misschien dat iemand dit ook mee maakt.

Telkens als er voor mij een moeilijke tijd aanbreekt, of als er iets ergs gebeurd is ( dit is de laatste tijd best vaak). Droom ik over 3 dezelfde vrouwen. Ik droom of dat er 2 aardig tegen mij doen en 1 gemeen. Of ik droom dat ze blij, of ik droom dat ze me uitlachen en kleineren, of ik droom dat ik met ze aan het vechten ben en dat ik ze negeer.
Ik droom van de vrouwen echt alleen wanneer er iets ergs staat te gebeuren of wanneer er net iets gebeurt is of wanneer ik een tegenslag heb gehad.

De dames in kwestie die ken ik, het was een hele goede vriendin van mijn moeder, maar 3 jaar geleden kregen ze ruzie omdat ik ging trouwen.
Ik vind dit zo vaag en eng tegelijk.
Zijn het de Griekse spinsters mss?

18-04-2012, 19:16

Citaat:
De 3 schikgodinnen in de Griekse mythologie zijn:

x Klotho (“de spinster”, die de levensdraad spon)
x Lachesis (“de verdeelster”, die de draad afmat en aldus besliste hoelang iemand nog te leven had)
x Atropos (“de onafwendbare”, die iemands draad afknipte als zijn tijd gekomen was)
.

18-04-2012, 19:23
?
Dus mijn dag komt gauw?

18-04-2012, 19:42


heel vreemd

18-04-2012, 20:14
Zoek je bescherming bij Allah.Vergeet niet dat niet elke droom waar is, het kan ook van shaytaan komen die angst in de harten van moslims wilt plaatsen.

18-04-2012, 20:29
En was ze blond?

18-04-2012, 20:34
meid ik raad je aan je niet teveel bezig te houden met dromen ; sommige dromen kunnen ook afkomstig zyn van sheytan (Allah yegzieh) & die hebben niks van betekenis ; doe veel dou3a by Allah soubhanhou wa taala voor bescherming tegen het kwaad

gair inchallah ; heb ook gehoord dat je nare dromen beter niet kunt vertellen

18-04-2012, 20:49

Citaat door StreetChic:
meid ik raad je aan je niet teveel bezig te houden met dromen ; sommige dromen kunnen ook afkomstig zyn van sheytan (Allah yegzieh) & die hebben niks van betekenis ; doe veel dou3a by Allah soubhanhou wa taala voor bescherming tegen het kwaadgair inchallah ; heb ook gehoord dat je nare dromen beter niet kunt vertellen

18-04-2012, 20:52
Dromen heb je vaker ook voor een verwerking, misschien heb je het nog helemaal niet verwerkt wat er toen gebeurde?
Dit kan een reden zijn waarom je telkens in tijden dat je je niet goed voelt dit soort dromen krijgt omdat dan je onverwerkte dingen meer naar boven komen.

ik weet het niet ik denk gewoon mee?

18-04-2012, 20:54

Citaat door Cherry-Blossom:
Dromen heb je vaker ook voor een verwerking, misschien heb je het nog helemaal niet verwerkt wat er toen gebeurde?
Dit kan een reden zijn waarom je telkens in tijden dat je je niet goed voelt dit soort dromen krijgt omdat dan je onverwerkte dingen meer naar boven komen.

ik weet het niet ik denk gewoon mee?
Kan hoor, ik zit nergens mee, eerlijk gezegt hield ik al voor de ruzie afstand van deze mensen, na de ruzie voelde ik mij opgelucht moet ik eerlijk zeggen, omdat hun ware aard naar boven kwam.