Bekijk volle/desktop versie : Aandachtvragers!!



Pagina's : [1] 2

15-01-2003, 11:53
Salaam alaikoem broeders en zusters

Aandachtvragers, althans dat denk ik wat ze zijn…zat gisteravond in de bus op weg naar huis, komen er een groepje jongens naar binnen(marokkaanse broeders), lopen standaard helemaal naar achteren, nou je raad het al…hardop praten, hard lachen..schaamteloze onzin uitkramen…woorden die ik niet eens wil herhalen, geen respect voor anderen die absoluut geen behoefte hebben die smerige dingen aan te horen, oke een paar haltes later komen er twee marokkaanse meisjes binnen…en ja hoor…opeens hoor ik hard in de bus,:"he krullebollen"…en opmerkingen die ze naar hun hoofd geslingerd kregen, één van de twee meiden had nogal een strakke broek aan, nou de commentaar die ze kreeg is niet voor herhaling vatbaar, schaamteloos gewoon…dat die meiden zich kleden op die manier is tussen hen en Allah Swat, waarom zo respectloos, waarom? ik bedoel hoezo, marokkaanse jongeren staan er bekend om? volgens mij hebben die jongeren het er echt grotendeels zelf naar gemaakt….wanneer verandert dit is,…waarom moeten wij altijd maar opmerkingen naar onze hoofd geslingerd krijgen, met of zonder hoofddoek…het maakt geen verschil meer uit, lopen wij met een bord op onze voorhoofd met daarop "GEEF ONS AANDACHT" ofzo??? maar jongens vergeet niet dat wij net zoals jullie die zusjes hebben, wij ook zusjes van anderen zijn…..als jullie ons het respect geven dan zullen jullie het ook zeker terugkrijgen van ons….

Salaam AlaikoemEen zuster

15-01-2003, 12:10


whaaaaaaaat????? heb je niets beters te doen?

15-01-2003, 12:18
tja echt een typisch antwoord, maar ja de waarheid is hard

15-01-2003, 12:18
De waarheid is hard maar wat jij verteld is bla en geen waarheid

15-01-2003, 12:21



Citaat:
Origineel gepost door alhoceima
Salaam alaikoem broeders en zusters

Aandachtvragers, althans dat denk ik wat ze zijn…zat gisteravond in de bus op weg naar huis, komen er een groepje jongens naar binnen(marokkaanse broeders), lopen standaard helemaal naar achteren, nou je raad het al…hardop praten, hard lachen..schaamteloze onzin uitkramen…woorden die ik niet eens wil herhalen, geen respect voor anderen die absoluut geen behoefte hebben die smerige dingen aan te horen, oke een paar haltes later komen er twee marokkaanse meisjes binnen…en ja hoor…opeens hoor ik hard in de bus,:"he krullebollen"…en opmerkingen die ze naar hun hoofd geslingerd kregen, één van de twee meiden had nogal een strakke broek aan, nou de commentaar die ze kreeg is niet voor herhaling vatbaar, schaamteloos gewoon…dat die meiden zich kleden op die manier is tussen hen en Allah Swat, waarom zo respectloos, waarom? ik bedoel hoezo, marokkaanse jongeren staan er bekend om? volgens mij hebben die jongeren het er echt grotendeels zelf naar gemaakt….wanneer verandert dit is,…waarom moeten wij altijd maar opmerkingen naar onze hoofd geslingerd krijgen, met of zonder hoofddoek…het maakt geen verschil meer uit, lopen wij met een bord op onze voorhoofd met daarop "GEEF ONS AANDACHT" ofzo??? maar jongens vergeet niet dat wij net zoals jullie die zusjes hebben, wij ook zusjes van anderen zijn…..als jullie ons het respect geven dan zullen jullie het ook zeker terugkrijgen van ons….

Salaam AlaikoemEen zuster
nou ja zeg mensen mensen toch, ik kan me heel goed voorstellen dat Alhoucima hier over begint, want het komt inderdaad voor, Het lijkt wel of veel jongeren liever poulair doe dan dat ze zich onderwerpen aan Allah swt.

Liefs safia

15-01-2003, 12:23
Poulair = Populair

15-01-2003, 12:48

Citaat:
Origineel gepost door alhoceima
tja echt een typisch antwoord, maar ja de waarheid is hard
ja.....precies...wat je vertelt is allemaal waar.... en geen BLA!!!!

15-01-2003, 12:51
lol!!

15-01-2003, 12:53
het is allemaal bla bla bla bla bla bla en nogmaals bla

15-01-2003, 12:55
Thuis mogen ze niks en op straat leven ze zich uit.................wel te begrijpen maar ze moeten andere er niet mee lastig vallen.

Ze komen gewoon aandacht en liefde te kort................

15-01-2003, 12:56

Citaat:
Origineel gepost door alhoceima
Salaam alaikoem broeders en zusters

Aandachtvragers, althans dat denk ik wat ze zijn…zat gisteravond in de bus op weg naar huis, komen er een groepje jongens naar binnen(marokkaanse broeders), lopen standaard helemaal naar achteren, nou je raad het al…hardop praten, hard lachen..schaamteloze onzin uitkramen…woorden die ik niet eens wil herhalen, geen respect voor anderen die absoluut geen behoefte hebben die smerige dingen aan te horen, oke een paar haltes later komen er twee marokkaanse meisjes binnen…en ja hoor…opeens hoor ik hard in de bus,:"he krullebollen"…en opmerkingen die ze naar hun hoofd geslingerd kregen, één van de twee meiden had nogal een strakke broek aan, nou de commentaar die ze kreeg is niet voor herhaling vatbaar, schaamteloos gewoon…dat die meiden zich kleden op die manier is tussen hen en Allah Swat, waarom zo respectloos, waarom? ik bedoel hoezo, marokkaanse jongeren staan er bekend om? volgens mij hebben die jongeren het er echt grotendeels zelf naar gemaakt….wanneer verandert dit is,…waarom moeten wij altijd maar opmerkingen naar onze hoofd geslingerd krijgen, met of zonder hoofddoek…het maakt geen verschil meer uit, lopen wij met een bord op onze voorhoofd met daarop "GEEF ONS AANDACHT" ofzo??? maar jongens vergeet niet dat wij net zoals jullie die zusjes hebben, wij ook zusjes van anderen zijn…..als jullie ons het respect geven dan zullen jullie het ook zeker terugkrijgen van ons….

Salaam AlaikoemEen zuster
ja...je hebt volkomen gelijk..............maar





























het moet wel...hé?

15-01-2003, 12:58

Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002
Thuis mogen ze niks en op straat leven ze zich uit.................wel te begrijpen maar ze moeten andere er niet mee lastig vallen.

Ze komen gewoon aandacht en liefde te kort................
hahahahaha...wie komt aandacht en liefde tekort?

15-01-2003, 12:58


niet iedereen is hier voor aandacht en al helemaal niet voor liefde!!!!!

15-01-2003, 13:01

Citaat:
Origineel gepost door badboygirl
hahahahaha...wie komt aandacht en liefde tekort?
marokkaanse hangjongeren...............die gasten die jou als je op straat irriteren!

15-01-2003, 13:06

Citaat:
Origineel gepost door badboygirl
ja...je hebt volkomen gelijk..............maar





























het moet wel...hé?
Niks moet, je kunt je ook gewoon normaal gedragen en voor de meiden: Het hoeft toch niet altijd TOO MUCH, je kunt er ook gewoon bescheiden uitzien, maar toch een enorme uitstraling hebben

Pagina's : [1] 2