Bekijk volle/desktop versie : werken met hoofddoek??



Pagina's : [1] 2 3

28-11-2004, 21:05
Salaam moe3alajkoem zusters,

ik vroeg me af wie er een job heeft waar je met je hoofddoek mag werken??
En wat voor job dat juist is? Want volgend jaar ga ik InshAllah naar de Hogeschool/universiteit waar ik wil studeren voor een richting waarmee ik later een job kan krijgen waar de hoofddoek mischien toegestaan is....
Moehim ik wacht alvast op reacties!

doeii

16-12-2004, 17:07


Ik werk als secretaresse met een hijaab om bij een architectuur fonds. Het is een zelfstandige overheidsorgaan. Ik denk dat je de meeste kansen maakt bij het overheid. Zij maken denk ik het minste onderscheid, maar dat is wat ik denk. Kan het ook mis hebben hoor.

16-12-2004, 18:01
Ik werk in het onderwijs. Mijn hoofddoek is geaccepteerd.

16-12-2004, 18:07
En geef je dan Islamitische les? want ik heb vriendinnen dat ook in het onderwijs zitten en bv. les Geschiedenis geven en dar wordt dat niet geaccepteerd....

16-12-2004, 18:21


ja World_angel dat ben ik mischien van plan inshAllah...
alleen nog specifiek een richting zoeken

16-12-2004, 18:33
salaam

ik werk al 10 jaar bij een gemeente op de sociale dienst als consulent.
Sinds begin dit jaar draag ik alhamdoelilah de hijaab.
Mijn collegas vonden het in het begin effe raar maar nu hebben ze het geaacepteerd alhamdoelilah.

Wa alakoum assalam wa rahmatallah wa barakatuh

16-12-2004, 18:37
ik werk ook met mijn hoofddoek om en ik doe verzekeringswerk

16-12-2004, 18:50
iK draag ook een hoofddoek en werk op de salarisadministratie ik ben ook zeker geaccepteerd er wordt helemaal geen onderscheid gemaakt tussen mij en mn ongelovige collega's

16-12-2004, 18:56
oh ik hoop dat ik InshAllah ook zo een job zal vinden

16-12-2004, 22:28
Hoi,

Ik werk als communicatiemanager in de reisbranche, en niemand die wat zegt over mijn hoofddoek. Succes met het vinden van de juiste studie!

groetjes,
aidan

16-12-2004, 22:40

Citaat door faham:
iK draag ook een hoofddoek en werk op de salarisadministratie ik ben ook zeker geaccepteerd er wordt helemaal geen onderscheid gemaakt tussen mij en mn ongelovige collega's
Is iemand, die niet moslim is, een ongelovige?

17-12-2004, 10:40

Citaat door antiburka:
Is iemand, die niet moslim is, een ongelovige?
Nee natuurlijk niet. Je bent pas ongelovig als je helemaal niet in God gelooft.
Alleen of je dan op de goede manier in God gelooft is een andere kwestie.

17-12-2004, 11:15


Ik werk als Dierenarts assistente bij een kliniek en hier hebben ze er helemaal geen moeite mee.

17-12-2004, 15:56

Citaat door Atlas_Gebergte:
Ik werk als Dierenarts assistente bij een kliniek en hier hebben ze er helemaal geen moeite mee.
Interessant. Ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen. Ben bang voor alles wat miauwt of blaft. Maar dat kom je niet vaak tegen een Marokkaanse als dierenarts assistente. Leuk hoor!

17-12-2004, 16:38

Citaat door een_Rotterdamse:
Interessant. Ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen. Ben bang voor alles wat miauwt of blaft. Maar dat kom je niet vaak tegen een Marokkaanse als dierenarts assistente. Leuk hoor!
Het is hartstikke leuk werk. Hiervoor heb ik 4 jaar gewerkt als Bedrijfsadministratief medewerkster, maar daar had ik genoeg aan, de hele dag achter je pc en financiele gedoe regelen enzo. Dus ben ik een heel andere richting opgegaan, had ik ook niet verwacht van mezelf, maar hamdoulillah ga nog steeds met een goed gevoel naar me werk toe, we hebben een heel leuke team. En ja je komt hier ook geen marokkanen tegen. Het blijft leuk werk, ben ook niet bang voor de dieren hoor, dat zijn ook schepsels van Allah .

Pagina's : [1] 2 3