Bekijk volle/desktop versie : Sinterklaas mag school of overheids gebouw niet in.



28-11-2004, 18:08
Hij draagt krijzen, net als hoofdoekjes en keppeltjes moet dat verboden worden.

In andere woorden, dit is de laatste jaar dat we sinterklaas vieren en kerst.

Groetjes van Hamas_C!

28-11-2004, 18:25


De kerstman draagt geen enkel religieus symbool, hamas-c.

28-11-2004, 18:41

Citaat door Hamas_C:
Hij draagt krijzen, net als hoofdoekjes en keppeltjes moet dat verboden worden.

In andere woorden, dit is de laatste jaar dat we sinterklaas vieren en kerst.

Groetjes van Hamas_C!

Jij hoeft geen kerst en sinterklaas te vieren.

Donder maar op naar je Palestijntjes. Alsof hier de hoofddoek verboden is, je draaft een beetje door.

28-11-2004, 18:43

Citaat door Hoogervorst:
Jij hoeft geen kerst en sinterklaas te vieren.

Donder maar op naar je Palestijntjes. Alsof hier de hoofddoek verboden is, je draaft een beetje door.
Ja, inderdaad.

Zo ver zal het toch niet komen, of wel?

28-11-2004, 19:51



Citaat door Frederique:
Ja, inderdaad.

Zo ver zal het toch niet komen, of wel?
Ik hoop het niet, het is alleen een waarschuwing.

En A.dam de kerst man heeft zoals jij ook weet een religieus bedoeling en ie daardoor ook ontstaan, de geboorte van jesus is voor de Cristenen heel wat. Dus.

En hoogervorst, ik wist niet dat jij zo agressief was, maar ja, stille wateren hebben diepe gronden, dus domme nederlanders zijn ook dan heel dom.

Die Palestijnen is binnen kort opgelost, maar dit probleem is pas begonnen, dus ik blijf lekker hier om de kerstman teberoven.

Groetjes van Hamas_C!!

28-11-2004, 20:40

Citaat door Hamas_C:
Hij draagt krijzen, net als hoofdoekjes en keppeltjes moet dat verboden worden.

In andere woorden, dit is de laatste jaar dat we sinterklaas vieren en kerst.

Groetjes van Hamas_C!
Daarom kennen ze in Frankrijk geen Sinterklaas. Hij mag daar de scholen niet binnen.

28-11-2004, 20:45

Citaat door Hamas_C:
Ik hoop het niet, het is alleen een waarschuwing.

En A.dam de kerst man heeft zoals jij ook weet een religieus bedoeling en ie daardoor ook ontstaan, de geboorte van jesus is voor de Cristenen heel wat. Dus.

En hoogervorst, ik wist niet dat jij zo agressief was, maar ja, stille wateren hebben diepe gronden, dus domme nederlanders zijn ook dan heel dom.

Die Palestijnen is binnen kort opgelost, maar dit probleem is pas begonnen, dus ik blijf lekker hier om de kerstman teberoven.

Groetjes van Hamas_C!!
Zo te zien geloof jij in de kerstman!

Crimineel.
Ga palestijnen helpen!



28-11-2004, 20:59
Eigenlijk heeft de kerstman niet veel met de geboorte van Jezus te maken. De kerstman is een gezond heidens symbool. Dat geldt ook voor Sinterklaas.
Odin / Wodan had ook een rode mantel en vloog met zijn schimmel boven de daken. Hij had een gouden speer en zwarte raven (zwarte Pieten) als boodschappers. Strooien van pepernoten is zaaien, vruchtbaarheid.
Taaipoppen zijn offeringen.
Sinterklaas een gezond heidens feest. Kon niet door de christenen uitgeroeid worden. Daarom hebben ze er een bisschop van gemaakt.

28-11-2004, 23:49

Citaat door Maisur:
Eigenlijk heeft de kerstman niet veel met de geboorte van Jezus te maken. De kerstman is een gezond heidens symbool. Dat geldt ook voor Sinterklaas.
Odin / Wodan had ook een rode mantel en vloog met zijn schimmel boven de daken. Hij had een gouden speer en zwarte raven (zwarte Pieten) als boodschappers. Strooien van pepernoten is zaaien, vruchtbaarheid.
Taaipoppen zijn offeringen.
Sinterklaas een gezond heidens feest. Kon niet door de christenen uitgeroeid worden. Daarom hebben ze er een bisschop van gemaakt.
het hele christendom is zowat heidens

28-11-2004, 23:57

Citaat door mohammedALI:
het hele christendom is zowat heidens

29-11-2004, 19:21

Citaat door Maisur:
Eigenlijk heeft de kerstman niet veel met de geboorte van Jezus te maken. De kerstman is een gezond heidens symbool. Dat geldt ook voor Sinterklaas.
Odin / Wodan had ook een rode mantel en vloog met zijn schimmel boven de daken. Hij had een gouden speer en zwarte raven (zwarte Pieten) als boodschappers. Strooien van pepernoten is zaaien, vruchtbaarheid.
Taaipoppen zijn offeringen.
Sinterklaas een gezond heidens feest. Kon niet door de christenen uitgeroeid worden. Daarom hebben ze er een bisschop van gemaakt.
Ook al is het mijn opa, het gaat om de kruis!!

Groetjes van Hamas_C!!

29-11-2004, 20:00
Hoppatee, en weer één in de zak naar Spanje.
Dat ruimt op.

29-11-2004, 20:07



Citaat door Hamas_C:
Hij draagt krijzen, net als hoofdoekjes en keppeltjes moet dat verboden worden.

In andere woorden, dit is de laatste jaar dat we sinterklaas vieren en kerst.

Groetjes van Hamas_C!
Wat een onzin! Zag laatst nog een politie agent met een pet lopen??

Volgens mij begrijp jij het verschil niet helemaal!

Oja, Als je het feest niet in Nederland bevalt hoef je er natuurlijk niet aan mee te doen of anders terug naar het land van herkomst. Daar hebben ze vast wel andere feesten die je wel heel erg zal bevallen!