Bekijk volle/desktop versie : Een bericht voor zusters....



18-04-2012, 11:18
Assalaamou alaikom lieve zussen,

Zoals sommige van jullie weten is er binnenkort een 'Ladies Only Event' in SMJ (Stichting MoslimJongeren). We hebben die dag een modeshow, veiling en verschillende eetkraampjes. De gehele opbrengst van die dag gaat naar de bouw van de moskee. Een moskee waar wij nodige Islamitische onderwijs/opvoeding zullen krijgen. Waar onze kinderen later het alfabet zullen leren. En waar wij met zijn alle verschillende activiteiten zullen realiseren wat ten goede komt voor onze gemeenschap. Denk hierbij aan huiswerkbegeleiding, jongeren-avonden, conferenties, periodieke lezingen, jaarlijkse conferenties, Qoraan memorisatie. En de kleintjes niet te vergeten. Activiteiten speciaal voor de allerkleinsten zodat ook zij de zoetheid van Islaam zullen ervaren.

Nu wil ik jullie allen vragen of jullie, jullie steentje willen bijdrage. Door eventueel jurken te doneren of waardige spullen, zodat we deze kunnen veilen inshaAllaah. Ook is er de mogelijkheid om iets te maken voor de eetkraampjes. Alles is welkom! Vraag ook in jullie omgeving of iemand wat wilt weggeven op de Weg van Allaah. Baraka Allaahoufiekunna.

En onthoud, het is nu tijd om de krachten te bundelen en samen als gemeenschap op te treden, en dit tot een succes te maken.

Tot slot vraag ik Allaah subhanahu wata'allaah de dag te zegenen, en het mogelijk te maken voor Stichting Moslim Jongeren om haar activiteiten verder in het Huis van Allaah te kunnen realiseren, ameen!

Wassalaamou alaikom,

18-04-2012, 12:48


Op 28 april toch?

18-04-2012, 12:53

Citaat door um_7usaam:
Op 28 april toch?
Ja klopt, van 13u tot 19u inshaAllaah.

18-04-2012, 12:59
Als je wat wilt langs brengen (hapjes), moet je het van te voren melden? Of kan ik het gewoon meenemen?

18-04-2012, 13:05



Citaat door um_7usaam:
Als je wat wilt langs brengen (hapjes), moet je het van te voren melden? Of kan ik het gewoon meenemen?
MashaAllaah..

mocht je wat willen maken, kan je het dan aan mij doorgeven? zodat daar rekening mee wordt gehouden. Djazaaki Allaahu gairan!

18-04-2012, 13:11
Bismillaah
up

18-04-2012, 13:31

Citaat door kokosnootje:
Bismillaah
up
Baraka allahu feeki sis