Bekijk volle/desktop versie : Ik heb honger:haha:



Pagina's : [1] 2

18-04-2012, 09:06
Ik wil zo graag een dikke sandwich maken, maar ik ben bang dat het allemaal tussen de slotjes gaat zitten, bent ik nog verder van huis.

gister bij de ortho, was er een jongen binnen gekomen die 3 slotjes was kwijtgeraakt, de eerste had hij doorgeslikt de tweede was hij kwijtgeraakt tijdens een hamburger naar binnen te werken en de derde had hij in zijn hand zegt hij nog meskien wanneer mg mijn beugel eruit, die vrouwtje was echt zooo booos, ze zei: let op je voeding!!!!! anders duurt het allleen maar langer!
ik zat echt zo verschrikt te kijken naar mijn ortho, gaat ze lachen

18-04-2012, 09:10


mag je geen brood en normaal voedsel eten dan met een beugel?

Of beter gezegd: wat mag je dan wel eten?

18-04-2012, 09:16
ik heb de beugel gister geplaatst en ik voel mijn tanden nu echt knarsen en trekken en ze zijn gespannen.
de eerste drie dagen kan ik veel pijn krijgen, daarom moet ik nu geen harde broodjes eten, pnootjes, stokbrood, popcorn, chips, drop, snoep en ga zo door.
ze heeft me geadviseerd om alleen vloeibaar te eten
daarna mag je wel weer eten, maar erg voorzichtig.

18-04-2012, 09:19

Citaat door NoLoveNoCry:
ik heb de beugel gister geplaatst en ik voel mijn tanden nu echt knarsen en trekken en ze zijn gespannen.
de eerste drie dagen kan ik veel pijn krijgen, daarom moet ik nu geen harde broodjes eten, pnootjes, stokbrood, popcorn, chips, drop, snoep en ga zo door.
ze heeft me geadviseerd om alleen vloeibaar te eten
daarna mag je wel weer eten, maar erg voorzichtig.
Hmm ok. maar je kunt toch bv vers brood bij de bakker halen, dat is meestal wel lekker zacht, zachte bolletjes, croissantjes etc, dat is allemaal niet hard lijkt me?

18-04-2012, 09:21


ja klopt ik ga idd zo even naar buiten om boodschappen te doen.

18-04-2012, 09:22
ja bij mij hadden ze dat ook gezegd ik at alleen zachte bolletjes en vloeibare eten

18-04-2012, 09:34
Dat wordt pureren. Als je zin hebt in een sandwich pureer je dat gewoon.

18-04-2012, 09:39

Citaat door ladyjamila007:
ja bij mij hadden ze dat ook gezegd ik at alleen zachte bolletjes en vloeibare eten
ik vind dit zooo niet leuk, serieus, ik voel alsof mijn tanden een oorlog voeren met elkaar, zo gespannen en getrek gevoel..
blijft niet altijd zo he, hoop niet dat ik 12 tot 16 maanden moet volhouden.
daarna kan je toch gewoon eten, zeg jaaaa alsjeblieft

18-04-2012, 09:40

Citaat door NietTeStoppuh:
Dat wordt pureren. Als je zin hebt in een sandwich pureer je dat gewoon.
lach maar jij





alles in je blender gooien: sandwichblender!!

18-04-2012, 09:51
je hebt in de winkels van die potjes voor kinderen en je hebt BAMBIX ofzos...... die kan je mengen met melk en zo opslurpen kost je ook minder kauw werk

18-04-2012, 09:54

Citaat door gewoonhappy:
je hebt in de winkels van die potjes voor kinderen en je hebt BAMBIX ofzos...... die kan je mengen met melk en zo opslurpen kost je ook minder kauw werk
meen je dit serieus???
ik ga toch geen olvarit potjes zitten vreten, die chemische troep vindt het al erg genoeg dat dat aan baby's worden gegeven mseken.

bambixpap is idd een idee, dat is wel lekker. of sahria ofzo vermicelli met melk, suiker en zout.

nee, ik ga vandaag le3des maken.

18-04-2012, 09:55
Ppff toen ik m in het begin had, kon ik 2 weken lang niks eten, alleen maar soep etc. En PIJNNNNNN niet NORMAAAAL.

Daarna kan je gewoon alles eten

18-04-2012, 09:58



Citaat door Maghrebiaa_:
Ppff toen ik m in het begin had, kon ik 2 weken lang niks eten, alleen maar soep etc. En PIJNNNNNN niet NORMAAAAL.

Daarna kan je gewoon alles eten
ik voel nog geen pijn, maar dt kan nog komen.
je kan idd nu niks eten, het lijkt net alsof je tnden uit elkaar gaan vallen heel raar gevoel joh.

18-04-2012, 09:58

Citaat door NoLoveNoCry:
ik vind dit zooo niet leuk, serieus, ik voel alsof mijn tanden een oorlog voeren met elkaar, zo gespannen en getrek gevoel..
blijft niet altijd zo he, hoop niet dat ik 12 tot 16 maanden moet volhouden.
daarna kan je toch gewoon eten, zeg jaaaa alsjeblieft
nee straks kun je normaal eten (na die drie dagen) anders zou je na die tijd graatmager zijn

hoe lang moet je trouwens die beugel dragen bij mij zeiden ze 2 jaar maar gelukkig het werd 1.5 jaar

18-04-2012, 10:03

Citaat door NoLoveNoCry:
ik voel nog geen pijn, maar dt kan nog komen.
je kan idd nu niks eten, het lijkt net alsof je tnden uit elkaar gaan vallen heel raar gevoel joh.
Nou ik hoop het niet voor je. Het was niet meer te verdragen, leek alsof er 20 man aan mijn beugel trokken.

Ja klopt Alsof ze vast geplakt zitten en ieder moment eruit kunnen vallen haha

Pagina's : [1] 2