Bekijk volle/desktop versie : Goede tijden



13-04-2012, 17:18
[ Heey ,

wie volgt hier ook GTST en heeft gisteren gekeken echt misselijkmakend en belachelijk hoe die turkse wijfen in die series spelen eentje gaat gewoon naar bed met een neger zwaar naar de klote echt jammer vond het een leuke serie ]

13-04-2012, 17:21


kijken maar niet reageren

13-04-2012, 17:22
Ik kijk het al 2 jaar niet meer,sinds de homos er in kwamen,bah!

13-04-2012, 17:25
Alsof jullie dit niet aan zagen komen

13-04-2012, 17:25



Citaat door chadia79:
Ik kijk het al 2 jaar niet meer,sinds de homos er in kwamen,bah!
Hahah dat meen je niet vond je het zo erg moet wel toegeven sindsdien is het wel echt naar de klote ja

13-04-2012, 17:26

Citaat door Loginomdehoekin:
Alsof jullie dit niet aan zagen komen
Uhm, nee ? maar is echt belachelijk het eerste wat in me opkomt wanneer ik het zie is ' Waar is het misgegaan' geen broers zussen ouders

13-04-2012, 17:27

Citaat door Puur_Natuur:
Hahah dat meen je niet vond je het zo erg moet wel toegeven sindsdien is het wel echt naar de klote ja
Ja,ik vind homos echt erg,kan ze gewoon niet aanzien bah!

13-04-2012, 17:27

Citaat door Puur_Natuur:
Uhm, nee ? maar is echt belachelijk het eerste wat in me opkomt wanneer ik het zie is ' Waar is het misgegaan' geen broers zussen ouders
Turkse en Marokkaanse meisjes van 10 kijken tegenwoordig al naar gtst, daar gaat het fout straks. En niet met haar broers of ouders of zussen, want ze weten al maanden dat ze in GTST spelen en wat het script daarvan inhoudt.

Dombo.

13-04-2012, 17:30

Citaat door Loginomdehoekin:
Turkse en Marokkaanse meisjes van 10 kijken tegenwoordig al naar gtst, daar gaat het fout straks. En niet met haar broers of ouders of zussen, want ze weten al maanden dat ze in GTST spelen en wat het script daarvan inhoudt.

Dombo.
Ja dat snap ik ook maar ik vraag me af dat ze daar gewoon akkoord mee gaan ze gaat echt letterlijk met een neger naar bed