Bekijk volle/desktop versie : Ipad



Pagina's : [1] 2

13-04-2012, 10:54
Ik zit nu op de ipad en ik vind het echt niet fijn want maak veel typfouten zie ik. Geef mij maar gewoon de laptop lol

13-04-2012, 10:59


je moet er nog aan wennen denk ik hahah.. ik kan niet meer zonder! Laptop heeft al dagen niet aangestaan hier.

welke leuke apps heb jij erop?

ps je kan die woorden ding ook uitzetten.. weet even niet hoe je dat noemt dan veranderd de ipad je woorden niet automatisch.. ik kreeg eerst de raarste woorden als ik wat typte

13-04-2012, 11:12
Ja dit is ook echt wennen.ik heb geen apps erop ikweet niet swat het is en hoe dat moet lol.ik moet me nog verdiepen in deze wereld haha

13-04-2012, 11:26

Citaat door Alina:
Ja dit is ook echt wennen.ik heb geen apps erop ikweet niet swat het is en hoe dat moet lol.ik moet me nog verdiepen in deze wereld haha
welke ipad heb jij?
waar heb je hem gekocht?

ik wil de ipad 3 kopen

13-04-2012, 13:20


Ik zit altijd op de ipad nee voor mij geen laptop meer

13-04-2012, 13:21

Citaat door dunya22:
welke ipad heb jij?
waar heb je hem gekocht?

ik wil de ipad 3 kopen
Ik heb ipad2 bij de imac store gekocht

13-04-2012, 13:40

Citaat door imane02:
Ik heb ipad2 bij de imac store gekocht
voor hoeveel heb jij hem gekocht
hoeveel gb

13-04-2012, 13:46
ipad 2 heb ik van mijn hubby gekregen
Citaat door dunya22:
welke ipad heb jij?
waar heb je hem gekocht?

ik wil de ipad 3 kopen

13-04-2012, 13:47

Citaat door imane02:
Ik zit altijd op de ipad nee voor mij geen laptop meer
Ik moet er echt aan wennen,ben zo gehecht aan mij laptop.

13-04-2012, 13:55

Citaat door dunya22:
voor hoeveel heb jij hem gekocht
hoeveel gb
ik heb ipad 2 wit met wifi en 3g 16gb 575 euro als ik me niet vergis maar nu is die goedkoper ik heb vorig jaar zomer gehaald

13-04-2012, 14:06

Citaat door imane02:
ik heb ipad 2 wit met wifi en 3g 16gb 575 euro als ik me niet vergis maar nu is die goedkoper ik heb vorig jaar zomer gehaald
nou kosten die ipad 3 zo duur 575 mrt 4 g 16 gb kan ik beter die halen

ik zit altijd op me.iphone 4s maar die scherm is zo klein
inchallah ipad aanschaffen

13-04-2012, 14:10
Wij hebben ook de ipad2 en destijds gekocht voor 580 ongeveer bij de media markt. Nu wil mijn man de ipad3 kopen want de ipad2 heeft mijn zoontje in beslag genomen.
Er zitten leuke leerzame apps op voor kinderen. De laptop voelt dan opeens zo groot en zwaar
We nemen ''m ook altijd mee als we op vakantie gaan. Nu gaan we volgende week naar turkije en heeft mijn man een paar kinderfilms erop gezet.. die mogen ze in het vliegtuig kijken.
wat ook handig is dat we de ipad overal mee naartoe nemen. Zo kunnen we filmpjes aan familie laten zien van de kids en foto''s enz

13-04-2012, 14:27



Citaat door ProudMommy:
Wij hebben ook de ipad2 en destijds gekocht voor 580 ongeveer bij de media markt. Nu wil mijn man de ipad3 kopen want de ipad2 heeft mijn zoontje in beslag genomen.
Er zitten leuke leerzame apps op voor kinderen. De laptop voelt dan opeens zo groot en zwaar
We nemen ''m ook altijd mee als we op vakantie gaan. Nu gaan we volgende week naar turkije en heeft mijn man een paar kinderfilms erop gezet.. die mogen ze in het vliegtuig kijken.
wat ook handig is dat we de ipad overal mee naartoe nemen. Zo kunnen we filmpjes aan familie laten zien van de kids en foto''s enz
ja vorig jaar waren we ook naar turkije geweest was handig beter dan een laptop dit jaar gaan we naar marokko nemen we weer mee. ja die apps zijn leuk. welke plaats en hotel gaan jullie we wilden dit jaar ook weer naar turkije maar later hebben we toch voor marokko gekozen, nchallah volgend jaar willen we weer terug

13-04-2012, 14:30

Citaat door dunya22:
nou kosten die ipad 3 zo duur 575 mrt 4 g 16 gb kan ik beter die halen

ik zit altijd op me.iphone 4s maar die scherm is zo klein
inchallah ipad aanschaffen
ja je moet zeker voor ipad 3 gaan, ipad 2 is stuk goedkoper maar ik zou toch voor 3 gaan.

13-04-2012, 14:30

Citaat door imane02:
ja vorig jaar waren we ook naar turkije geweest was handig beter dan een laptop dit jaar gaan we naar marokko nemen we weer mee. ja die apps zijn leuk. welke plaats en hotel gaan jullie we wilden dit jaar ook weer naar turkije maar later hebben we toch voor marokko gekozen, nchallah volgend jaar willen we weer terug
We gaan naar antayla/lara naar hotel Royal Wings. Heb er verschrikkelijk veeel zin in. http://www.royal-wings-lara.nl/

naar welke plaats zijn jullie geweest? We zijn afgelopen 2 jaren naar marokko geweest en dit keer wilde ik weer effe iets anders en ben verslaafd aan turks eten nu met de zwangerschap
We gaan in oktober inschaAllah naar Maghreb!!

Pagina's : [1] 2