Bekijk volle/desktop versie : Muslim fashion ~



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

11-04-2012, 00:00

Citaat door aithwayagherrrr:

PICTURES&COMMENTS

Salaam Oualaykoum,

Plaats hier leuke kleding-combi's!

Ik plaats als eerst!

-hou niet van stille kijkers-

xx

[/SIZE]
.

11-04-2012, 16:47


Het spijt me zeer maar dit vind ik werkelijk belachelijk! Hijaabfashion? Mode? De hijaab dient simpel en niet aanlokkend te zijn. Deze foto's zijn alles behalve dat. Ik ben absoluut tegen zulke topics waar al vele van bestaan. Paats de ware Hijaab. De Hijaab van kuisheid en waardigheid. Dit doet me denken aan de schaamteloze modewereld van het Westen. Is dit waar we heen willen?

11-04-2012, 17:37

Citaat door aithwayagherrrr:


Verander de naam je topic s.v.p.

11-04-2012, 18:05
Welke domme Mod heeft mijn reactie verwijderd

11-04-2012, 18:08



Citaat door aithwayagherrrr:
wa zei je dan?
Ik plaatste een foto van een Burqa en dat vonden ze kennelijk heel erg. Reactie was dood normaal, debielen hier.

11-04-2012, 19:09
Up voor je!

en voor de zeveraars: dit is de enige fashion topic die een beetje schaamte vertoont, tegenover de rest van de topics waar je alleen maar mini rokjes en strakke skynnis ziet. Daar zitten jullie wel constant te uppen en mee te plaatsen yek?

Ik zeg niet dat TS perfecte hijaab combinaties plaatst, er zijn wel hier en daar kledingstukken die niet kunnen, maar voor de rest zijn het wel lange en wijde kleren en kunnen alleen maar een inspiratie zijn voor de verdwaalde zusters.

11-04-2012, 19:43

Citaat door aithwayagherrrr:
Ik wil zo een sjaal zoals da bovenste grijze dat je kunt aandoen boven uw gewoone hijaab, weet er iemand waar die te koop zijn?

TS: jah ga ook wat plaatsen, alleen weet ik niet waar ik die vandaan moet halen

11-04-2012, 19:45
[/IMG]

11-04-2012, 19:46
[/IMG]

11-04-2012, 19:49

11-04-2012, 23:43

Citaat door mama_mia:
Up voor je!

en voor de zeveraars: dit is de enige fashion topic die een beetje schaamte vertoont, tegenover de rest van de topics waar je alleen maar mini rokjes en strakke skynnis ziet. Daar zitten jullie wel constant te uppen en mee te plaatsen yek?

Ik zeg niet dat TS perfecte hijaab combinaties plaatst, er zijn wel hier en daar kledingstukken die niet kunnen, maar voor de rest zijn het wel lange en wijde kleren en kunnen alleen maar een inspiratie zijn voor de verdwaalde zusters.

Enige? Geloof me er zijn meerdere topics waar tenminste simpele abayaat en hijaab wordt geplaatst. Geen gekleur, make-up of wanne be modellenwereld. Als jouw ware intentie is om verdwaalde zusters op weg te helpen, plaats dan gepaste islamitische kledij. Op deze manier creert een ieder zijn eigen ''hijaabstyl''.

Citaat door aithwayagherrrr:
Chokrane lieverd!
Laat ze doen joh. 9 van de 10 meiden tegenwoordig dragen dit niet eens, laat staan abaya. dus dit kan misschien een stap zijn om steeds dichterbij de echte hijaab regels te komen!
Inderdaad sommige kunnen niet, maar ik plaats alles wat ik zo'n beetje tegenkom, bij de ene vind ik de hoofddoekstyle wel leuk bij een ander de rok enzv..

Plaats ook commentaar of foto's als je wilt..

ben benieuwd..
Lieve zusters. Deze plaatjes zijn wel de laatste plaatjes die onze zusters zal motiveren de correcte hijaab te dragen. Heb je dat dan daadwerkelijk niet door? Maargoed, mijn aanwezigheid en oprechte advies is blijkbaar niet welkom. Bij deze vraag ik Allah Ta3ala ons allen te leiden, Ameen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10