Bekijk volle/desktop versie : welke pil hebben jullie?



Pagina's : [1] 2 3

12-04-2012, 09:45
ik ben onlangs begonnen met de pil, pfff wat ben ik daar een ander mens van geworden. Hij is mij absoluut niet bevallen en krijg er alleen maar bloedingen van. Nu is mijn vraag welke pil hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen ?

12-04-2012, 09:55


Ik moet zeggen dat ik ipv de pil Nuvaring gebruikte en dat was het enigste wat ik kon verdragen zeg maar. Die pillen veranderde mij helemaal en met Nuvaring viel dat hartstikke mee.

12-04-2012, 09:58
ik slikte vorig jaar microgynon30 ..bahhh verschrikkelijk!! Ik slik nooit meer de pil of iets met hormonen. Voelde me echt goed toen ik was gestopt. Ik moest gewoon ontpillen nog kun je nagaan wat voor rotzooi het allemaal eigenlijk is

12-04-2012, 10:01

Citaat door ProudMommy:
ik slikte vorig jaar microgynon30 ..bahhh verschrikkelijk!! Ik slik nooit meer de pil of iets met hormonen. Voelde me echt goed toen ik was gestopt. Ik moest gewoon ontpillen nog kun je nagaan wat voor rotzooi het allemaal eigenlijk is
dat gevoel heb ik dus ook. Ik voel me er echt zo onprettig bij. Ik heb ook deze pil. bah.

12-04-2012, 10:01



Citaat door Mlle_Sariitha:
Ik moet zeggen dat ik ipv de pil Nuvaring gebruikte en dat was het enigste wat ik kon verdragen zeg maar. Die pillen veranderde mij helemaal en met Nuvaring viel dat hartstikke mee.
doet dat geen pijn?

12-04-2012, 10:04

Citaat door AA_lady:
dat gevoel heb ik dus ook. Ik voel me er echt zo onprettig bij. Ik heb ook deze pil. bah.
hoelanger ik m slikte hoe erger het werd

we zijn toen op een avond een keer gaan google en sindsdien noooit meer ingenomen. We kwamen op een forum terecht van meiden die de pil slite en trombose kregen in hun benen.. ze waren nog zoo jong. En dan niet gesproken over de verhoogde kans op borstkanker etc. allah hfed en moge allah ons hiervan beschermen. Mijn man zei als ik dit vanaf het begin wist dan mocht je ''m nooooit innemen en waren we nu maar 10 kinderen verder

12-04-2012, 10:08

Citaat door ProudMommy:
hoelanger ik m slikte hoe erger het werd

we zijn toen op een avond een keer gaan google en sindsdien noooit meer ingenomen. We kwamen op een forum terecht van meiden die de pil slite en trombose kregen in hun benen.. ze waren nog zoo jong. En dan niet gesproken over de verhoogde kans op borstkanker etc. allah hfed en moge allah ons hiervan beschermen. Mijn man zei als ik dit vanaf het begin wist dan mocht je ''m nooooit innemen en waren we nu maar 10 kinderen verder
hahahaha, ik heb nooit de pil gebruikt. dit is de eerste keer. Maar wat voel ik me er beroerd door. Ik ga dit deze week aankaarten bij de HA en kijken wat ze gaat zeggen. hoe ga je het na je zwangerschap aanpakken dan? of komt dat elftal er gewoon hahaha

12-04-2012, 10:10

Citaat door AA_lady:
hahahaha, ik heb nooit de pil gebruikt. dit is de eerste keer. Maar wat voel ik me er beroerd door. Ik ga dit deze week aankaarten bij de HA en kijken wat ze gaat zeggen. hoe ga je het na je zwangerschap aanpakken dan? of komt dat elftal er gewoon hahaha
Nee nee elftal komt er niet hoor heel misschien wel een vierde maar daar ben ik nog niet over uit.. als we voor een vierde gaan dan wil ik niet te lang wachten.

