Bekijk volle/desktop versie : I hate him, but i love him



Pagina's : [1] 2

18-04-2012, 09:53
Wie kent dat gevoel? Dat je je vaak mateloos irriteert aan een man maar tegelijkertijd maakt hij zoveel in je los!!

Dat heb ik op dit moment. Hij flikt me soms dingen dat ik denk moet ik jou nu serieus nog een kans geven?? Dan heb ik het niet over vreemdgaan issues, maar dingen zoals zich niet aan afspraken houden, dingen tegen me zeggen waarvan hij weet dat ik dat niet kan hebben, mij controleren terwijl ik em zovaak gezegd heb dat hij dat niet moet doen etc. Bij andere mannen had ik allang de knoop doorgehakt, maar bij hem.. kan ik het niet. Terwijl hij die irritante eigenschappen heeft, is hij tegelijkertijd zo een cutie. Hij hoeft me maar aan te kijken met die ogen van hem..
Haat-liefde verhouding is zo frustrerend..

18-04-2012, 09:56


Dat heb ik dus nooit, gelukkig.
Gelukkig maar dat ik zelf een man ben.

18-04-2012, 09:58
Totaal geen liefde voor hem.
Haat hem uit het diepst van mijn hart en ik hoop dat hij de rest van zijn leven alleen maar ellende meemaakt.

18-04-2012, 09:59

Citaat door tanger_lover:
Totaal geen liefde voor hem.
Haat hem uit het diepst van mijn hart en ik hoop dat hij de rest van zijn leven alleen maar ellende meemaakt.
oei.. je ex?

18-04-2012, 09:59


Haat en liefde staan naast elkaar.

18-04-2012, 09:59

Citaat door CreativeMind:
Dat heb ik dus nooit, gelukkig.
Gelukkig maar dat ik zelf een man ben.
Hoezo Hebben mannen er geen last van

18-04-2012, 10:00

Citaat door tanger_lover:
Totaal geen liefde voor hem.
Haat hem uit het diepst van mijn hart en ik hoop dat hij de rest van zijn leven alleen maar ellende meemaakt.
Pure haat

18-04-2012, 10:01

Citaat door tanger_lover:
Totaal geen liefde voor hem.
Haat hem uit het diepst van mijn hart en ik hoop dat hij de rest van zijn leven alleen maar ellende meemaakt.
Yek labas!

18-04-2012, 10:05

Citaat door makelovenowar:
oei.. je ex?

Ex-man ja

Citaat door _sunshine:
Pure haat

Pure haat is eigenlijk nog zacht uitgedrukt.
Wat ik voor hem voel gaat veel verder dan dat.

Citaat door CreativeMind:
Yek labas!
Hmdl we nemen elke dag met hoe die komt.

18-04-2012, 10:07

Citaat door tanger_lover:
Ex-man ja

Pure haat is eigenlijk nog zacht uitgedrukt.
Wat ik voor hem voel gaat veel verder dan dat.

Hmdl we nemen elke dag met hoe die komt.
Dan is het goed.

18-04-2012, 10:09

Citaat door tanger_lover:
Ex-man ja

Pure haat is eigenlijk nog zacht uitgedrukt.
Wat ik voor hem voel gaat veel verder dan dat.

Hmdl we nemen elke dag met hoe die komt.
Heftig ! Ik weet niet wat hij je heeft aangedaan, maar hopelijk komt de dag snel dat je hem uit je hoofd kan zetten.. Sommige mannen

18-04-2012, 10:10

Citaat door tanger_lover:
Ex-man ja

Pure haat is eigenlijk nog zacht uitgedrukt.
Wat ik voor hem voel gaat veel verder dan dat.

Hmdl we nemen elke dag met hoe die komt.
Probeer het een plekje te geven dan zal het gevoel ook met de dag minder worden..

18-04-2012, 10:14



Citaat door CreativeMind:
Dan is het goed.



Citaat door makelovenowar:
Heftig ! Ik weet niet wat hij je heeft aangedaan, maar hopelijk komt de dag snel dat je hem uit je hoofd kan zetten.. Sommige mannen

Inshallah ik hoop het van harte.

Citaat door _sunshine:
Probeer het een plekje te geven dan zal het gevoel ook met de dag minder worden..
Het is altijd makkelijk om tegen iemand te zeggen dat hij/zij het een plekje moet geven.
In werkelijkheid heb je alles ingezet in dat huwelijk , alles gegeven wat je hebt , dingen voorbij laten gaan voor die ene persoon en dan wordt je op deze manier belazerd.
Ik kan het simpelweg niet. Heb mijn leven weer opgepakt maar voor de aankomende tijd denk ik niet dat ik het een plekje kan geven.
Ik haat hem zo erg dat ik hem dood wens of in ieder geval een miserabel leven.

Maar thnx inshallah wie weet lukt het ooit wel.

18-04-2012, 10:23

Citaat door tanger_lover:


Inshallah ik hoop het van harte.

Het is altijd makkelijk om tegen iemand te zeggen dat hij/zij het een plekje moet geven.
In werkelijkheid heb je alles ingezet in dat huwelijk , alles gegeven wat je hebt , dingen voorbij laten gaan voor die ene persoon en dan wordt je op deze manier belazerd.
Ik kan het simpelweg niet. Heb mijn leven weer opgepakt maar voor de aankomende tijd denk ik niet dat ik het een plekje kan geven.
Ik haat hem zo erg dat ik hem dood wens of in ieder geval een miserabel leven.

Maar thnx inshallah wie weet lukt het ooit wel.
Ik begrijp je.. Het lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te maken. Hij zal er wel voor gestraft worden. Insha Allah komt er een dag dat je dat wel kan en dat je het dan achter je kan laten.

18-04-2012, 10:26

Citaat door tanger_lover:


Inshallah ik hoop het van harte.

Het is altijd makkelijk om tegen iemand te zeggen dat hij/zij het een plekje moet geven.
In werkelijkheid heb je alles ingezet in dat huwelijk , alles gegeven wat je hebt , dingen voorbij laten gaan voor die ene persoon en dan wordt je op deze manier belazerd.
Ik kan het simpelweg niet. Heb mijn leven weer opgepakt maar voor de aankomende tijd denk ik niet dat ik het een plekje kan geven.
Ik haat hem zo erg dat ik hem dood wens of in ieder geval een miserabel leven.

Maar thnx inshallah wie weet lukt het ooit wel.
Wat een walgelijke man. Wist je dat de duaa van iemand die ontrecht is aangedaan, verhoord wordt? Dat is een belofte van Allah.

16 – The prayer of the one who has been wronged. In the hadeeth it says: “Fear the prayer of the one who has been wronged, for there is no barrier between it and Allaah.” Narrated by al-Bukhaari, 469; Muslim, 19. And the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “The prayer of the one who has been wronged will be answered, even if he is an evildoer, for his evildoing is only against himself.” Narrated by Ahmad. See Saheeh al-Jaami’, 3382.

Pagina's : [1] 2