Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Iemand een idee??



16-04-2012, 22:07
Heey mensen,

ik heb nu al 3 weken heel erg last van buikpijn,
het zit links en onder in mijn buik, eerst dacht mijn huisarts aan een darm infectie. dat was het niet, toen dacht ie aan een maag infectie was het ook niet.
ik heb bloed en urine test moeten doen. in mijn bloed is een afwijkende bezinkingswaarde gevonden.
en urine is bloed in gevonden wat volgens de dokter 9 van de 10 keer wijst op nierstenen.
dus vorige week echo laten maken van mijn nieren. en vandaag de assistent van de huisarts gesproken
zij zegt dat er niks bijzonders is gevonden aan mijn nieren.Nu wil ze dat ik woensdag weer op spreekuur kom bij de huisarts.
maar ik vroeg me af of hier iemand ook zoiets heeft meegemaakt en misschien wil delen wat hij/zij toen had
ik heb constant pijn en dan af toe van die steken
en de pijn voelt als een soort van spierpijn achtig iets
alsof je een hele tijd in een verkeerde positie hebt gezeten en daar pijn van hebt.

ik hoop dat iemand kan helpen!

thanks

29-04-2012, 13:15


beste,

ben een stille lezer maar toen ik je vraag las wou ik wel even reageren.
Ik heb ook paar dagen rond gelopen met pijn links in onderbuik.
Was ook een soort spierpijn zoals je het uitlegde.
Maar ik had al snel vermoeden zonder dokter dat het iets te maken had met mijn eileider of eierstok.
ziekenhuis >echo en bleek dat ik een kistje had in mijn eileider(een bolletje waarvan een adertje kapot was en aan het bloeden was en daardoor had ik die pijn.
ik ben geoperreerd geweest en hmd allah hebben ze alleen kistje (cyste) weggenomen en hebben ze mijn eileider kunnen sparen.
Ik hoop voor jou dat dit het niet is want kan na een tijd heel erg pijnlijk zijn.

inchallah heb je hier iets aan.
X

01-05-2012, 11:48

Citaat door zinatjuhh:
beste,

ben een stille lezer maar toen ik je vraag las wou ik wel even reageren.
Ik heb ook paar dagen rond gelopen met pijn links in onderbuik.
Was ook een soort spierpijn zoals je het uitlegde.
Maar ik had al snel vermoeden zonder dokter dat het iets te maken had met mijn eileider of eierstok.
ziekenhuis >echo en bleek dat ik een kistje had in mijn eileider(een bolletje waarvan een adertje kapot was en aan het bloeden was en daardoor had ik die pijn.
ik ben geoperreerd geweest en hmd allah hebben ze alleen kistje (cyste) weggenomen en hebben ze mijn eileider kunnen sparen.
Ik hoop voor jou dat dit het niet is want kan na een tijd heel erg pijnlijk zijn.

inchallah heb je hier iets aan.
X
bedankt voor je reactie meid!
had je tijdens je pijn wel gewoon je menstruatie normaal? want bij mij is het nu al 2 maanden niet normaal of ik word niet of heel weinig.
en het is blijkbaar ook iets met mijn eierstok maar ze willen er niks aan onderzoeken want ze zegt tegen mij dat je eerst een jaar moet proberen zwanger te raken voordat ze gaan onderzoek doen of er een kyste aan me eierstok zit ..
ik ga zo weer naar de dokter eens even kijken wat ze dan te zeggen heeft.

xx