Bekijk volle/desktop versie : Moeder en huisvrouw Topic



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

10-04-2012, 17:30
Selam dames hoe is het met jullie?

Ik dacht laat ik een topic openen waar we gezellig met moeders onder mekaar allerlei dingen kunnen bespreken betreft opvoeding van de kinderen,of gewoon lekker gezellig kletsen over het een en ander..

10-04-2012, 17:39


zijn er geen huismoedertjes aanwezig,of dames met kinderen die met bepaalde vragen zitten etc??

10-04-2012, 17:47
Ik ben een huisvrouw..zeg het eens...

10-04-2012, 17:51

Citaat door nadia2007:
Ik ben een huisvrouw..zeg het eens...
lijkt me heerlijk om huisvrouw te zijn ik dacht we maken er een gezellige topic van en kunnen misschien dingen met elkaar delen

10-04-2012, 17:52


hoe kan je van onregelmatige cyclus weer normale cyclus krijgen want...ik ben de hele maand maart niet ongi geworden...de test gaf vage positief aan, maar ik verloor gister heel veel bloed en had ook krampen in me buik.....volgens mij werd ik gewn ongesteld....en ik was zo moe en had heel veel las van sommige dingetjes, het leek alsof ik gelogen had...graaaaaaaaaaaaaaaaaaa balen.

10-04-2012, 17:52
Waar ik dus mee zit is de school voor mijn kind..we hebben iets verderop een openbare school een een christelijke school ik twijfel heel erg wat te doen..
wat raden jullie aan dames??op wat voor school zitten jullie kids?

10-04-2012, 17:54
Ik meld mij af en loop snel weg..

10-04-2012, 17:54

Citaat door LOULOU22:
hoe kan je van onregelmatige cyclus weer normale cyclus krijgen want...ik ben de hele maand maart niet ongi geworden...de test gaf vage positief aan, maar ik verloor gister heel veel bloed en had ook krampen in me buik.....volgens mij werd ik gewn ongesteld....en ik was zo moe en had heel veel las van sommige dingetjes, het leek alsof ik gelogen had...graaaaaaaaaaaaaaaaaaa balen.
schat ben je nou wel of nie zwanger??is het geen miskraam ofzo??Want ik had dat ook 2 jaar geleden en bleek een miskraam te zijn..
Ik ben nu gewoon elke maand ongesteld heel raar dat had ik ook bij mijn eerste...
bij 40% van de vrouwen komt dat voor zeggen ze

10-04-2012, 17:55

Citaat door nadia2007:
Ik meld mij af en loop snel weg..
wat dan

10-04-2012, 18:00

Citaat door trico20:
Waar ik dus mee zit is de school voor mijn kind..we hebben iets verderop een openbare school een een christelijke school ik twijfel heel erg wat te doen..
wat raden jullie aan dames??op wat voor school zitten jullie kids?
ik heb mijn kinderen van een openbareschool naar een christelijke school, puur omdat deze school meer gedisciplineerd is en er zijn regelstjes opgesteld de werkwijze van deze school is stukke beter.
ik ben tevreden

10-04-2012, 18:00

Citaat door LOULOU22:
hoe kan je van onregelmatige cyclus weer normale cyclus krijgen want...ik ben de hele maand maart niet ongi geworden...de test gaf vage positief aan, maar ik verloor gister heel veel bloed en had ook krampen in me buik.....volgens mij werd ik gewn ongesteld....en ik was zo moe en had heel veel las van sommige dingetjes, het leek alsof ik gelogen had...graaaaaaaaaaaaaaaaaaa balen.
je wordt gewoon ongesteld, niet aanstellen jij!!









10-04-2012, 18:00
Moeilijke vragen..anders moet ik mijn hersenen laten kraken..

10-04-2012, 18:03



Citaat door trico20:
schat ben je nou wel of nie zwanger??is het geen miskraam ofzo??Want ik had dat ook 2 jaar geleden en bleek een miskraam te zijn..
Ik ben nu gewoon elke maand ongesteld heel raar dat had ik ook bij mijn eerste...
bij 40% van de vrouwen komt dat voor zeggen ze
ik weet niet heb donderdag een afspraak....ik baal er echt enorm van, me man weet het nog niet, ik zou niet weten hoe ik het beste tegen hem moet zeggen....alles is voor niks geweest pff....hij denkt meskien binnenkort een kindje erbij...

ik ga denk ik aan de pil voor een maandje....om weer normale cyclus te kregen, want nu heb ik het een maandje wel, dan weer in het bgin van de maand dan weer rond de 15de...ik begrijp het nu niet meer.

10-04-2012, 18:04

Citaat door LadyMaMa:
ik heb mijn kinderen van een openbareschool naar een christelijke school, puur omdat deze school meer gedisciplineerd is en er zijn regelstjes opgesteld de werkwijze van deze school is stukke beter.
ik ben tevreden
ja ik twijfel dus ook echt heel erg he..Ik wil mijn kind ook nie op een zwarte school hebben als ik heel eerlijk ben ik wil nie mijn eigen volk discrimineren ofzo maar soms loop ik langs die zwarte scholen en geloof me oren nie wat ik allemaal voor vieze woorden daar hoor,mijn neefje ook echt typisch zit ook op zo een openbare school nouuu die kan woorden zeggen je schrikt je echt een hoedje!Mijn kind heb ik al vanaf peuterzaal en creche gezet waar alleen maar van die hollandse kakkertjes op zitten
En hij is op dat vlak echt heelll netjes en echt een brave jongen hmdl...vandaar dat ik hem toch denk ik op de christelijke school ga zetten

10-04-2012, 18:04

Citaat door LadyMaMa:
je wordt gewoon ongesteld, niet aanstellen jij!!







ik denk het het ook, ik ben gewoon ongesteld....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8