Bekijk volle/desktop versie : Gijón: geen muur bij vrije trap Ronaldo



13-04-2012, 14:19
Gijón: geen muur bij vrije trap Ronaldo


Sporting Gijón overweegt zaterdag de vrije trappen van Cristiano Ronaldo zonder muur te gaan bestrijden. De Portugese sterspeler van Real Madrid moet zo enigszins in toom gehouden worden.

Gijón-coach Javier Clemente denkt dat de doelman zonder muur beter uit de voeten kan. "We hebben al getraind op vrije trappen zonder een muur te gebruiken, omdat we er geen ervaring mee hadden", zegt hij in Spaanse media.

"Ik denk dat een keeper meer kans heeft om de bal te stoppen als hij die aan ziet komen", aldus Clemente. Woensdag was Ronaldo tegen Atlético Madrid nog succesvol met een vrije trap. De bal vloog over de muur, waarna Atlético-doelman Thibaut Courtois de bal te laat zag om een doelpunt te voorkomen. "Daarom zal ik mijn doelman Juan Pablo raadplegen en doen wat hij zegt.


voetbalprimeur.nl

13-04-2012, 14:20


zonder keeper zou ook wel kunnen helpen wuhahahaha

13-04-2012, 14:33
hij heeft wel gelijk, met muur kan soms een bal van richting veranderen als die een speler raakt, zonder muur zie je de bal meteen naar 1 richting gaan en dus makkelijker te houden, zouden meer clubs moeten doen

13-04-2012, 14:46
tegen zo'n schot kan je niets doen, alleen hopen dat ie de paal of lat raakt anders gaatie erin

13-04-2012, 16:59


jahahahahahh domme zet