Bekijk volle/desktop versie : quinny speedy sx fisabillilah...... wie?



11-04-2012, 14:55
quinny speedy sx fisabillilah...... wie?
Dames,

ik heb een mooie quinny speedy sx staan die ik niet meer gebruik en weinig heb gebruikt, deze is als nieuw.
Ik wil m graag geven aan iemand die het niet breed heeft, fisabililah. Kennen jullie iemand die deze goed kan gebruiken, laat het me dan even weten. het is een quinny speedy met de kleur turquose, ik heb er een zo een wieg bij zitten met adapters, voor baby´s en een voetenzak ook van de merk quinny en ik heb er een regenhoes bij zitten en een parasolletje. Wie kan ik blij maken in een moeilijke periode insahallah.

11-04-2012, 15:21


Up voor jou meid!

11-04-2012, 15:24

Citaat door Bent_Magribia:
Up voor jou meid!
thanks.

11-04-2012, 21:03
inshallah zal het een goede nodige eigenaar krijgen goed van je mashallah

11-04-2012, 21:20



Citaat door indianagirl:
inshallah zal het een goede nodige eigenaar krijgen goed van je mashallah
Insahallah! Nou moet iemand alleen nog reageren. mensen jullie kunnen me ook pmen en het is een mooie kinderwagen, nog als nieuw. Dus moeders die het niet breed hebben, meld jullie of iemand die een ander kent die het goed kan gebruiken.

12-04-2012, 16:16
ik zou hem graag willen hebben.ik krijg nu mijn derde kindje.ik heb al mijn vorige spullen ook fisabililah weggedaan.ik ben ongeplanned zwanger geworden van een derde.nu ik in financiele moeilijkheden zit heb ik weinig geld om een kinderwagen te kopen.ik heb op marktplaats gekeken maar zelfs daar vragen ze het onmogelijke voor.Insha allah krijg ik een reactie van je.

12-04-2012, 17:51

Citaat door namia:
ik zou hem graag willen hebben.ik krijg nu mijn derde kindje.ik heb al mijn vorige spullen ook fisabililah weggedaan.ik ben ongeplanned zwanger geworden van een derde.nu ik in financiele moeilijkheden zit heb ik weinig geld om een kinderwagen te kopen.ik heb op marktplaats gekeken maar zelfs daar vragen ze het onmogelijke voor.Insha allah krijg ik een reactie van je.
Ik heb je een pm gestuurd.