Bekijk volle/desktop versie : Wanneer inleiden?



15-04-2012, 22:39
Hoi dames,

Ik ben morgen 38 weken.. Bij 40 weken ben je uitgerekend, maar mijn vraag is als de baby er niet uit komt bij 40 weken, hoe gaat het dan? Want ik wil niet wachten tot 42 weken. Aan het eind van week 40 wil ik het dus max 41 weken..

Maar hoe zit het nou? kan ik dit gwn tegen mijn verloskunde zeggen of kan dat niet? Hoe moet ik dit aanpakken, iemand enig idee?


Alvast bedankt.
Groetjes

15-04-2012, 22:52


Heey lieverd,

Ik zelf werd met 41+6 dagen ingeleid, omdat k te weinig vrucht water had.
Je kan nartuuurlijk van alles met je VK bespreken, die gaat jou tips geven wat het beste is.
Je kan gewoon tegen je VK zeggen dat je met 41WK bv ingeleid wil worden als de kleine er niet is.

15-04-2012, 23:03
je mag indd met 41 weken aangeven dat je ingeleid wilt worden.. dit is gewoon mogelijk en ben dit zelf ook van plan.. ben nu 38 weken en 4 dagen zwanger en ben het best wel zat eigenlijk haha wil die kleine nu wel ontmoeten en me lekker licht voelen..

24-04-2012, 14:32
Hoi dames,

Ik ben vandaag 39 weken en 2 dagen. Morgen een afspraak bij de verloskunde.. 7 mei word het dan 41 weken en die dag wil ik dan ingeleid worden als de kleine er niet is. Want ik voel me heel slecht. Ik heb enorme gebrek aan slaap, heel veel vocht in mijn benen.
Maar ik ben bang dat ze gaat zeggen nee je moet wachten tot eind week 41. Pff is echt zwaar nu.. Inschallah krijgt iedereen een hele fijne bevalling. Moge Allah en de engelen jullie bijstaan.

24-04-2012, 14:35


ik ben met 39+1 ingeleid. Ik was op en de verloskundige in het ziekenhuis zei kom morgen maar gaan we je inleiden. ik had ook een zware zwangerschap vandaar.

24-04-2012, 14:56
Ik heb elhamdullilah een goede zwangerschap gehad, anders dan de misselijkheid in de 1e drie maanden.

Ik zal morgen even goed overleggen en kijken wat het beste is voor mijn baby en mij..