Bekijk volle/desktop versie : Joodse Rabijn : homo's komen terug als konijnen



28-11-2004, 00:58
Meestal vind ik wat joden zeggen maar onzin , maar deze vind ik wel goed .

Een bekende rabbijn in de Israëlische hoofdstad Jeruzalem, David Basri, heeft gezegd dat homoseksuelen reïncarneren als konijnen, "die bekend staan om hun biseksuele praktijken". Dat berichtte de krant Maariv . Basri noemde homo's zelfs "erger dan dieren, want dieren weten tenminste zelf niet wat ze doen".

28-11-2004, 01:00


Ik ga slapen MohammedALI, bel je me zo dadelijk nog?

28-11-2004, 11:18
Sinds wanneer geloven Joden in reïncarnatie?
Of reïncareneren alleen homo's?

28-11-2004, 12:21

Citaat door mohammedALI:
Meestal vind ik wat joden zeggen maar onzin , maar deze vind ik wel goed .

Een bekende rabbijn in de Israëlische hoofdstad Jeruzalem, David Basri, heeft gezegd dat homoseksuelen reïncarneren als konijnen, "die bekend staan om hun biseksuele praktijken". Dat berichtte de krant Maariv . Basri noemde homo's zelfs "erger dan dieren, want dieren weten tenminste zelf niet wat ze doen".[/size]

Dan is het maar goed dat ze geen kinderen kunnen krijgen, "fokken als konijnen" is niet voor niets een gezegde...

Enne verder, ook dit is oud nieuws en hebben we hier op het forum al helemaal stukgekauwd.

28-11-2004, 12:24



Citaat door ik_achmed:
Is waar ! als Achmed aan kontje van konijn ...zit dan doet het konijn grijns. Is vies homo konijn Achmed heeft net konijn van dak gegooit.
whawhawhawhawhawhowhowhowho,coooooooool
Zeer juist zeer juist.

28-11-2004, 12:28

Citaat door ik_achmed:
Is waar ! als Achmed aan kontje van konijn zit dan doet het konijn grijns. Is vies homo konijn Achmed heeft net konijn van dak gegooit.
Jammer van dat vrouwtje, ze zal zeker gedacht hebben.
Wat ie met geiten kan, kan ie ook met konijnen.....
En gezien het feit dat een grote bek vaak compensatie van mannelijkheid is, zou het zeker geen pijn gedaan hebben

28-11-2004, 12:28
Ik hoorde laatst van een konijn dat rabbijnen terugkomen als homo's. En dan is het cirkeltje weer rond.

28-11-2004, 12:30

Citaat door Wael_progressiv:
Ik ga slapen MohammedALI, bel je me zo dadelijk nog?
Wahahahaha!!!

overigens is die rabbi ook een echte achterlijke gladiool. Tfoe op die rabbi!

28-11-2004, 12:35
Nou, maar ik het net God gebeld:

"God, goede morgen, ik heb een vraag"
"Kan het niet wachten tot Nicolaas er is?"
"Nee, Heer, ik lees net dat een rabbijn, u weet wel, zo'n leider van dat volk dat Uw zoon aan de Romeinen zou hebben uitgeleverd, dat die rabbijn heeft gezegd dat ik alleen terugkom als konijn"
"Ben je dan homo, jongen?"
"Ja, Heer"
"Wat is je vraag dan?"
"Is het bij U zo dat mensen re-incareren?"
"Nee, hoor dat komt bij ons type god niet voor. Wij doen daar niet aan. Je weet, Ik heb de dag van het oordeel. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe. Als iedereen gaat reincarneren kan ik de Hemel wel opdoeken".
"Bij de joden ook niet, Heer?"
"Joden ... ?"

Ik kom vast terug als konijn, met twee kleuren, een echt bi-beestje. En ik heb al een briefje in mijn schoen gestop voor Sinterklaas. "Lieve Sint Nicolaas, mag ik als gereincarneerd konijn bij Marokkok blijven, ik vind het door zo fijn ...?

Dus homo of niet, ik kom terug, desnoods wordt ik lid van die rabbijn zijn geloof.

Scottie.[/SIZE]

28-11-2004, 14:03

Citaat door tahoe:
Ik hoorde laatst van een konijn dat rabbijnen terugkomen als homo's. En dan is het cirkeltje weer rond.
Komen rabbijnen niet terug als jagers dan?
Om op die konijnen te schieten?

Dat zou toch logischer zijn, maar gods wegen blijven ondoorgrondelijk.

28-11-2004, 18:47

Citaat door tahoe:
Ik hoorde laatst van een konijn dat rabbijnen terugkomen als homo's. En dan is het cirkeltje weer rond.