Bekijk volle/desktop versie : Check Rtl4, interessant onderwerp bij Dr. Phil



Pagina's : [1] 2

17-04-2012, 17:09
!

17-04-2012, 17:09


dat is pas een man

17-04-2012, 17:15

Citaat door zina_princes:
dat is pas een man
Hij heeft ´t echt voor mekaar, gewoon drie mooie vrouwen en ze kunnen allen goed mekaar opschieten, Daar kunnen de moslima´s veel van leren.

17-04-2012, 17:19

Citaat door antigay:
Hij heeft ´t echt voor mekaar, gewoon drie mooie vrouwen en ze kunnen allen goed mekaar opschieten, Daar kunnen de moslima´s veel van leren.
hij geeft ze alle 3 evenveel aandacht en kan ze onderhouden daar kunnen onze broeders veel van leren

17-04-2012, 17:21


haha ik weet denk ik al over wie jullie het hebben en ik heb nog geeneens de tv aangezet. Is het die langharige blonde gozer die vier vrouwen heeft (er is nog 1 bijgekomen!)?

17-04-2012, 17:26

Citaat door zitoen_hoceima:
haha ik weet denk ik al over wie jullie het hebben en ik heb nog geeneens de tv aangezet. Is het die langharige blonde gozer die vier vrouwen heeft (er is nog 1 bijgekomen!)?
nee deze is kaal.. hij ze staan open voor de 4e vrouw..

17-04-2012, 17:28

Citaat door zina_princes:
hij geeft ze alle 3 evenveel aandacht en kan ze onderhouden daar kunnen onze broeders veel van leren



Da´s een goeie, petje af voor je.


Citaat:
Geplaatst door zitoen_hoceima
haha ik weet denk ik al over wie jullie het hebben en ik heb nog geeneens de tv aangezet. Is het die langharige blonde gozer die vier vrouwen heeft (er is nog 1 bijgekomen!)?
Bijna goed, die man is kaal. Hij heeft 3 vrouwen en 24 kinderen. MOet je nagaan hoeveel kindertoeslag hij gaat krijgen als ze dat daar hebben. En ze zeggen er is nog ruimte voor een vierde.

17-04-2012, 17:42

Citaat door zina_princes:
hij geeft ze alle 3 evenveel aandacht en kan ze onderhouden daar kunnen onze broeders veel van leren
Dusdat, laat onze Masha allah broerders eerst leren hoe je 1 vrouw kan onderhouden en normaal behandeld en als dat lukt praten we verder!

17-04-2012, 17:42
Sowhj dit zag ik echt voor het eerst

17-04-2012, 17:43

Citaat door antigay:




Bijna goed, die man is kaal. Hij heeft 3 vrouwen en 24 kinderen. MOet je nagaan hoeveel kindertoeslag hij gaat krijgen als ze dat daar hebben. En ze zeggen er is nog ruimte voor een vierde.
Ik denk niet dat wel het over dezelfde hebben. Want er is er één die was bij Oprah geweest en heeft een eigen serie op televisie te zien op TLC.

17-04-2012, 17:45

Citaat door zitoen_hoceima:
Ik denk niet dat wel het over dezelfde hebben. Want er is er één die was bij Oprah geweest en heeft een eigen serie op televisie te zien op TLC.
Nee het is wel een andere man, ik heb die man bij Oprah Winfrey ook gezien en het is niet de zelfde.

17-04-2012, 17:45
je moet echt veel geduld hebben.. wel petje af hoor..

mijn opa heeft het ook gekund ...

17-04-2012, 17:45


Ik zit ook te kijken, apart. Wel een gezellige boel zo voor de buitenwereld.

17-04-2012, 17:46

Citaat door Hennaya-Soraya:
Dusdat, laat onze Masha allah broerders eerst leren hoe je 1 vrouw kan onderhouden en normaal behandeld en als dat lukt praten we verder!


inderdaad

17-04-2012, 17:48

Citaat door Hennaya-Soraya:
Dusdat, laat onze Masha allah broerders eerst leren hoe je 1 vrouw kan onderhouden en normaal behandeld en als dat lukt praten we verder!
Ewa saf. Wij hoeven niks te leren van mazjoesh

Pagina's : [1] 2