Bekijk volle/desktop versie : Royal Air Maroc gaat imago veranderen



Pagina's : [1] 2

16-04-2012, 17:42
Royal Air Maroc gaat haar imago helemaal veranderen en roept daarvoor de hulp van Amerikanen in.

Met de steun van de Marokkaanse regering gaat RAM hevig herstructureren. Daarbij hoort volgens het bestuur een nieuwe imago bij. Het Amerikaanse consultancy bedrijf Landor Associates moet RAM aan een nieuwe identiteit helpen. Het bedrijf uit San Francisco gaat zich mede richten op de communicatie met reizigers. RAM en Landor gaan vooral de 'rijke geschiedenis van Marokko' benadrukken.

De marketeer gaat zich verder bezig houden met de ticketing, check-in, de vliegtuigen en het voedsel in de toestellen. Volgens Achnoo is de belangrijkste maatregel de 'rebranding' van de Terminal 1 in luchthaven Casablanca. Op deze manier moet RAM weer hoge ogen gooien.

Of de Marokkaan de herstructurering van RAM in de portemonnee gaat voelen lijkt onwaarschijnlijk. Marokkanen over de hele wereld klagen al jaren over de hoge prijzen van RAM en stappen steeds vaker in toestellen van goedkopere luchtmaatschappijen zoals Ryan Air of Air Arabia.

(Redactie Marokko.nl)

16-04-2012, 17:56


wat een debielen ook.. alsof ik nu wel met RAM ga vliegen.. ze moeten wat aan de ticket prijzen doen en aan hun asociale cabinepersoneel. Gaan ze Amerikanen erbij halen.. nu vlieg ik zeker nooit meer met die RAM.

16-04-2012, 18:46
Ja, begin dan maar gelijk bij die rotprijzen van jullie... Kan ik net zo goed 200 euro bij doen en ik vlieg naar Azie

16-04-2012, 19:00

Citaat door Veerzara:
wat een debielen ook.. alsof ik nu wel met RAM ga vliegen.. ze moeten wat aan de ticket prijzen doen en aan hun asociale cabinepersoneel. Gaan ze Amerikanen erbij halen.. nu vlieg ik zeker nooit meer met die RAM.
Dat met die prijzen had ik reeds ontkracht met een vergelijking met prijzen van Ryanair .

16-04-2012, 20:30


Die extreem hoge prijzen alsof je first class vliegt en dan die stoelen die heen en weer bewegen alsof je in een achtbaan zit. En dan t eten net ziekenhuis-food

16-04-2012, 20:35

Citaat door Mazi:
Die extreem hoge prijzen alsof je first class vliegt en dan die stoelen die heen en weer bewegen alsof je in een achtbaan zit. En dan t eten net ziekenhuis-food


First class prijzen, niet overdrijven hè .

16-04-2012, 20:46
Oke ram is misschien wat duurder,maar dan vlieg je tenminste met (normale mensen) en je krijgt wat te eten.


16-04-2012, 21:07
Er zijn wel 5 maatschappij waarbij je vanaf Schiphol naar Marokko kan vliegen
voor goedkoper, en wat betere service, en miss wel beter toestellen.
Vroeger kwamen ze hier met een B744!

16-04-2012, 21:41
normale mensen, nouu ho jij...

16-04-2012, 21:48
Ze zouden beter hun licht opsteken bij Malaysian en thai airways als het over service gaat
die zijn niet goedkoop maar je krijgt daar tenminste waar voor je geld.

16-04-2012, 22:09
Ik reis tot nu graag een blokje om om maar niet met RAM te hoeven vliegen. Alles is goed, maar géén RAM.

16-04-2012, 22:27
jullie zijn allemaal skirrr ga gwn niet naar marokko gezeik van jullie zemmel

16-04-2012, 22:31


Heb sinds 2008 niet meer met RAM gereisd, dat doe ik bewust niet meer.

16-04-2012, 22:33
Ja en dan nog duurder maken en alsnog de grove fouten maken en doen alsof er oh zo veel veranderd is. Eerlijk, dit soort dingen gaan zelden goed( in Marokko dan he).

16-04-2012, 22:34
Naqso tamaan djal tickets ya chefara wled le7raam!!

Pagina's : [1] 2