Na de zwangerschap gewoon zoals we het voor de zwangerschap hebben gedaan.. met condoom. Is hmdl altijd goed gegaan

12-04-2012, 10:10
ik slikte in het begin ook micrgrogyon30 nooit meer die pil ik werd er alleen maar misselijk van de hele dag door en daarna mijn 1e bevalling heb ik koperspiraaltje veel beter hoef je 1x per 5jaar een nieuwe in tezetten. navuring heb ik van gehoord

12-04-2012, 10:12

Citaat door imane02:
ik slikte in het begin ook micrgrogyon30 nooit meer die pil ik werd er alleen maar misselijk van de hele dag door en daarna mijn 1e bevalling heb ik koperspiraaltje veel beter hoef je 1x per 5jaar een nieuwe in tezetten. navuring heb ik van gehoord
ik was ook hele dag door misselijk door die pil.. toen zei een vriendin je moet ''m innemen voordat je gaat slapen. Dan slaap je door de misseiljkheid heen en dat klopte echt. Ben nooit meer misselijk geweest door die pil maar wel tig andere klachten.

spiraal wil mijn man helaas niet anders was ik zeker daarvoor gegaan.. hij heeft ooit gehoord dat hij ''m zou kunnen voelen.. mijn man zou dan echt knock out gaan

12-04-2012, 10:12

Citaat door ProudMommy:
Nee nee elftal komt er niet hoor heel misschien wel een vierde maar daar ben ik nog niet over uit.. als we voor een vierde gaan dan wil ik niet te lang wachten.

Na de zwangerschap gewoon zoals we het voor de zwangerschap hebben gedaan.. met condoom. Is hmdl altijd goed gegaan
mchallah dit is ook jouwen derde kindje. hoe oud zijn jouwen kinderen. ja als nog voor de vierde wilt moet je niet lang wachten.

12-04-2012, 10:13
En 2 vriendinnen zijn afgelopen half jaar zwanger geraakt door de spiraal heen!!

12-04-2012, 10:13



Citaat door imane02:
ik slikte in het begin ook micrgrogyon30 nooit meer die pil ik werd er alleen maar misselijk van de hele dag door en daarna mijn 1e bevalling heb ik koperspiraaltje veel beter hoef je 1x per 5jaar een nieuwe in tezetten. navuring heb ik van gehoord
ik ben er ook heel erg misselijk van, ging zelfs twijfelen of ik niet weer zwanger was maar een spiraal hoor ik ook heel veel negatieve dingen over mijn schoonzus heeft die gehad en ze had veel bloedingen en pijn dat het deed

12-04-2012, 10:14

Citaat door imane02:
mchallah dit is ook jouwen derde kindje. hoe oud zijn jouwen kinderen. ja als nog voor de vierde wilt moet je niet lang wachten.
Mijn dochter is 6 en mijn zoontje is 4. Ja ik wil zeker niet te lang wachten dan maar misschien houden we het bij 3. Wat allah voor ons heeft geschreven inschaAllah

12-04-2012, 10:15

Citaat door AA_lady:
doet dat geen pijn?


Nee doet helemaal geen pijn. Is een soort van plastieken ring (flexibel) en die moet je gwn van onder inbrengen. Je voelt die helemaal niet zitten als je hem goed insteekt en na 3 weken haal je hem eruit en word je ongesteld. Na 7 dagen steek je er terug een nieuwe in. Wil je niet ongesteld worden laat je hem 4 weken zitten en steek je erna gwn een nieuwe.

Ik moet zeggen, er komen ook hormonen bij te pas, maar zeer miniem aangezien het 'lokaal' werkt.

Voor de zwangerschap was ik er in juni mee gestopt, waarna we daarna een condoom hebben geprobeerd en na een maand was ik al zwanger (daar is wat misgelopen hé )

Dus eigenlijk moet je niet ontpillen éénmaal je hiermee stopt.

Pagina's : [1] 2 3