Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : geel effect bij blonderen

Pagina's : [1] 2 3

arielle
10-04-2012, 18:02

Hoe haal je dat helemaaaal weg???!!

habibaziz
10-04-2012, 18:02
Zilvershampoo

arielle
10-04-2012, 18:05
ja heb dat eerder gehoord helpt et ook echtgoed?

ZV_
10-04-2012, 18:06
Dat er meiden zijn die hun haar nog blonderen. Zó 2002.

EnJeWaitEt
10-04-2012, 18:11

naar turkaije

arielle
10-04-2012, 18:14
Dat er meiden zijn die hun haar nog blonderen. Zó 2002. Ja echt raar man ik bedoel iedreeen heeft nu bruin haar :O:O Bitch please je hoeft hier niet interessant te komen doen hoor. Je haarkleur is niet iets zoals een kledingstijl die in en uit de mode raakt je haarkleur pas je gwn aan aan wat jemooi vind en wat bij je past. Dus hou je bijdehandte opmerkingen bij je

Onbereikbaar__
10-04-2012, 18:25
Blond is een afschuwelijke lelijke kleur. <3

arielle
10-04-2012, 18:42
Blond is een afschuwelijke lelijke kleur. <3 Misschien is het bij jouw afschuwelijklelijk omdat je zelf lelijk bent. Bij mij staat het toevallig prachtig

Noujoem
10-04-2012, 18:45
Donkerblond is echt prachtig of lichtbruin met highlights. Zilvershampoo gebruiken dat ten eerste. Als dat niet werkt dan moet je er een iets donkere kleur opgooien. Je hebt vast goudblond achtige kleur nu? dan moet je er lichtbruin opgooien en highlights er door om het lichter te krijgen. Ik zou voor lichtbruin gaan. Zilvershampoo helpt wel een beetje maar doet geen wonderen hoor. Dat heb ik vaak gehad. Het werkt wel maar niet dat alles ineens weg is. Althans niet bij mij.

Onbereikbaar__
10-04-2012, 18:50
Misschien is het bij jouw afschuwelijklelijk omdat je zelf lelijk bent. Bij mij staat het toevallig prachtig Nog nooit mijn haren geverfd. Ben wel elhamdoulilah blij met mijn haartjes. Was trouwens niet beledigend bedoelt.

arielle
10-04-2012, 18:51
Donkerblond is echt prachtig of lichtbruin met highlights. Zilvershampoo gebruiken dat ten eerste. Als dat niet werkt dan moet je er een iets donkere kleur opgooien. Je hebt vast goudblond achtige kleur nu? dan moet je er lichtbruin opgooien en highlights er door om het lichter te krijgen. Ik zou voor lichtbruin gaan. Zilvershampoo helpt wel een beetje maar doet geen wonderen hoor. Dat heb ik vaak gehad. Het werkt wel maar niet dat alles ineens weg is. Althans niet bij mij. Ohh oke.. mij eige haar is lichtbruin dus ik heb heelveel blonde highlightsgedaan. dat het tocheen geheel is geworden maar wel verschillende tinten. hoe lichter blond ik het doe hoe minder geel het is maar ik wil ook weer niet hoogblond. en me haar is wel bijhoorlijk dood gewored dus ik wil het liefst w8en met verven of highlights erbij

minananna
10-04-2012, 18:51
Zilvershampoo eigen merk van de kruitvat. Good luck

Noujoem
10-04-2012, 18:53

Ohh oke.. mij eige haar is lichtbruin dus ik heb heelveel blonde highlightsgedaan. dat het tocheen geheel is geworden maar wel verschillende tinten. hoe lichter blond ik het doe hoe minder geel het is maar ik wil ook weer niet hoogblond. en me haar is wel bijhoorlijk dood gewored dus ik wil het liefst w8en met verven of highlights erbij Ja hoe langer je de ontkleuring laat hoe lichter het word en als je ze op het verkeerde tijd er uit haalt kom je uit op koper/ goud teinten en dat heb jij nu. Of je moest ze er voor uithalen of langer er in houden. Ik liet ze meestal 6 minuten in en dan kwam ik uit op donkerblond. Een matte kleur. Dan zou ik zilvershampoo doen en anders......... gooi je er lichtbruin op, dus je eigen haarkleur en dan niet verven.

arielle
10-04-2012, 18:53
Nog nooit mijn haren geverfd. Ben wel elhamdoulilah blij met mijn haartjes. Was trouwens niet beledigend bedoelt. hmm oke ik benvandaag de een beetje prikkelbaar dus kan en beetje fel reageren. Maar blond is een kleur die je moet staan of niet. ik heb van mezelf lichtbruin haar en groene ogen dus het staat gewoon natuurlijk

Boodschappentas
10-04-2012, 18:55
Bij mij staat het toevallig prachtig :hihi:

Pagina's : [1] 2 3