Bekijk volle/desktop versie : werken met hoofddoek??



Pagina's : [1] 2 3

28-11-2004, 21:05
Salaam moe3alajkoem zusters,

ik vroeg me af wie er een job heeft waar je met je hoofddoek mag werken??
En wat voor job dat juist is? Want volgend jaar ga ik InshAllah naar de Hogeschool/universiteit waar ik wil studeren voor een richting waarmee ik later een job kan krijgen waar de hoofddoek mischien toegestaan is....
Moehim ik wacht alvast op reacties!

doeii

16-12-2004, 17:07


Ik werk als secretaresse met een hijaab om bij een architectuur fonds. Het is een zelfstandige overheidsorgaan. Ik denk dat je de meeste kansen maakt bij het overheid. Zij maken denk ik het minste onderscheid, maar dat is wat ik denk. Kan het ook mis hebben hoor.

16-12-2004, 18:01
Ik werk in het onderwijs. Mijn hoofddoek is geaccepteerd.

16-12-2004, 18:07
En geef je dan Islamitische les? want ik heb vriendinnen dat ook in het onderwijs zitten en bv. les Geschiedenis geven en dar wordt dat niet geaccepteerd....

16-12-2004, 18:21


ja World_angel dat ben ik mischien van plan inshAllah...
alleen nog specifiek een richting zoeken

16-12-2004, 18:33
salaam

ik werk al 10 jaar bij een gemeente op de sociale dienst als consulent.
Sinds begin dit jaar draag ik alhamdoelilah de hijaab.
Mijn collegas vonden het in het begin effe raar maar nu hebben ze het geaacepteerd alhamdoelilah.

Wa alakoum assalam wa rahmatallah wa barakatuh

16-12-2004, 18:37
ik werk ook met mijn hoofddoek om en ik doe verzekeringswerk

16-12-2004, 18:50
iK draag ook een hoofddoek en werk op de salarisadministratie ik ben ook zeker geaccepteerd er wordt helemaal geen onderscheid gemaakt tussen mij en mn ongelovige collega's

16-12-2004, 18:56
oh ik hoop dat ik InshAllah ook zo een job zal vinden

16-12-2004, 22:28
Hoi,

Ik werk als communicatiemanager in de reisbranche, en niemand die wat zegt over mijn hoofddoek. Succes met het vinden van de juiste studie!

groetjes,
aidan

16-12-2004, 22:40

Citaat door faham: