Bekijk volle/desktop versie : Driekwart jassen



Pagina's : [1] 2

13-04-2012, 10:08
Ik heb zo een moeite met het vinden van een diekwart-jas, dus niet kort maar ook niet lang. Tot aan de knieën ongeveer. Of iets langer zelfs. Ik zie alleen nog maar van die oerlelijke korte jassen waarin de achterwerk bijna te zien is, en die vette bovenbenen. Ik vind dat zo ugly en niet staan met hijab. Weet iemand waar zo een driekwart-jas te koop is?

13-04-2012, 10:14


overal Probeer hm/vero moda/ zara/ wehkamp/zalando..
Ze zijn echt niet uitverkocht! Heb ook een rode gekocht.

13-04-2012, 10:17
Heb net zitten kijken op alle sites maar zie alleen minijassen Turkse winkels zijn ze nogal prijzig denk ik. Heb 't over de wat langere jassen he dames, dus niet die halflange maar iets langer.

13-04-2012, 10:19
Nou als me nou zegt welke kleur je zoekt! Probeer eens bij hayar paleis in utrecht!
Ik zelf ben van limburg en heb hier een marokkaan die iedere zaterdag op de markt staat in roermond, hij verkoopt ze wel!
En heb ook een aantal adresjes in duitsland, weet niet of je daar wel eens komt?

groetjes

13-04-2012, 10:24


Woon in Den Haag dus da's niet vlakbij... Maakt mij niet uit welke kleur, als het maar niet rood is. :/ Zwart of beige ofzo..

Thanks.

13-04-2012, 10:25
Ze zijn best overal te vinden.. Mijn moeder koopt ze ook gewoon in de stad en die zitten ook tot over de knieeen.

13-04-2012, 10:27

Citaat door moslimamma:
Woon in Den Haag dus da's niet vlakbij... Maakt mij niet uit welke kleur, als het maar niet rood is. :/ Zwart of beige ofzo..

Thanks.
Zwart is er zeker meid! C & A geprobeerd, daar heb ik er ook een cadeau gehaald voor mijn oma!
En als het echt niet lukt heb je geneog naaiatteliers in den haag. Dat doen een aantal vrouwen in de familie ook en dat is ook mooi.

13-04-2012, 10:27
Oké maar weten jullie wel wat ik bedoel of niet. Niet die standaard halflange jassen maar langer en niet tot aan de grond. Dus net onder de knieën ong.. Ik zie ze nergens.

13-04-2012, 10:29
Dat bedoelen we ook. Ik zie ze echt overal? Primark in rotterdam ook.

13-04-2012, 10:29

Citaat door Mvr_independent:
Zwart is er zeker meid! C & A geprobeerd, daar heb ik er ook een cadeau gehaald voor mijn oma!
En als het echt niet lukt heb je geneog naaiatteliers in den haag. Dat doen een aantal vrouwen in de familie ook en dat is ook mooi.



Ja ben meer van de onopvallende kleuren dus iets donkers.. Oké thanks ik ga zo in c&a kijken!

xx

13-04-2012, 10:30
Ligt er ook weer aan hoelang je bent. Mijn moeder is kort, dus vallen ze best lang.

13-04-2012, 10:33

Citaat door Nien:
Dat bedoelen we ook. Ik zie ze echt overal? Primark in rotterdam ook.



Ah ok. Dacht dat jullie iets anders dachten, die standaard jassenenz. Ik ben ze zo zat wil gewoon een iets langere jas voel ik me lekker goed bedekt Hmmz Zou er ook in DenHaag een primark zijn. Ga zo ff googlen.. Ik weet niks van shoppen.

13-04-2012, 10:35



Citaat door moslimamma:
Ah ok. Dacht dat jullie iets anders dachten, die standaard jassenenz. Ik ben ze zo zat wil gewoon een iets langere jas voel ik me lekker goed bedekt Hmmz Zou er ook in DenHaag een primark zijn. Ga zo ff googlen.. Ik weet niks van shoppen.
Hahaha, je klinkt echt schattig.

Nee, in Denhaag heb je geen primark.. Alleen in Rdam en Adam. Daar heb je ze wel en ook nog goed prijsje..

13-04-2012, 10:36

Citaat door Nien:
Ligt er ook weer aan hoelang je bent. Mijn moeder is kort, dus vallen ze best lang.



Aah zo lief masha Allah Ik denk dat dat t is bij mij, want ben niet kort, 1.69 ong. dus die halflange vallen bijna kort bij mij, je ziet de bovenbenen duidelijk. En achterwerk is niet echt plat dus de achterkant van de jas gaat omhoog, zo lelijk!

13-04-2012, 10:39

Citaat door Nien:
Hahaha, je klinkt echt schattig.

Nee, in Denhaag heb je geen primark.. Alleen in Rdam en Adam. Daar heb je ze wel en ook nog goed prijsje..



Vind je Vind mezelf juist een kluns wat shoppen betreft. Vroeger was het een ander verhaal, tegenwoordig weet ik t niet meer R'dam is niet héél ver, dus red het wel voor 3 uur denk ik..Ik ga kijken, laat straks weten of ik iets heb gevonden! Thansk

Pagina's : [1] 2